Yamaha FJR

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja aardig van je, maar ik bedoel geen sticker maar een echte reflektor op de iedere koffer link en rechts op de motor
kijk maar eens op wat amerikaanse site's
 
ja aardig van je, maar ik bedoel geen sticker maar een echte reflektor op de iedere koffer link en rechts op de motor
kijk maar eens op wat amerikaanse site's

nou, doe eens wat onderzoek dan grrrrrrrr :(

die lelijke reflektors zitten overigens standaard op de US versies...
 
@grimm:

dat tikken in de stepjes heb ik ook en is dacht ik het gevolg van resonantie van het blok. Is echter zeer licht en bij mij ook niet in alle versnellingen waarneembaar. Of ik merk het dan niet. Dat horten en stoten heb ik weer niet. Ff bedenktijd maar verder niet.
 
"Bedenktijd", zo kan je het ook noemen ;)

Maar de trillingen die ik na mn nieuwe band had, die zijn weg :) Waarschijnlijk toch de bandenspanning die niet goed was.
 
met bedenktijd bedoel ik dan die splitsecond voordat je opstijgt. Met de div had je een wat directer resultaat als je het gas omgooit echter ontbreek daar het sleuren aan de armen...

Vandaag op de a28 net voor Utrecht een FJR met koffers en al en leek mij zilver (zag het net te laat...), iemand van hier?
 
nee was ik niet, maar heb wel de originele reflectors gevonden en besteld in Canada voor de zijkoffers van de fjr.
dus kom je mij tzt tegen heb ik zodadelijk een duidelijke herkenbaarheid, want mijn inziens heeft niemand deze *O*
 
Hallo FJR rijders, vandaag ben ik ook een trotse eigenaar geworden van een mooie FJR1300 *O* . Het is wel even wennen om van een supersport motor naar een toermotor te gaan ;) Maar zal er net zoveel plezier aan beleven :9
full
 
Laatst bewerkt:
@stevefiveo:
Ik heb geprobeerd piccies up te loaden voor je zumo vraag maar dat wil niet echt lukken dus ik probeer het je zo ff uit te leggen:
Als je een route gemaakt hebt zie je rechtsonder de afstand tot de eerstvolgende afslag. als je daar op drukt komt er een gedetailleerd beeld naar voren waarin je ziet hoe je moet rijden (met tekstuitleg) Je kunt ook nog kiezen voor de volgende kruising dmv pijl naar beneden te drukken.
Vwb de afstand, die kun je opvragen door naar het scherm te gaan met de kompas(paar keer op het vierkantje drukken) daar zie je aan de rechterkant de totaal afstand tot je bestemming. Ik hoop dat je er wat mee kunt ;)
 
@HoYa
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je bevindingen nadat je van een supersport bent gekomen. Tuurlijk zijn er verschillen, maar ik ben wel benieuwd waarin de verschillen zitten qua sturen e.d. Open deur wellicht maar heb zelf nog nooit op een supersport gereden vandaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan