Yamaha FZ1 ontmoetingsplaza deel 2

Welke FZ1-FAZER heb jij ???

  • FZ1-FAZER Silver Tech

    Stemmen: 4 7,8%
  • FZ1-FAZER Ocean Depth

    Stemmen: 8 15,7%
  • FZ1-FAZER Lava Red

    Stemmen: 5 9,8%
  • FZ1-FAZER Black 2007

    Stemmen: 2 3,9%
  • FZ1 Silver Tech

    Stemmen: 2 3,9%
  • FZ1 Midnight Black

    Stemmen: 17 33,3%
  • FZ1 Performance Yellow

    Stemmen: 11 21,6%
  • FZ1 Power Bleu 2007

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt erg mee. Ik ben 1,98 en met een broekmaat lengte 38/40 dus de beentjes kan je wel kwijt hoor en zo niet gooi je ze buiten boord.
df654cd50c1f56830674729d393ec915


Hmmmmmm is het al weer zomer???
 
dan heb je dezelfde maat broeken(makkelijk he om een niuwe aan te schaffen B| ) aangezien ik aankomend voorjaar een nieuwe motor ga halen moet ik de fz1n toch maar ff aan het lijstje met proefrijfietsen toevoegen.Bedankt voor je reactie
 
dan heb je dezelfde maat broeken(makkelijk he om een niuwe aan te schaffen B| ) aangezien ik aankomend voorjaar een nieuwe motor ga halen moet ik de fz1n toch maar ff aan het lijstje met proefrijfietsen toevoegen.Bedankt voor je reactie
Broeken is echt een drama. Over motorpakken al niet te spreken.
Maar FZ1 is goed te doen en oogt ook niet zo erg als een brommer ;)
 
Hallo allemaal :W

Wat gaan jullie allemaal kopen op de motorbeurs?

Ik wil gaan kijken naar een windschermpje voor een Fazer '07. Ik heb hier ergens een mooie gezien (of op FZ1.nl) en ik dacht van Puig. Een mooie zwarte die er nog goed uitzag ook. Alleen kan ik t niet meer vinden:(

Iemand een suggesties qua windscherm?
 
Ruben van welk merk is deze ? en staat deze wat minder rechtop dan het puig scherm ?

Gr. Ronald.

magical racing is het merk zie het linkje, het is niet dat gekleurde scherm maar de donkere
FZ1 FAZER Carbon Body Work | Magical Racing

en deze staat zeker niet recht op, aan de zijkanten zit zeer mooi carbon, heb hen zelf maar 1 maand op de fazer gehad , voor ik deze inruilde voor de fz1
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

dit is het puig schermpje , die van moto kan ik niet meer vinden , ik denk dat wouter die nog wel heb

Zo'n Puig schermpje heb ik er momenteel ook opzitten.
Wat ik eigenlijk wilde weten of het moto scherm ook zo stijl is of staat dat minder
of veel minder rechtop en is hij groter of kleiner dan de puig ?

:W
 
Laatst bewerkt:
Zo'n Puig schermpje heb ik er momenteel ook opzitten.
Wat ik eigenlijk wilde weten of het moto scherm ook zo stijl is of staat dat minder
of veel minder rechtop en is hij groter of kleiner dan de puig ?

:W

hij staat iets meer gericht naar de bestuurder, en is iets korter 1 cm dan het puig schermpje, hierdoor krijg je minder werveling op het hoofd
 
zo Wouter je mag bijna deel 3 aanmaken :+

Maak ik de laatste posts hier wel ff ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan