Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Moderne motor kan best tegen pekel. Ik rij met mijn FZ8N ook gewoon door in de winter en dus ook flink door de pekel. Ziet er na 120.000 km nog uit als nieuw.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Heren,

Zeer binnenkort heb ik een aantal accessoires voor de 09 over... te weten:

- Radiatorbedekking - model ??
- Flyscreen - model 2014-2016
- Bagagedrager origineel Yamaha - past ook op latere modellen
- Hepco + Becker C-Bow beugels - past enkel op 2014-2016
- Hepco + Becker Orbit zijkoffers - universeel
- Corbin zadel - zeer comfortabel en geheel anders qua opbouw vanwege basispan - opnieuw bekleed - enkel op 2014-2016
- Verhoogd zadel (custom made) - enkel op 2014-2016 (basispan van 2014)
- KevXtx O2 controller
- Gespoten zijcovers oranje (incl. achterkap, dus zo te wisselen) - voor 2014 Blazing orange - DOM8

Bekijk media item 1319392
En het vermaakte zadel (ca. 4 cm hoger geworden, en vlak) en gespoten covers..

Bekijk media item 1303897
C-Bow beugels
Bekijk media item 1259909
Alle delen zijn in zeer goede staat... info via PB :). Zal binnenkort nog wat meer/betere foto's plaatsen. Een aantal delen zullen waarschijnlijk ook op de lichting 2017 passen.. daarvoor ff research doen.

Gr. Kees
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een paddockstand voor de MT-09 en kijk maar een Datona paddockstand. Nu is deze geschikt voor 24-36cm, maar dit lijkt net wel/niet te passen met mijn Evotech bobbins. Iemand zelfde ervaring?
 
Ik heb van de zomer een paddockstand gekocht, ook met breedte 24-36 cm. Past prima met de bobbins, wel op een MT-09 van 2014. Blijkbaar is die achterbrug smaller dan de SP uit 2019?
 
Of je koopt een andere paddockstand. Dat je hem eenvoudig kunt buigen vind ik al geen geruststellende gedachte. Je zet je motor van duizenden euro's op een cheapo paddockstand van een paar tientjes om een paar centjes te besparen?
 
Ik ben op zoek naar een paddockstand voor de MT-09 en kijk maar een Datona paddockstand. Nu is deze geschikt voor 24-36cm, maar dit lijkt net wel/niet te passen met mijn Evotech bobbins. Iemand zelfde ervaring?
Net even mijn paddockstand op gemeten; de vorken staan 34 cm uit elkaar.
Dus moet die jij bedoelt passen.

EDIT: of die bobbins van jou staan verder van je achterbrug?
Die van mij zo'n halve centimeter
 
Net even mijn paddockstand op gemeten; de vorken staan 34 cm uit elkaar.
Dus moet die jij bedoelt passen.

EDIT: of die bobbins van jou staan verder van je achterbrug?
Die van mij zo'n halve centimeter

Thanks!
Denk een centimeter elke kant tot het midden van de bobbins (Evotech). Maar dat zouden moeten passen met 36cm.
 
Laatst bewerkt:

@Bitaktus_Snellus
Deze, maar dan in rood heb ik voor mijn 09 Sp... , hiervoor droeg hij de honda cb650f. De gp versie vond ik toch beduidend slapper, in zijdelings beweging, en bij sleutelen. De extreme schuift de hele motor mee over de gladde vlier... En op beton, flext het absoluut niet zijdelings, dat deed de gp versie wel.

Ben er toen een 3 jaar geleden even met de motor even langs geweest.. ideaal,, testen en voelen!
Nu 3 jaar later heeft iedereen in de omgeving deze versie... goed, stevig en goedkoop!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan