Yamaha Aerox 100cc met heel veel accessoires

Had ik al geprobeerd voordat ik die post plaatste maar kon niet ;)
Heb je net geprobeerd te bellen (via nummer bij je Speurders Ad) maar tevens geen gehoor.
 
Dag oma :W .

Scooter staat al sinds 2 Juli stil (rijdend weggezet).
Slaat sindsdien moeilijker/niet aan.........hij vonkt en krijgt brandstof.

Wat blijkt nu:
De pickup van de ontsteking is naar alle waarschijnlijkheid aan vervanging toe. 1 van de 2 bevestigingsboutjes is losgetrild waardoor de Pickup is gaan rammelen/klepperen. Deze pickup voor een Aerox 100cc kost nieuw 25,- (volgens scootparts.nl en is bij hun te bestellen).

Omdat ik nog de nodige andere speelgoedjes heb die ik ook wil stallen/verkopen ben ik bereid om de Aerox zo te laten gaan voor 950,-. Staat al een tijdje op mijn to do list maar kom er nu gewoon simpelweg niet aan toe. Wellicht dat ik het nog eens vervang maar dan wordt de prijs wederom omhoog geschroefd.
 
Laatst bewerkt:
Als je 'm nou gewoon voor 800 had verkocht zoals aangeraden was je er allang vanaf en had je dit gedoe niet.
Maarja, altijd achteraf he. Ziet er mooi uit, suc6 met de verkoop!
 
Als je alles van te voren weet is rijk worden geen kunst ;) .
Mijn bevliegingen en daardoor mijn wagen-/hebbedingetjespark zijn nogal aan wijzigingen onderhevig en zo heb ik nu een dame in het rood staan die graag deze winter binnen slaapt als ze er tegen die tijd nog mocht zijn.

Heb een dorp verderop ook nog een garage maar stal d'r het liefst bij dit huis, kan ik er elke dag nog even naar kijken ;) .

Nu kan de Aerox er ook nog wel bij maar stiekem toch een beetje aan het tobben over een Z750/Monster/SM en dan is het wel fijn om eens wat weggedaan te hebben.
 
geinig ding, heb zelf een Kymco agility 125 (met waarschijnlijk nog hoger "wtf doe jij hier op de ring"-gehalte), zal ook best leuk optrekken vanwege 2-takt...

stuur is wel een beetje sjonnie stijl :P
en hij loopt niet meer.....
 
Denk dat een Agility eerder voor "volwaardig motorscooter" aan wordt gezien dan een getjoende *O* Aerox.

Dat ze het nu niet doet/moeilijk aanslaat lijkt mij zo verholpen (2 draadjes solderen + 2 kruiskopschroeven en een keer 25,- investeren). Startte voor dit euvel overigens altijd in 1x een klein tikje op de elektrische start.

En ja ik weet het "waarom fix je het zelf niet?". Gebeurd misschien ook wel maar dan is de verleiding tevens erg groot om er zelf weer op te gaan rijden terwijl de uiteindelijke plannen toch anders zijn ;) .
 
Nopez *O*

Iemand iets in te ruilen :?
Leuke NX250 (kan ik vriendin op leren motorrijden) + een flinke zak geld o.i.d. of een leuke SM/Naked met bijbetaling van mijn kant *O* ?
 
Nopez *O*

Iemand iets in te ruilen :?
Leuke NX250 (kan ik vriendin op leren motorrijden) + een flinke zak geld o.i.d. of een leuke SM/Naked met bijbetaling van mijn kant *O* ?

Heel verstandig om je vriendin zelf te leren motorrijden |( |(

Wat hebben mensen op MF het slecht voor met hun vriendinnen.

Oja on-topic. Leuke brommer, heb er echt van genoten toen ik nog geen motor had.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn vriendin zelf leren motorrijden. Honda Mb gekocht en leren koppelen en schakelen. Daarna de weg op gestuurd met dat ding; laat die auto maar eens een maand of twee thuis. Het resultaat: 4 lessen en slagen.....
Nee, dan kun je idd beter €750 naar een rijschool brengen om te leren schakelen.... |(

Misschien heb ik wel interesse in dat beestje.... zal t topic eens doorlezen, wellicht worden mijn vragen dan beantwoord. Stuur me over een dag of 2 maar een pb als ik nog niet heb gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
@ Jeroen: Basisprincipes leren + beetje ervaring opdoen op een NX250 op een afgesloten stuk land o.i.d. vind ik iets anders dan iemand zonder enige vorm van ervaring je 1000cc SS meegeven en gelijk tussen het verkeer laten oefenen o.i.d. B|. Is ook gewoon voor de fun en om haar misschien enthousiast te krijgen om ermee verder te gaan. PS: Motorscooter = geen brommer ;)

@ Paulus: 50cc MB of een 110cc o.i.d. op motorkenteken? Ik heb momenteel ook geen schakelbrommers staan, anders zou zoiets ook zeker een optie zijn. Heb ook liever geen inruil eigenlijk maar houd de deur gewoon open. Heb nog geen meter motor gereden sinds ik mijn rijbewijs heb wegens een gebroken nek. Als je nog vragen/opmerkingen hebt kun je gewoon even mailen ;) .
 
Op brommerkenteken natuurlijk, op n motor zou ze niet verzekerd zijn. En de kans bestaat dat ik ooit eens met dr trouw en dan is 2,5 ton schuld bij de verzekering nie handig nie :N

:+
 
Weekend Upje :)


Iemand toevallig een mooie of minder mooie DR-Z sm in te ruilen (met bijbetaling van mijn kant uiteraard) :?
 
Laatst bewerkt:
Inruil Bandiet/Hornet bespreekbaar.

Binnenkort vakantie en ga waarschijnlijk weer een beetje in de weer met scooters. Had ook al het idee om hier een 70cc LC blok onder te knopen :+ . Zou dan wel voor gietijzer gaan ivm betrouwbaarheid.
 
Hmmm is niet zo heel hard voor een 100cc toch?

mn gilera runner van 2004 ging ongeveer net zo hard met 50cc
(helaas vond de politie dat ie wel zachter moest op de rollerbank ;()
 
Thnx voor je kerstschopje, die deed het hem ;) .
Zojuist verkocht en opgehaald aan/door een Zuiderbuur :) .

Slotje...
 
Laatst bewerkt:
Mooi man _O- goede prijs voor gehad dus?
Mijn Speedfight 100 ben ik al een half jaar kwijt, en die stond tegelijkertijd te koop. :+
 
Ach de aanhouder wint, inmiddels lag de Aerox niet lopend door m'n garage heen en kreeg ik toch gewoon de vraagprijs ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan