YAMAHA GTS1000 "the next"

Das een grapje zeker? Kan me niet voorstellen dat zo'n mooi apparaat te koop is!

Geen grapje, staat te koop..
Ik verzamel geen motoren maar bouw ze ;)

Caferacer staat ook nog te koop
full
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom staat die dan zo lang te koop? Wat is de vraagprijs? Ik heb hem bij Goos Bos zien staan afgelopen november. Toch gek dat die niet gaat?
 
Maar waarom staat die dan zo lang te koop? Wat is de vraagprijs? Ik heb hem bij Goos Bos zien staan afgelopen november. Toch gek dat die niet gaat?

Winterperiode, (af)kijken en denken o maak hem zelf wel..
Werkelijk geen idee...
 
Mooie prijzen, vooral die van de café. Deze lelijke staat voor 6.5k te koop, en heeft nog een bod van 6k ook :o http://link.marktplaats.nl/m905134063

Mn café is verkocht.
Misschien moet ik maar eens een advertentie maken op marktplaats voor de gts..
Echt brand heb ik er niet bij want ik rij er zelf nu weer mee.

Je website doet het trouwens niet meer... wilde het bouwverslag van de xv nog is terugkijken voor inspiratie

Hmm echt een verslag is het niet, daar heb ik mf voor.
Maar www.yellowrider.webs.com doet het nog....
 
Mooi dat je 1 verkocht hebt,doet altijd wel wat pijn uiteraard,tis toch 1 van je kindjes. :X
 
Die vierkante brug is wel ontiegelijk lelijk maar de rest van de fiets is niks mis mee. :}
 
Haha smaken verschillen blijkt maar weer. Kleur vind ik ontiegelijk lelijk. Usd vork in zo'n fiets vind ik ook niks. Dan nog dat kleine dikke achterwiel met een 'normaal' voorwiel, koplamp te hoog, uitlaten die bijna helemaal wegvallen in het geheel. Eigenlijk vind ik het sowieso een afknapper dat hij het bekende tankje en zadel weer gebruikt heeft. Hoeveel van dit soort fietsen rijden er nu wel al niet rond waarin meestal enkel de kleur ander is. Hoe iemand daar 6k voor wil betalen snap ik dan ook niet.
 
Voor de zoveelste stock Honda of Yamaha word het toch ook met grif betaald? Veel meer zelfs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan