Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XT660X Topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
He XTX-ers,

Heb last van bokkerig aan-uit effect bij zeer weinig gas op mijn grijze XTX uit februari 2005.

Veel mensen rommelen daarom met de CO instelling lees ik. Wat is de CO precies en heeft het zin om het bij een volledig originele XTX te doen? Weet iemand meer?
 
Part 4? Van een XTX ga je wel erg veel lullen schijnbaar. En dan gaan ze nog niet eens stuk.
 
Supervet die foto van die slidende xtx @ begin. Nu ik nog...Nog terugkomend op mn vraag in topic 3, waar kan je die Sidi supermoto laarzen passen/kopen in omgeving amsterdam? Jarmuiden hebben ze ze niet...
 
Supervet die foto van die slidende xtx @ begin. Nu ik nog...Nog terugkomend op mn vraag in topic 3, waar kan je die Sidi supermoto laarzen passen/kopen in omgeving amsterdam? Jarmuiden hebben ze ze niet...

Vraag het aan Jopa die zijn de distributeur.
 
Laatst bewerkt:

Qua CO heb ik verschillende dingen gelezen, wel en geen effect, de CO is alleen van toepassing op het stationair toerental, een betere oplossing is een K&N luchtfilter, misschien aangevuld met een DNA Stage 2.

Nog beter een PowerCommander aan te schaffen ter aanvulling van de filters,

<Quote XT666 op xt6.nl>
Voor de PowerCommander wilde ik de XT verkopen door zijn bokkig gedrag, maar ik dacht probeer de PC nog, mocht dit niet werken dan alsnog verkopen.

En daar heb ik dus absoluut goed aan gedaan!, ik kan er weer jaren tegen voordat ik hier moe van word, hij rijdt gewoon super.
Extra voordeel: de extra power!
</quote>

Ik weet of je het kan lezen als je niet geregistreerd bent maar toch,
Link naar forum topic
 


Thanx SirCrow!

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar als het om stationair toerental gaat kun je toch gewoon aan de stationair schroef draaien? Ik heb uit de eerdere posts begrepen dat het om de hoeveelheid brandstof bij weinig gas geven gaat (geringe deellast).

Ik snap dat je bij open uitlaten e.d. de boel anders af moet stellen voor optimale inspuiting, maar als je alles origineel laat blijft mijn vraag of je dan profijt hebt van meer brandstof bij geringe deellast. Zijn er mensen die dit al eens geprobeerd hebben?
 

Hoi Jeroen, hier nog een linkje met wat info op de xtx660.nl

Link
 
Nee joh Dennis. Ik vlieg morgen naar Chicago,en dan snor ik via de Route66 naar L.A. Wel met een auto moet ik zeggen,want anders moet mn vriendin achterop,en dan ben ik gebroken als ik aankom. Kben ook van plan om een karrevracht hebbedingetjes te kopen want de Dollar is goedkoop he. En dan heb je toch meer aan een kofferbak als een topkoffer.
 
Marcoo,
wil jij aub die foto`s van dat ongelukje sturen naar mijn e-mail adres?
Nog bedankt voor je hulp trouwens!

marvindebruijn@hotmail.com

Ik hoop dat je dit leest!

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Guess who's back, back again
Svennieh's back, tell a friend...

hiep hiep hoera voor part 4
(en nonkel look natuurlijk met zijn derde gestartte topic... )
 

Jeroen, standaad is de XTX erg schraal afgesteld. Dit is om door de euro4 norm te komen, om een type goedkeuring voor op de nederlandse weg te krijgen. Het kan dus wel degelijk zo zijn dat hij beter gaat lopen als je de CO een paar puntjes omhoog doet. Het is gewoon een kwestie van uitprobeeren. Ook als je hem nog in de orgineele setting heb.

@ de heeren die al weer een fototje van hun fiets hebben geplaatst dat ziet er inderdaat weer top uit. Dus ben je ergens met de XTX, schiet dan even een fototje dan word deel 4 ook weer een hele mooie topic.

Reminder !!!

XTX Meating zaterdag 24 Mei 11.00 uur Ysselstein

gr, Look
 
Status
Niet open voor verdere reacties.