XV535 yamaha valt uit

stille wlly

Rookie
11 jul 2011
9
0
het probleem is het volgende met mn yamaha vx535 als ik aan het rijden ben dan valt hij uit maar ik heb nog bezine wat kan het zijn kan mn bezine filter vervangen moeten worden van wege de aanzuiging of de dynamo laad mn accu niet bij. hij is van 1987 mvgr stille wlly
 
'vx535 yamaha valt uit' > 'XV535 yamaha valt uit'
vrouwen: geen verstand van techniek en typenummers :N

Ze lezen gelukkig wel de handleidingen, dus misschien heeft MGG nog een mooie tip?

})
 
het probleem is het volgende met mn yamaha vx535 als ik aan het rijden ben dan valt hij uit maar ik heb nog bezine wat kan het zijn kan mn bezine filter vervangen moeten worden van wege de aanzuiging of de dynamo laad mn accu niet bij. hij is van 1987 mvgr stille wlly

Wat bedoel je precies?

Ik begrijp dat je motor uitvalt, terwijl je rijdt. Is dat al na een paar honderd meter, of na 200 km?

En wat is er met je brandstoffilter?

En wat met je dynamo en accu?
 
het rare is hij valtuit bij ongeveer 20 km thuis gekomen laat je hem staan +-30 min dan kan ik weer rijden mn accu is nieuw dan zal ik het filter vervangen en opnieuw proberen met en zonder dop hoe kan ikmn accu meten of deze wel oplaad zoniet dan mndynamospoel opnieuw laten wikkelen zeker of spannings regelaar. bedankt voor de reacties alvast mvg walter.
 
Dynamo meet je met een voltmeter
Bij draaiende motor mag hij niet meer dan 14,5 volt geven.

Maar als ik het zo lees denk ik dat willem 1940 het bij het juiste eind heeft.
Als hij er weer mee stopt moet je de tankdop eens openen.
Waarschijnlijk start hij daarna weer en kan je weer 20km rijden.

De ontluchting van de tank zal verstopt zitten.
 
Doe nou eerst die simpele proef "zonder tankdop" .... daar was het vandaag prachtig weer voor notabene. Kan moeite, tijd & geld uitsparen.

Acculaadgedrag controleer je als volgt: bij stationair draaiende motor en variërend toerental een voltmeter op de accu-polen; spanning moet dicht bij 14Volt blijven en mag geen moment lager worden dan 13 Volt. Post bij twijfel de resultaten hier.
 
hallo techneuten ik ben er weer heb de accu gemeten en shit de volltmeter blijft staan tot 11.92 volt met variabeletoerental maar wat nu mvgr.stille wlly . yamaha vx 535
 
Terug
Bovenaan Onderaan