Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

De knipperlichten aan de voorzijde bungelen al een tijdje in de behuizing (ik lees her en der dat dit een bekend Yamaha dingetje is voor een aantal modellen). Ik ben op zoek naar een goede vervangende set; LED, bij voorkeur gewoon zwarte behuizing en als het even kan plug & pray aan te sluiten op de originele stekkers.

Heeft iemand hier goede ervaringen met een specifieke set voor een 2021 MT-09?
Ik was het bungelen en weer vastzetten na tig keer wel zat en heb het zo opgelost

IMG20230408132007.jpg
 
Klopt haha. Fotos van de site waren mooier dan die wat ik zelf had gemaakt met de test rit 🫣

Op je telefoon je vinger op de foto houden die je wilt opslaan, dan komt er een menuutje en kan je de gehele foto opslaan in de juiste kwaliteit zonder dat je een screenshot hoeft te maken met lage kwaliteit resolutie.
 
Iemand ervaring met andere voetsteuntjes voor de gen 1? Glij met de motorschoenen van de steuntjes af. Zie dat bijv de sport tracker andere heeft met rubber maar die kan ik online niet vinden. Of is rubber net zo glad? Vind eigenlijk bijna alleen maar chinees spul….
 
Voor de geïnteresseerden! *O*
Hmmm ga ik eens bekijken ;) Ik was afgelopen zaterdag op de motorbeurs in Bern maar daar stond Yamaha niet en toen naar de importeur Hostettler geweest maar die hadden hem ook nog niet staan omdat ie pas vanaf Mei geleverd wordt....
Ik ben erg benieuwd of de zitpositie (meer druk op voorwiel) heel anders is.
 
Geen idee. Maar ik denk dat ik nog wel een kentekenplaathouder van 2014/2015 model heb liggen, wanneer gewenst. Moet ik eens in het schuurtje zoeken...
Er zijn er een paar geweest die me hierom een PMtje hadden gestuurd maar ik was er nog niet aan toegekomen te antwoorden... volgt asap
 
Iemand ervaring met andere voetsteuntjes voor de gen 1? Glij met de motorschoenen van de steuntjes af. Zie dat bijv de sport tracker andere heeft met rubber maar die kan ik online niet vinden. Of is rubber net zo glad? Vind eigenlijk bijna alleen maar chinees spul….
Die van bvb. een TDM 900 en FJR hebben rubbers en passen gewoon.
Die zijn ook op Ali te vinden aan een spotprijs en zijn gewoon goed,ik heb er zelf jaren mee gereden.
Originele zullen ook wel tweedehands te vinden zijn.
Die van een sport tracker kun je gewoon bij een Yamaha dealer bestellen,maar die zijn mogelijk wel prijzig.
 
Poahh na meer dan 10 jaar niet gereden te hebben, begint het wel steeds meer te kriebelen om langzaam aan weer op te stappen en ben toch wel erg gecharmeerd van zo een 09.

Al zou ik wel weer even moeten wennen haha.
Vroeger veel lol gehad met een Street Triple.

Misschien maar eens een proefritje inplannen.
 
Motor nog eens een grondige poetsbeurt gegeven,ketting zuiver gemaakt/gesmeerd en de uitlaatbochten nog eens opgeblonken!
Kan er weer even tegenaan. *O*
20240308_170626~2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan