Na 1.19.142 km kwam het droeve bericht van de dealer dat het blok/de kop vervangen moest worden.
De kosten hiervan zouden dermate worden dat ik besloten heb mijn FZ te koop aan te bieden.
defect omschreven in mijn niet technische bewoording:
'bus' waar nokkenas in draait is aluminium verdrukt/verzakt, komt tegen 'busje' van de kleppen aan.
Een of ander busje wat eruit moet om kleppen te kunnen stellen/controleren kan er niet meer uit.
Of zoals er op de rekening staat; cilinderkop defect.
FZ 2 kk
datum eerste toelating: 01 03 1990
km stand 119142 (en een beetje)
Recent remmen voor en achter gereviseerd.
Banden zitten er +- 2000 km op.
Achterband: ContiGo 150/70/18
Voorband: ContiGo 110/80/17
lichte kuipschade links. (krassen)
Motor heeft winter van 2007/2008 in z'n geheel gereden.
2008/2009 tot aan de sneeuwval nov. 2008.
Heeft mij tot op heden niet laten staan. Met pijn in het hart gaat ie nu in de verkoop.
Motor wordt als 1 geheel verkocht.
Is (nog) rijdbaar.
Op verzoek kan ik meer foto's mailen
De kosten hiervan zouden dermate worden dat ik besloten heb mijn FZ te koop aan te bieden.
defect omschreven in mijn niet technische bewoording:
'bus' waar nokkenas in draait is aluminium verdrukt/verzakt, komt tegen 'busje' van de kleppen aan.
Een of ander busje wat eruit moet om kleppen te kunnen stellen/controleren kan er niet meer uit.
Of zoals er op de rekening staat; cilinderkop defect.
FZ 2 kk
datum eerste toelating: 01 03 1990
km stand 119142 (en een beetje)
Recent remmen voor en achter gereviseerd.
Banden zitten er +- 2000 km op.
Achterband: ContiGo 150/70/18
Voorband: ContiGo 110/80/17
lichte kuipschade links. (krassen)
Motor heeft winter van 2007/2008 in z'n geheel gereden.
2008/2009 tot aan de sneeuwval nov. 2008.
Heeft mij tot op heden niet laten staan. Met pijn in het hart gaat ie nu in de verkoop.
Motor wordt als 1 geheel verkocht.
Is (nog) rijdbaar.
Op verzoek kan ik meer foto's mailen
Laatst bewerkt: