- Onderwerp starter
-
- #1.276
Heb zojuist 2/3 van het aanschafbedrag als retour geaccepteerd en gestort gekregen. Nu wachten op de nieuwe setEcht wtf.....
Bestel je dit op ebay...
Bekijk bijlage 1426684
Bekijk bijlage 1426685
En dan krijg je dit thuisgestuurd, ben me niet zo'n klein beetje over de zeik...
Bekijk bijlage 1426686
Eerst maar eens kijken wat de verkoper erover te zeggen heeft. Reageert ie niet, dan speelt ik het via PayPal....
Jeetje, gelukkig is de schade beperkt hiermee. Ik vind eBay altijd een beetje sketchy, maar zo erg heb ik het nog nooit gehadHeb zojuist 2/3 van het aanschafbedrag als retour geaccepteerd en gestort gekregen. Nu wachten op de nieuwe set
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt en heb er toch al heel erg veel van gekocht. Ben al blij dat hij de schade heeft beperkt...Jeetje, gelukkig is de schade beperkt hiermee. Ik vind eBay altijd een beetje sketchy, maar zo erg heb ik het nog nooit gehad
Is het verstandig om bij het wisselen van uitlaat ook de 2 pakkingen (ringen) te vervangen?
Je zit iedere keer met hitte en afkoelen, krengen zijn na verloop van tijd niet los te krijgen (meestal na wat jaren met wat weers-invloeden). Gewoon goed vastzetten en misschien nog wat kopervet er op?Die van mij zagen er nog als nieuw uit dus heb ze laten zitten.
Ik heb ergens gelezen dat je de bouten van de uitlaat (op het blok) niet TE strak moet aandraaien. Klopt dit? Ben bang dat ze los trillen ma wil ze dus ook niet TE strak aandraaien.
Die van mij zagen er nog als nieuw uit dus heb ze laten zitten.
Ik heb ergens gelezen dat je de bouten van de uitlaat (op het blok) niet TE strak moet aandraaien. Klopt dit? Ben bang dat ze los trillen ma wil ze dus ook niet TE strak aandraaien.
Bij hoeveel kilometer heb jij je uitlaat vervangen?
Bij mij zat er 3500km op toen ik hem er onderuit moest halen om de DB-Killer aan te passen.
Toen ik mijn uitlaat ging vervangen vroeg ik me ook af hoe strak ik ze moest aandraaien. Iemand stuurde me toen dit plaatje:Die van mij zagen er nog als nieuw uit dus heb ze laten zitten.
Ik heb ergens gelezen dat je de bouten van de uitlaat (op het blok) niet TE strak moet aandraaien. Klopt dit? Ben bang dat ze los trillen ma wil ze dus ook niet TE strak aandraaien.
Ik rij nou 2 weken op de MT maar ik kan nou al zeggen dat ik hier de komende jaren nog veel plezier aan ga hebben! Lekker licht, geen poespas gewoon lekker rijden! Meer heb ik persoonlijk niet nodig.Ik wil een elektrische bike aanschaffen binnen enkele maanden, maar wanneer dat toch niet haalbaar blijkt dan zou het alternatief toch wel zeker een nieuwe MT-07 zijn.
Heb je met een MT-07 na een jaar ofzo nog steeds het idee dat je een aardige machine onder je kont hebt of blijkt hij na een tijdje toch wat ielig?
Ik hoor graag.
Ik rij nou 2 weken op de MT maar ik kan nou al zeggen dat ik hier de komende jaren nog veel plezier aan ga hebben! Lekker licht, geen poespas gewoon lekker rijden! Meer heb ik persoonlijk niet nodig.
Maar waarom de keuze voor een elektrische bike?
Ik vind elektrisch helemaal cool. Ben met auto ookEV-er sinds het eerste uur. m'n huis is bijna gasvrij en daarbij past dus ook een elektro motorfiets. Maar eerlijk is eerlijk, die zijn nu nog minder compleet en betaalbaar dan de eerste generatie Renault Zoe. Als die dingen van Zero standaard konden snelladen dan zou ik brandstof niet eens meer overwegen. Op het moment kan je vanaf je huis een rondje van 150km maken en dan houd het op. 30 minuten bij Fastned en door naar Duitsland zit er nog niet in.
Fijn aan elektro is ook wel dat je plezier kan hebben zonder dat andere mensen op je pad ook verplicht moeten "genieten"van geluid, gas en geur.
Ik vind het niet meer fatsoenlijk om langs vooral kinderen te rijden en dan uitlaatgassen in het gezicht te puffen eigenlijk.
Dus tenzij Zero nog met een geweldige decemberactie komt dan is de MT07 nog een aardig alternatierf voor de eerste paar jaar. Waarschijnlijk blijft het ook maar bij 4-6000 km per jaar, dus heel veel benzine gaat er dan ook niet doorheen. maar toch jammer.
een mt07 met wat opties, totaal een kleine 9000euro. Hoeveel korting kan daar zo'n beetje nog van af bij een dealer? Wat zijn de ervaringen?
Mwa, 400-500km is beetje utopie en mijns inzien onnodig hoor. 200km snelweg + mogelijkheid om 40kW te laden is goed hoor. 20-30 minuten van het zadel af is wel lekker. Als snelladen nu al standaard er op zat dan zou ik er zonder meer voor gaan. Meeste ritje savonds na het werk zijn toch niet zo lang.
Maar goed, we kijken het nog een paar jaartjes aan.
Dat is een mooie gedachte. Ik denk wel dat je met die principes ook de Zero van je lijstje af kan strepen, tenzij je het wel ok vindt dat 7-jarige kinderen grondstoffen delven voor jouw accu's. Nog afgezien van de vervuiling die dat met zich meebrengt.Ik vind het niet meer fatsoenlijk om langs vooral kinderen te rijden en dan uitlaatgassen in het gezicht te puffen eigenlijk.