Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11


Ik denk inderdaad dat ik dat eerst even ga proberen. Is die fuelmod hier gewoon in nl te koop?
 
Wegens verkoop van mijn XT 660 te koop: Een nieuwe set PU Cush Drive Rubbers.
Doordat ze van Polyurethaan zijn gaan ze vrijwel oneindig lang mee.

Link naar advertentie:

Ik heb ze in Australië gekocht, van iemand van het XT-660 forum.
Enkel daar worden ze gemaakt.

Bij interesse graag een PB
 
Ik denk inderdaad dat ik dat eerst even ga proberen. Is die fuelmod hier gewoon in nl te koop?
Je kan zelf gaan klooien of inderdaad die van mrSemicolon kopen, die heeft aardig wat ervaring met die dingen, ik niet want ben gelijk voor een pc3 gegaan
 
Je kan zelf gaan klooien of inderdaad die van mrSemicolon kopen, die heeft aardig wat ervaring met die dingen, ik niet want ben gelijk voor een pc3 gegaan

Wat is het verschil tussen de pc3 en pc5 voor de xt660x? Ik zag dat het allebij mogelijk is? Zag ook dat je een o2 optimiser erbij kan kopen is dat een aanrader??
 
Wat is het verschil tussen de pc3 en pc5 voor de xt660x? Ik zag dat het allebij mogelijk is? Zag ook dat je een o2 optimiser erbij kan kopen is dat een aanrader??

Verschil merk je niet denk ik, verschil zal nihil zijn. O2 heb ik geen verstand van.
 
hier kan je het afdek plaatje vinden voor de ais. : OFF-THE-ROAD | AGR blanket kit XT-660 | Online Webshop ,en anders als je een beetje handig bent kan je m zelf maken.
 
2 naast elkaar zelfs vandaag.

Mooi om de verschillente zien, maar dat ze allebei exact hetzelfde remlicht achter hebben

 
Zaterdag waarschijnlijk mijn swingarm guard verloren ergens.

Mooie kras in de swingarm door de ketting nu :O
 

Vorig weekend weer met de XT op stap geweest. Dit maal naar Luxemburg. Alle kampeer spullen mee en gaan.
Heeft er iemand hier een kofferset op de xt? Heb even rond zitten kijken en dat lijkt me handiger dan die losse tassen.
 
Ik heb zelf alleen een givi outback topkoffer erop , werkt top en staat ook goed. maar er zijn ook zijkoffers beschikbaar maar dat vindt ik net ff te veel.
 
Waarderingen: Ez87

ja wij, zit er zeker niet het hele jaar op, maar met vakantie en weekendjes weg is het erg fin.
 

Bijlagen

  • 36860712_1300011343468637_7384116506398818304_n.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 12
  • 37050639_1714185275297108_7749815443891683328_n.jpg
    233,2 KB · Weergaven: 12
Waarderingen: Ez87