Xt660x ombouwen naar een xtr?

11 aug 2014
91
28
Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee of een X makkelijk om te bouwen is naar een R? Ik zoek een xt660r maar de keus in de X-en is veel groter en ze worden voor minder geld aangeboden. Ombouwen zou een optie kunnen zijn...

Ik hoor het graag.

Gr edwin
 
Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee of een X makkelijk om te bouwen is naar een R? Ik zoek een xt660r maar de keus in de X-en is veel groter en ze worden voor minder geld aangeboden. Ombouwen zou een optie kunnen zijn...

Ik hoor het graag.

Gr edwin

het voorwiel is anders,de onderpoten zijn anders. Past niet 1 op 1 een. De x heeft een grotere remklauw voor. En zijn er meerdere dingen die niet passend zijn
 
Of.je koopt mijn husaberg sm, pm me of app me voor meer info
0625551468
Kun je die ook makkelijk ombouwen naar een xtr dan? :?

Ontopic: het is makkelijk om te bouwen maar dan moet je dus ergens een R voorvork + wiel + remschijf + remklauw zien te vinden. De rempomp is volgens mij wel het zelfde.
 
Laatst bewerkt:
Je kan eventueel ook andere velgen kopen en deze laten omspaken, en met de huidige remmen door blijven rijden... scheelt ook weer wat geld.

maar of je nou uiteindelijk echt goedkoper uitkomt...
 
Je kan eventueel ook andere velgen kopen en deze laten omspaken, en met de huidige remmen door blijven rijden... scheelt ook weer wat geld.

maar of je nou uiteindelijk echt goedkoper uitkomt...
Dan moet je ook rekening houden met het spatbordje en de stabilisator, die passen dan ook niet meer. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan