PASCALfjr
MF'er
het gevoel Dat er uit mijn voorband er een stuk uit was
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Winterstop zeker, logisch...net even mijn gegevens bekeken op de nieuwe rdw site
max snelheid is 0 km/h
aantal zitplaatsen 0
rare jongens daar bij het rdw
Heb ooit bi-xenon laten monteren. Heb dat dus nooit zelf gedaan.ppff FJR is niet echt een fiets waar je ruimte hebt om snel wat ballasten en starters in te gooien voor bi-xenon he.
Wie heeft het zelf gedaan en waar is dat spul bij jouw?
Vraag me af waar ik die ballesten moet laten en hoe warm ze worden.
Heb ooit bi-xenon laten monteren. Heb dat dus nooit zelf gedaan.
Maar.....
Mij is het niet bevallen. Reden is dat hè licht uit gaat wanneer er geschakeld wordt van dim naar goot licht. En ook bij terug. Betekent dat je 's Nachts even in het echte diepe donker rijdt. Immers, de dim-lichten geven al een geweldige hoeveelheid licht. Dan is schakelen naar groot een heel groot verschil.
Inmiddels zijn we wel een aantal jaren verder. Kan dus best zijn dat de techniek verbeterd is en dat het nu wel werkt.
Ik denk dat het niet zoveel uit zal maken: m.b.t. de overjarige zul je t.z.t. afgerekend worden op de werkelijke leeftijd, en die 2009 heeft (voor de handel) nu al veel gelopen, dus tegen de tijd dat je deze weer gaat inruilen al helemaal. Beide zijn inmiddels een "oud" model.Hallo FJR-rijders,
Vraagje:
Ik overweeg om terug te keren naar de FJR:
Wat is verstandiger, ook financieel op de langere termijn:
Overjarige 2006/2007 FJR, gekentekend 2010 met 28.000 km
2009 FJR met 52.000 km.
Beiden identiek in prijs en ook beide met oa 3-delige kofferset.
Ik hoor graag jullie meningen/reacties.
Heb Bi-Xenon gemonteerd en de ballasten zitten met een beugel elk onder/aan de knipperlichten. Heb de mini ballasten.Past allemaal net. Ballasten kunnen ook tussen de koplampen of er onder.
Heb wel de lichtbundel iets naar beneden afgesteld in garage met zo'n lamp.
Ik denk dat het niet zoveel uit zal maken: m.b.t. de overjarige zul je t.z.t. afgerekend worden op de werkelijke leeftijd, en die 2009 heeft (voor de handel) nu al veel gelopen, dus tegen de tijd dat je deze weer gaat inruilen al helemaal. Beide zijn inmiddels een "oud" model.
Ik zou de keuze laten afhangen van de staat van onderhoud, (bekend zijn van) onderhoudsverleden, eventueel de kleur, en van hetgeen je van de vraagprijs af kunt praten. Alles wat je nu minder betaald is straks mooi meegenomen. Je zou nog mee kunnen wegen wat je denkt zelf te gaan rijden qua kilometers, maar zoals gezegt, qua afschrijving zie ik dat geen verschil maken.
De 2009 heeft overigens wel een andere regeleenheid voor het ABS met fijnere regelintervallen: verschil tussen rodeostier en rodeo-pony... dus dat zou nog een argument kunnen zijn.
2006 of 2007 maakt trouwens ook een verschil: m.i.v. 2007 standaard handvatverwarming, en nog een paar kleine wijzigingen t.o.v. 2006. Het progressieve gashendel van de 2006 viel niet bij iedereen in de smaak. Even proefrijden dus.
Nieuwsgiering: heb je linkjes naar de avertenties?
Wat zou een FJR van 2007 met een kleine 20.000km waard zijn?
Ervan uitgaand dat hij netjes is, z'n beurten heeft gehad, etc...
Geen ABS, enkel zijkoffers
ZeelandNet Prikbord | dé koop- en verkoopsite van Zeeland!