stuur em anders ff een mailtje
dat heb ik al 2 keer gedaan, lees ook mijn topic:
Weet iemand waarom Gerard(XtremeBikz) niet meer op zijn email reageert?
gewoon nog een mailtje aan wagen?
Als ik Maandag nog niets gehoord heb , annuleer ik de bestelling ..........
Man , hij kan/zal wel server-problemen hebben.
Kan iedereen toch gebeuren?
Ik ga er vanuit dat er wat problemen zijn, ik neem aan dat hij niet de webserver uitzet als ie op vakantie gaat. Lijkt me stug dat hij ergens thuis de site op een webservertje heeft draaien
ff chillen, zal wel loslopen. Het gaat niet om duizenden euro's.. toch
Is toch wel mijn ervaring tegenwoordig ( en dat is wel eens anders geweest"Motozoom" en "zo hoort het". Dat hoor je niet vaak samen in één zin.
Wacht nou eerst eens af wat er aan de hand is, voor hetzelfde geld is er dus idd echt iets aan de hand waar die gast niks aan kan doen ipv gelijk te veroordelen.
Neem een pilletje tegen je hoge bloeddruk en relaxt is geen peacemaker waar je op wacht, toch ??
Wacht nou eerst eens af wat er aan de hand is, voor hetzelfde geld is er dus idd echt iets aan de hand waar die gast niks aan kan doen ipv gelijk te veroordelen.
Neem een pilletje tegen je hoge bloeddruk en relaxt is geen peacemaker waar je op wacht, toch ??
De server van Xtremebikz en XJRCafe draait idd bij Gerard thuis, vermoedelijk heeft @Home een wijziging doorgevoerd waardoor beide sites niet meer bereikbaar zijn. Dit is tijdens de vakantie van Gerard gebeurd, en ja.... dan kun je weinig uitrichten........ Hoe vervelend dit ook is, er is momenteel even niets aan te doen. Gerard komt in de loop van komende week weer terug uit Italie en dan zal het z.s.m. worden opgelost.
@TS dat verklaard ook waarom Gerard nog niet op je mail heeft gereageerd, maar ik kan je verzekeren dat alles goed komt.
De server van Xtremebikz en XJRCafe draait idd bij Gerard thuis, vermoedelijk heeft @Home een wijziging doorgevoerd waardoor beide sites niet meer bereikbaar zijn. Dit is tijdens de vakantie van Gerard gebeurd, en ja.... dan kun je weinig uitrichten........ Hoe vervelend dit ook is, er is momenteel even niets aan te doen. Gerard komt in de loop van komende week weer terug uit Italie en dan zal het z.s.m. worden opgelost.
@TS dat verklaard ook waarom Gerard nog niet op je mail heeft gereageerd, maar ik kan je verzekeren dat alles goed komt.
Jezus vent waar maak je je nu druk omIk heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk.....
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.
Jezus vent waar maak je je nu druk omDat je spulletjes er niet zijn of wil je je gelijk halen dat je klantonvriendelijk word behandeld???!!!
Hoe vaak ik al iets besteld heb online en t pas na 2-3 weken binnen had...lekker belangrijk!
En als je t zo erg vind en zo zit te springen om je spullen had je gewoon naar n motorzaak gereden dan had je t direct mee kunnen nemen en anders had je daar ff kunnen zeiken dat ze klantonvriendelijk zijn
RELAX tis mooi weer
Ik heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk.....
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.