Yamaha FZS600 Fazer S

BeAtBoX

Rookie
18 apr 2005
1
0
Ik kan van iemand bovengenoemde motor kopen. Het betreft een exemplaar uit 2000 met 20.000 kilometer op de teller.
N.b.: het gaat dus om de 's' versie. Wat is precies het verschil tussen deze versie en die zonder 's'? En in hoeverre is deze meer waard dan de versie zonder 's'?

Diegene wil er E 4.500,00 voor hebben. Is dit een redelijk bod? Ik dacht er zelf aan om 4000 te gaan bieden. Wat denken jullie? Redelijk of niet?
 
Hallo ik heb zelf ook een fazer 600 uit 2000. Het verschil tussen een fazer en een fazer s is alleen de kleur. De gewone fazer heeft maar één kleur op de motor zoals zwart, goud, zilver etc terwijl het s model een combinatie van twee kleuren op de motor heeft ziten. Sommige s modellen hebben ook standaard een sport demper. 4500 euro is op zich een redelijk bod voor een motor die maar twintig duizend km heeft gelopen en met een bouwjaar van 2000. Maar ik zal toch rond de 4250 gaan bieden. Ik rijd elke dag van almere naar amsterdam en terug. Ik heb nog nooit problemen met de motor gehad, het is echt een goed apparaat. :]

 
Een "naakte" Fazer wordt pas geleverd sinds de introductie van het laatste model. De "S" was inderdaad een versie van de eerste Fazer (met de "brievenbus" kuip) met verschillende kleurtjes.
In Nederland werd ie met een Laser pijp extra afgeleverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan