Yamaha FZ6N DEEL II

@sixZ , welkom kerel en prachtige bike ;)
Ik ga een 6 daagse in de Ardennen en langs de moezel rijden. Een keertje kijken wat voor filmpcompilatie kan maken met de gopro.
 
Goedemorgen fz6-ers,
zal me eerst even voorstellen , ben Bryan en bezit sinds afgelopen week ook een fz6n.
Mijn vorige motor was een bt1100 en daarna 2 jaar niet gereden.
Nu dus weer een motor gekocht en het virus is weer opgelaaid.
Ben nu bezig om een led achterlicht met ingebouwde knipperlichten te monteren en komende week komt er een gear indicator op.
De fz6 is redelijk klaar maar heb nog wel een klein verlanglijstje die ik de komende periode wil afstrepen.
Knipperlichtjes voor, andere spiegels en wat voor leuk spul er nog meer voorbij komt!!!
zodra ik de motor weer in elkaar gezet heb volgen er foto's

mvg bryan
 
Hallo Allemaal,

ik zal me ook eens ff voorstellen, ik ben Gaby en ben sinds vorig weekend eigenaar van een Fz6n uit 2004.
het is mijn eerste motor en ik ben er helemaal happy mee.
mijn eerste ritje was noodgedwongen 180km snelweg (van plek van aanschaf naar woonplek), dit was iets minder :S
het enigste wat ik er op dit moment graag bij zou willen hebben is een kuipruitje (gaat er gewoon af bij de toerritjes) voor de lange stukken, misschien dat jullie tips voor me hebben welk ruitje mooi bij de motor past??? (mijn motor heeft een digitale teller-unit).

ook van mij zullen er snel foto's volgen...

groetjes Gaby
 
Welkom Bryan en Gaby :)

Gaby, de originele Yamaha ruitjes zijn kwalitatief (materiaal en pasvorm) het beste wat je kunt kopen. Voor de lange stukken plaats ik ook altijd het ruitje icm oordoppen. Zelfs op hogere snelheden is het goed te doen, zeker met de kin op de tank ;)

img4369smal.jpg


3og7.jpg
 
Welkom Bryan en Gaby :)

Gaby, de originele Yamaha ruitjes zijn kwalitatief (materiaal en pasvorm) het beste wat je kunt kopen. Voor de lange stukken plaats ik ook altijd het ruitje icm oordoppen. Zelfs op hogere snelheden is het goed te doen, zeker met de kin op de tank ;)

[afbeelding]

[afbeelding]


Yamaha-FZ6_Fazer_Tageskilometerzaehler.jpg.1712391.jpg


Ik zie dat ik een andere teller-unit heb dan jou...heb je enig idee of dat kuipruitje ook op mijn motor past?

Ik heb nog een ander ruitje gezien (volgens mij was het ook origineel) met een bolling erop/erin.... vond ik oerlelijk :r
 
Dat is een mooie fiets Bryan! :Y



jaa Robin, we weten nu wel dat je gave beelden hebt vanaf de motor :+
t viel me na 3x kijken pas op dat je blijkbaar haast had, 210 :')

Was ook even ter illustratie dat je bij hoge snelheden het raampje niet verliest ;)
Hoogste wat ik heb aangetikt vorige week met bepakking was 231km/u.
Dan moet je toch echt met je kin op de tank en achter het ruitje duiken anders kweek je in acht tellen een stierennek :P

Ik zie dat ik een andere teller-unit heb dan jou...heb je enig idee of dat kuipruitje ook op mijn motor past?

Ik heb nog een ander ruitje gezien (volgens mij was het ook origineel) met een bolling erop/erin.... vond ik oerlelijk :r


Nee mijn ruitje past niet op de FZ6 kookwekker-tellerunit variant... :9
 
Laatst bewerkt:
Haha kookwekker!

Mooie bike Bryan! Gave kleur dat rood. Wel even je knippers voor aanpassen want m.i. vloekt oranje bij dat rood :)
 
bedankt voor de complimenten.

Vind zelf ook dat de knippers te groot zijn en teveel opvallen.
Ben al aan het kijken welke led knippers ik erop wil ,in ieder geval zwart met een wit glaasje , maar heb nog niets besloten.
 
I love mijn kookwekker-unit :}

Bedankt allemaal voor het meedenken, mijn ruitje staat in bestelling :)
 
Vandaag heb ik getuigen mogen zijn van de 'meester!' die na al die jaren weer een overwinning op zijn naam heeft gezet!! :} Wat een geweldige race, sfeer in Assen en vervolgens de weg terug met duizenden motoren tegelijk.. Dit is echt waar het motorrijden over gaat! Iemand van jullie nog geweest? :Y

The Doctor is back!! :]
 
Vandaag heb ik getuigen mogen zijn van de 'meester!' die na al die jaren weer een overwinning op zijn naam heeft gezet!! :} Wat een geweldige race, sfeer in Assen en vervolgens de weg terug met duizenden motoren tegelijk.. Dit is echt waar het motorrijden over gaat! Iemand van jullie nog geweest? :Y

The Doctor is back!! :]

JUP!! was geweldig!!
Mening over dit is echt waar het motorrijden over gaat verschilt bij mij wel maar dat ter zijde :9

Onderweg nog trouwens een paar fz6netjes tegen gekomen. Heb in ieder geval keurig het voetje uitgestoken misschien iemand van hier? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan