korte stukken? heel blijven?...
wat is een kort stuk?
Als jij 50kg verschil niet merkt, dan weet ik wel hoe hard jij gaatxt660x is starten en knallen, veel fun, weinig onderhoud. Oke hij is wel wat zwaarder, maar daar merk je geen zak van. Ik heb er nu 5500km op gereden en geen problemen gehad, banden gaan wel snel. Maar dat is bij elke sm. Kijk ff op xt660.com erg leuke sit met veel extra's voor dat ding. Ik heb net zelf een uitlaat systeem van crd besteld, ben benieuwd.
succes
met een klein stuk
bedoel ik een 50 tot 100 km
gewoon een beetje binnen door
en meschien ook woon werk
het is of een nieuwe yamaha/suzuki of een 2de hands ktm
wat is wijs
Zou zeggen: gewoon doen...Zijn stervensbetrouwbaar die dingen...
Heb zelf een DR 650 van weertikhoezwaar (zie net leeggewicht: 170 kg...) waar ik het beregoed mee naar mijn zin heb. Kan je ook leuk mee knallen... Geen koekblik dat je bijhoudt op een bochtig weggetje... Gewicht maakt niet álles uit (maar het scheelt natuurlijk wél)
Enne, niet elke week onderhoud hoeven doen is ook wel lekker als je em voor woon-werkverkeer gebruikt... maak je toch stiekum veel km's en moet je dus b.v ook vaak verversen (b.v. 100 km op een dag -->2000-2500 km = om de 20-25 dagen verversen bij een motor die meer pk's geeft)
P.s. is maar een schatting...
Die van mij krijg om de 5000-6000 km nieuw bloed....
XT660X, een SM-wannabe. En ook nog een slecht werkende injectie.
Sorry XT660X-rijders
Edit:
Hmm, misschien wat te grof.
injectie hebben ze herzien voor zover ik weet. was iig verbeterd.
imho is het meer een allroad met een SM lookmaargoed...dat maakt ook niets uit...als je em wilt gebruiken voor langestukken/hogesnelheid-ritjes...
lees er wel positieve dingen over in de blaadjes..maar dan vergelijken ze het volgens mij met een wegmotor en niet met een SM (want waarom zou je dat doen in bijv. de moto73)...
maar heel blijven met weinig onderhoud vind ik toch ook wel fijn
mmmm, 2 zuigerremklauwtje..... eerste mod!!!!