Yamaha MT-10

Maar die prijzen, gewoon dik een 1/4 van wat de totale motor nieuw heeft gekost!! B|
Persoonlijk vindt ik zoiets het echt niet waard, ja als het serieus om dé kilootjes gaat!

Maar ja.... wel mooi!
Tja als je echt op het scherpst van de snede rijdt.. onafgeveerd gewicht verminderen voel je echt wel dan. Als je het puur voor de looks en de heb factor doet en geen deuk in een pak boter rijdt is het een in mijn ogen wel een hele dure hobby en beetje zinloos. Het "ik ben 110 kg maar moet wel een S-Works Tarmac fiets van 7kg hebben, mijn vorige was 200 gram zwaarder dus dat kon echt niet" verhaal, we kennen ze allemaal :+

Er zijn ook mensen die een motor met gp waardig materiaal opwaarderen en geen meter er mee rijden, puur voor de show. Of 300 eu op een zaterdagavond opzuipen, elk weekend weer. Ik vind dat kansloos, hun vinden het prachtig en hobby. Ieder zijn ding, whatever floats your boat :)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat deze wel mooi staan onder mijn SP.
Ik verwacht ze eind Februari.
Ben heel benieuwd hoe ze staan, lijkt iig vast erg mooi met die blauwe gloed erin.
 
Tja als je echt op het scherpst van de snede rijdt.. onafgeveerd gewicht verminderen voel je echt wel dan. Als je het puur voor de looks en de heb factor doet en geen deuk in een pak boter rijdt is het een in mijn ogen wel een hele dure hobby en beetje zinloos. Het "ik ben 110 kg maar moet wel een S-Works Tarmac fiets van 7kg hebben, mijn vorige was 200 gram zwaarder dus dat kon echt niet" verhaal, we kennen ze allemaal :+

Er zijn ook mensen die een motor met gp waardig materiaal opwaarderen en geen meter er mee rijden, puur voor de show. Of 300 eu op een zaterdagavond opzuipen, elk weekend weer. Ik vind dat kansloos, hun vinden het prachtig en hobby. Ieder zijn ding, whatever floats your boat :)
...en de éne heeft nu eenmaal 'diepere' zakken dan de andere, en een hobby mag geld kosten! 😉

20210123_142513.jpg
 
Ik doet het ook alleen maar voor de looks, en ik rijd als een ouwe lul. Pakje boter komt totaal niet in zicht.
Na 2 keer een heftig ongeval gaat de snelheid eruit bij mij. die motor is een hobby project geworden, maar ik heb echt geen geldboom ik moet er ook voor sparen. Maar ik rook en drink niet alles stop ik in die motor, en elk dingetje dat ik er aan veranderd ben ik trots op.

Insta mt10_tva
 
Ik doet het ook alleen maar voor de looks, en ik rijd als een ouwe lul. Pakje boter komt totaal niet in zicht.
Na 2 keer een heftig ongeval gaat de snelheid eruit bij mij. die motor is een hobby project geworden, maar ik heb echt geen geldboom ik moet er ook voor sparen. Maar ik rook en drink niet alles stop ik in die motor, en elk dingetje dat ik er aan veranderd ben ik trots op.

Insta mt10_tva
Pfoe die van jou is ook wel aangekleed zeg!
Waar heb je de carbon cat cover vandaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: TVA
D
Ik doet het ook alleen maar voor de looks, en ik rijd als een ouwe lul. Pakje boter komt totaal niet in zicht.
Na 2 keer een heftig ongeval gaat de snelheid eruit bij mij. die motor is een hobby project geworden, maar ik heb echt geen geldboom ik moet er ook voor sparen. Maar ik rook en drink niet alles stop ik in die motor, en elk dingetje dat ik er aan veranderd ben ik trots op.

Insta mt10_tva
Daarom, ieder zijn ding. Schijnbaar volg ik je al een tijdje dus hij klopt weer! Benieuwd naar de wielen!
 
Ik doet het ook alleen maar voor de looks, en ik rijd als een ouwe lul. Pakje boter komt totaal niet in zicht.
Na 2 keer een heftig ongeval gaat de snelheid eruit bij mij. die motor is een hobby project geworden, maar ik heb echt geen geldboom ik moet er ook voor sparen. Maar ik rook en drink niet alles stop ik in die motor, en elk dingetje dat ik er aan veranderd ben ik trots op.

Insta mt10_tva
Én gelijk heb je!! :t
 
133593296_683038479037541_1736750449650800623_o-jpg.1588476



Onlangs even met wat 3M wrapfolie aan de slag geweest om te kijken hoe het staat. Vond het zelf wel mooi maar gezien mijn beperkte wrap-skills het zooitje toch maar even naar de spuiter gebracht. De MT staat nu bij Van Meel voor de recall en afstellen dus zodra hij terug is zal ik foto's van het spuitwerk en de dyno sheet plaatsen voor degene die het interessant vindt.
 

Bijlagen

  • 133593296_683038479037541_1736750449650800623_o.jpg
    133593296_683038479037541_1736750449650800623_o.jpg
    357,9 KB · Weergaven: 75
  • 133717559_683038525704203_3770568658838455862_o.jpg
    133717559_683038525704203_3770568658838455862_o.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 7
Ik rij dit jaar op 21 mei, 18 augustus en 10 september op het TT circuit Assen, allemaal met CRT. Komen er nog meer? @DelMonte jou verwacht ik sowieso weer te zien daar ;) 👊🏼
Nice! En CRT is prima organisatie!
Ik vlieg sowieso tegen de muren op hier. 19 december laatste ritje gedaan en sindsdien alleen maar gepoetst en geknutseld. M'n bezoekje aan Druijff was is alweer bijna 2 maanden geleden.... In principe ben ik een doorrijder maar onder de 5 graden en dan ook nog natte straat beleef ik niet zoveel plezier aan. De zon wordt alweer sterker dus de kans op een beetje rijdbaar weer ook!

Ik heb alvast de nodige circuitdagen geboekt. 9/10-4. 26-4, 4-5, 7-5 en 21/22-5 op Assen en ook 1-7 naar Spa. Meteen ook de 1e twee IDC races geboekt. De rest van het jaar moet ik nog boeken maar het begin is er*O* Alles volgens mijn motto "volgas door de midlife" _O-
 
Nice! En CRT is prima organisatie!
Ik vlieg sowieso tegen de muren op hier. 19 december laatste ritje gedaan en sindsdien alleen maar gepoetst en geknutseld. M'n bezoekje aan Druijff was is alweer bijna 2 maanden geleden.... In principe ben ik een doorrijder maar onder de 5 graden en dan ook nog natte straat beleef ik niet zoveel plezier aan. De zon wordt alweer sterker dus de kans op een beetje rijdbaar weer ook!

Ik heb alvast de nodige circuitdagen geboekt. 9/10-4. 26-4, 4-5, 7-5 en 21/22-5 op Assen en ook 1-7 naar Spa. Meteen ook de 1e twee IDC races geboekt. De rest van het jaar moet ik nog boeken maar het begin is er*O* Alles volgens mijn motto "volgas door de midlife" _O-
Goed bezig! Kan ook niet wachten tot we weer los mogen, ik ben zo'n pussy die alleen met zon en 15 graden + rijdt :+ 2e week van november voor het laatst gereden :,)
 
Nice! En CRT is prima organisatie!
Ik vlieg sowieso tegen de muren op hier. 19 december laatste ritje gedaan en sindsdien alleen maar gepoetst en geknutseld. M'n bezoekje aan Druijff was is alweer bijna 2 maanden geleden.... In principe ben ik een doorrijder maar onder de 5 graden en dan ook nog natte straat beleef ik niet zoveel plezier aan. De zon wordt alweer sterker dus de kans op een beetje rijdbaar weer ook!

Ik heb alvast de nodige circuitdagen geboekt. 9/10-4. 26-4, 4-5, 7-5 en 21/22-5 op Assen en ook 1-7 naar Spa. Meteen ook de 1e twee IDC races geboekt. De rest van het jaar moet ik nog boeken maar het begin is er*O* Alles volgens mijn motto "volgas door de midlife" _O-

Wow 19 december zelfs nog! :+
Laatste ritje hier dateert van oktober. ;)
 
In principe rij ik totdat er gestrooid is!
Die troep wil ik niet op de motor hebben.
En ik moet eerlijk zeggen, dat als het mooi weer is en net boven nul dat het geen lange rit wordt😅
Maar het weer wat het nu is, daar ben ik wel klaar mee.
Dan weer natte sneeuw en/of regen en dan weer bijna in de dubbele cijfers.
Laat het maar weer voorjaar worden💪🏻😎✊🏻
 
Goed bezig! Kan ook niet wachten tot we weer los mogen, ik ben zo'n pussy die alleen met zon en 15 graden + rijdt :+ 2e week van november voor het laatst gereden :,)
Mijn laatste rit heb ik begin december gemaakt. Ritjes bij zo’n 8 a 9 graden zijn nog goed te doen met de juiste boven- en onderkleding. Ik ga ook niet in de pekel rijden. Meestal wacht ik met mijn eerste ritje tot het vroege voorjaar na een fikse regenbui. Dan is al die pekelzooi in het riool gespoeld en zijn de wegen schoon. Hoop nog een week of 5 / 6 en dan kunnen we de brommert weer uit het vet halen. Goed wassen, waxen, olie- en filterwissel, accu plaatsen en kettinkie reinigen / smeren en we zijn er weer klaar voor.
 
Eerste upgrade 2021 :p
Matte seatcover gespoten in glimmend zwart.

Nee is geen mettalic....is stof wat je ziet zitten..... statisch als de pest

20210126_152225.jpg
 
Lekker al die circuitdagen jongens! Ik ben jaloers... 07-06 ga ik rijden op Assen, maar daar blijft het denk ik ook wel bij dit jaar qua circuitrijden.

Met een volle agenda voor mijn werk en een gezin met jonge kinderen zijn de hele dagen wat lastig 'vrij' te krijgen thuis.

Wel komend jaar nog een mooi vooruitzicht (en dan zijn de credits ook weer op thuis): 6 dagen naar Italië, Zwitserland en Oostenrijk., heerlijk 400km bergpas rijden op een dag!
 
Oh ja, die heb ik ook nog staan.... M'n jaarlijke 10-daagse trip met m'n maatje. Vorig jaar helaas over moeten slaan maar dit jaar gaan we weer lekker op pad. Het plan is nu: Harz, Tsjechie, Oostenrijk, Slovenië, Zuid-Tirol, stukje verder Italië in en dan via Oostenrijk en het Schwarzwald weer terug. Tegen die tijd staat de teller op ruim 40.000 km... (#watwordtdevolgendemotor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan