Heb vandaag me decals binnen gekregen! zien er goed uit!!!! kan helaas geen fototje laten zien, de decals zitten bedekt met folie en kan ik er pas afhalen als ze erop geplakt zijn. Stickers zijn wel dunner dan de originele dus het is wellicht verstandig om ze naderhand af te lakken.
Ik was voor de volgende stickers € 20,- kwijt incl. verzendkosten:
2 x Yamaha letters 170x42 mm (Zilver)
1 x Yamaha letters 115x27 mm (Zilver)
2 x 750 cijfers 135x8 mm (Zilver)
2 x Super Tenere logos 280x60 mm (originele logo's, Super zwart met zilver en Ténéré zilver)
Als je zelf een ontwerp hebt kan hij dat ook maken. Er zit overigens geen achtergrond om de stickers, ook niet bij de Super Ténéré decals (Drees, vroeg jij daar niet naar?)
Dus als mensen nog decals nodig hebben, mail dan even naar Thomas op Britta-und-Phillipp@t-online.de
Misschien wat voor de index Ro?
neeeh, dat zei ik tochHeb je dan nu ook een 5 valve single?
Maar hoe staat 't met je projectje is ie al gespoten?
Geen achtergrond, bedoel je dan dat het transparant is of dat eh, alleen de afbeelding zelf sticker is zeg maar.
met die produkten kun je hard gaan zeg!Heb je xtz.com al eens geprobeerd, is erg boeiend
Hallo allemaal,
Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuw" gekochte motor (XTZ 750 Super Ténéré 96) een beurt gegeven.
Naast bougies, luchtfilter, koelvloeistof, remolie v+a, vorkkeerringen te checken heb ik olie+filter vervangen. Ook koelvloeistof ververst, speling balhoofd geocntroleerd, remblokjes + schijven gecontroleerd, leidingen en slangen nagezien, 3 smeerpunten bij achterbrug /-demper met vetspuit doorgesmeerd, ketting gesmeerd en gesteld.
Ik ben enkele zaken NIET tegengekomen:
- Versnellingsbakolie: zit die apart en zo ja waar kan je bijvullen/aftappen? Of draait de bak in de motorolie?? Ik kon dit in de handleiding ook niet vinden.
- brandstoffilter: zit die er een op en waar zit die?
Zijn er zo verder nog belangrijke zaken waar ook naar gekeken moet worden?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Welke motor was dat dan?Bedankt Baffo.
Mijn vorige motor had wel aparte bakolie, dus ik heb me suf gezocht onder de motor.
Het smeren van de nippels ging bij 2 nippels vrij soepel; bij 1 nippel voelde ik een weerstand.
Hoe kan ik zien of die seals er eventueel uitgedrukt zijn?
Twee weten meer dan één!
De vorige was een BMW.
Bij het smeren met de spuit kwam het vet er idd uit: soms bij de aansluiting van de slang op de nippel; soms aan de achterkant van het te smeren deel.
Betekent dit dat ik iets fout gedaan heb? Hoe kan ik het weer herstellen?
Al doende leert men, toch?
Cool... ik heb precies dezelfde XTZ in dezelfde kleuren!