XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja of een ander polijstmiddeltje hoor. misschien dat ik 'zilverpoets' iets te letterlijk opvatte...
maar de keering ziet er verder normaal uit...

ik ga binnekort wel eens ff kijken! thx anyway

Het gaat er meer om dat het polijsten van je binnenpoot niet zo veel zin heeft en eerder een lekkage van de keerring zal veroorzaken als deze vervolgens niet meer mooi afsluit / als je het oppervlak ongelijk maakt.
 
Heey

Ik ga bij offtheroad.de bestellen aankomende vrijdag dan ben ik terug van vakantie ik moet hand kappen hebben en ketting rol van otr kost daar 15.90 ik woon zelf in Purmerend (noord-Holland) ik wil hem best opsturen maar die kosten zijn natuurlijk voor jou zelf laat maar horen

Hey Tom! Heb nét gister bij motoport het onderdeeltje besteld ;( Alsnog bedankt!
 
Het gaat er meer om dat het polijsten van je binnenpoot niet zo veel zin heeft en eerder een lekkage van de keerring zal veroorzaken als deze vervolgens niet meer mooi afsluit / als je het oppervlak ongelijk maakt.

en daarom dacht ik , gooi het inderdaad hierin, wawnt heb zelf WTB gedaan, en dus idd, polijsten is 'laagje' eraf halen om het glad te maken dus je verliest materiaal.
 
Xtx meeting?! Doen. Is dit vaker gedaan? Zo ja, waar en wie heeft de 'organisatie' op zich genomen?

Ik volg dit forum pas een paar maanden en ik heb geen idee hoe we geografisch verdeeld zijn en wat locatiewijs makkelijk is.

Als er genoeg animo is denk ik dat we ergens een Mac moeten kiezen en een zondag moeten plannen? Wie doet er mee?
 
's Middags ergens? Lijkt me niet verstandig om met alcohol van de vorige avond in m'n bloed de weg op te gaan.

Of bloed in m'n alcohol. Het is maar hoe je het bekijkt.
 
Iemand hier nog interesse in de o2-mod van KevXTX?
Ben overgestapt op een EJK om meer brandstof te geven, dus heb de o2-mod over. Deze is voor de 'closed loop' van de fuel map en maakt het aan/uit effect bij constante lagere toerentallen (rond 3500-4000) minder, door ietsje meer brandstof te geven.

O2-mod voor Yamaha MT-03 / XT660X / XT660R / XT660Z

Heb 'm zelf op mijn MT-03 gehad, maar past volgens die Kevin ook op de XT660X, XT660R en XT660Z.
 
Beste MF'ers,

Sinds kort ben ik ook een trotse bezitter van deze prachtige SM.:D:D

Ik had alleen wel een vraagje na een aantal minuten (+-15 min) gereden te hebben (nou is het nu niet zo warm), begint de fan bij de radiator al te draaien.

Is dit normaal dat die met deze toch wel koele temperaturen al zo snel begint te blazen?
 
Laatst bewerkt:
Beste MF'ers,

Sinds kort ben ik ook een trotse bezitter van deze prachtige SM.:D:D

Ik had alleen wel een vraagje na een aantal minuten (+-15 min) gereden te hebben (nou is het nu niet zo warm), begint de fan bij de radiator al te draaien.

Is dit normaal dat die met deze toch wel koele temperaturen al zo snel begint te blazen?

Bij mij slaat hij eigenlijk bijna nooit aan. Doet hij het wel. Dan moet het iets van +30 graden zijn en dan heb ik echt wel goed gas gegeven. Als ik dan bv vijf minuten voor een verkeerslicht sta, dan wil hij wel aanslaan.

Heb je voldoende koelvloeistof erin zitten ?
 
Bij mij slaat hij eigenlijk bijna nooit aan. Doet hij het wel. Dan moet het iets van +30 graden zijn en dan heb ik echt wel goed gas gegeven. Als ik dan bv vijf minuten voor een verkeerslicht sta, dan wil hij wel aanslaan.

Heb je voldoende koelvloeistof erin zitten ?

Koelvloeistof zit tot aan de rand gevuld van max in het tankje.
Net weer, sloeg de fan aan bij het stilstaan na een rit van 15 min ongeveer. De uitlaatbochten waren ook rood bij de cilinder.

Kan het zijn dat de koelvloeistof niet door de motor loopt? De radiator voelde pas warm aan na het uitzetten van de motor

Alvast bedankt
 
Iemand hier nog interesse in de o2-mod van KevXTX?
Ben overgestapt op een EJK om meer brandstof te geven, dus heb de o2-mod over. Deze is voor de 'closed loop' van de fuel map en maakt het aan/uit effect bij constante lagere toerentallen (rond 3500-4000) minder, door ietsje meer brandstof te geven.

O2-mod voor Yamaha MT-03 / XT660X / XT660R / XT660Z

Heb 'm zelf op mijn MT-03 gehad, maar past volgens die Kevin ook op de XT660X, XT660R en XT660Z.


Voor hoeveel verkoop je het?
 
Koelvloeistof zit tot aan de rand gevuld van max in het tankje.
Net weer, sloeg de fan aan bij het stilstaan na een rit van 15 min ongeveer. De uitlaatbochten waren ook rood bij de cilinder.

Kan het zijn dat de koelvloeistof niet door de motor loopt? De radiator voelde pas warm aan na het uitzetten van de motor

Alvast bedankt


De uitlaat bochten zijn altijd rood gloeiend. Dat is normaal. In het donker zie je het helemaal goed.

Het zou best kunnen dat b.v. de waterpomp kapot is, of niet meer goed werkt. Of de ventilator slaat niet bij de juiste temperatuur aan.

Je kan via het Diag menu controleren of de ventilator bij de juiste temperatuur aanslaat. De motor laten lopen en half gas geven. Dan zou hij rond 105 graden moeten aanspringen (via de diag zone 06).
Hier meer over het diag menu: ::.Yam-xt.com.:: XT660 Diagnostic Mode
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier eerder een knee-down gedaan met de xt haha? of moet je overdreven naast de motor hangen :N
Misschien rij ik niet goed, maar mijn achterwiel breekt al uit voordat mijn stepjes de grond raken. Is al twee keer gebeurd tot nu toe. Met deze xt heb ik nog nooit de stepjes tegen het asfalt gehad, terwijl het wel gebeurde tijdens een proefrit op een andere xt.

Heb hier een nieuw setje banden liggen. Huidige zijn vierkant achter, en ovaal aan de voorkant. Ben benieuwd of ik verschil merk.
 
Laatst bewerkt:
De onderkant mijn stepjes vertonen wat slijtage. Een echte kneedown heb ik nog nooit gedaan. Heb namelijk een textiel pak zonder van die speciale kneepads..

Ik merk wel dat de banden veel invloed hebben op hoek waarin je de motor kan kantelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan