Yamaha MT-10

den titaan bochten zitten erop
SAM_2759.JPG
 
Iemand toevallig al een RCS 19 rempomp gemonteerd?
Had hem altijd op mijn circuitmotor, zit te twijfelen om hem te monteren, aangezien ik eigenlijk rizoma hendels wilde kopen.
Maar voor dat bedrag heb ik een rempomp en koppelings hendel van Brembo
 
Iemand toevallig al een RCS 19 rempomp gemonteerd?
Had hem altijd op mijn circuitmotor, zit te twijfelen om hem te monteren, aangezien ik eigenlijk rizoma hendels wilde kopen.
Maar voor dat bedrag heb ik een rempomp en koppelings hendel van Brembo
Staat ook nog op mijn lijstje samen met staalomvlochten remleidingen
 
die cat zou ik graag verwijderen scheelt een hoop gewicht 👮‍♂️ maar is het me niet meer waard
en wat de remleiding betreft als je van de rempomp naar het verdeelstuk gaat en deze alleen vervangt met stalen leiding
zit je al een heel eind in de richting
wat ik wel erbij moet zeggen is dat ik de remvloeistof vervang met dot 5.1
en dan wel de orginele toyota brake & clutch fluid 0.5l
moet je maar eens kijken wat dit uitmaakt ...en hoe lang die zijn kleur behoud
heb al meerdere merken getest maar deze is voor mij de beste
heb samen met mijn zoon al heel wat kilometers afgelegd
SAM_2766.JPG
 
Laatst bewerkt:
heey vraagje ik heb een korte kenteken plaat op mijn mt 10 laten zetten en nu heb ik geen beschermkapje voor het slot van de buddy meer zijn hier oplossingen voor ? het oude hoesje zou niet meer passen werd mij verteld.]
 
Ik heb de originele kentekenplaat houder kort laten monteren en het afdekkapje zit nog steeds daar waar het hoort.
 
hallo MT 10 ers ...:)

sinds vandaag Mt10 Ice Fluo...
welke rem /koppeling vervangers gebruiken jullie ?
gilles tooling mooi en kwaliteit ... ook best wel duur ....
ik hoor vaak de uitdaging met cruise control ?

Welkom!

Ik heb gilles, zijn fijn en passen goed. Bij van gebben gehaald met een btw vrij dag. Scheelde weer wat. Daarvoor ali dingen geprobeerd werkte de cruise control niet meer van. Gilles nooit last van gehad.
 
Goedenavond, ff vraagje weet iemand hoeveel pk/nm er bij komt na luchtfilter, decat, sportdemper en afstelling? Zijn die ecu’s te flashen of moet het icm powercommander ?
 
Goedenavond, ff vraagje weet iemand hoeveel pk/nm er bij komt na luchtfilter, decat, sportdemper en afstelling? Zijn die ecu’s te flashen of moet het icm powercommander ?

ga maar uit van 10-15pk ik had met alleen een decat 7pk +. Laten doen op een testbank bij druijf racing, koste mij iets van 350 euro en heb later de rest van de woolich goodie laten monteren(launch control, auto-blipper, pit limiter en warm up modus)
 
ga maar uit van 10-15pk ik had met alleen een decat 7pk +. Laten doen op een testbank bij druijf racing, koste mij iets van 350 euro en heb later de rest van de woolich goodie laten monteren(launch control, auto-blipper, pit limiter en warm up modus)

Wat kost de rest van de woolich goodies?

En de auto-blipper alleen?
 
Iemand toevallig al een RCS 19 rempomp gemonteerd?
Had hem altijd op mijn circuitmotor, zit te twijfelen om hem te monteren, aangezien ik eigenlijk rizoma hendels wilde kopen.
Maar voor dat bedrag heb ik een rempomp en koppelings hendel van Brembo

Ik heb er een RCS19 op gezet. Andere leidingen en Brembo SC blokken. Remt super.
 
Ja beste mt 10 rijders , ik ben nieuw hier op het mt 10 forum .
En sinds kort in het bezit van een grijze - fluor MT 10
ik heb hiervoor racers gehad , daarna over gegaan op een Harley Fatboy , maar dat wat niet mijn ding .
Lang getwijfeld wat ik aan zou schaffen , mijn motoren die in gedachten had waren een KTM 1290 R
een Mt 10 een Aprillia Tuono v4 en Kawasaki Z1000
het is toch de MT 10 geworden .
Waar ik een heel fijn gevoel van krijg , als hier op rijd .
Alleen het koppel , stuurt als een mes , het crossplane blok en geluid
Niet normaal wat een machine , ik heb ook wat veranderingen gedaan maar er komt nog meer op met de tijd.
De remmen heb ik andere remleidingen van Hell erop en andere remblokken van Brembo .
Wat een heel groot verschil is , ik hoor hier verschillende meningen over een ander rempomp van Brembo .
Maar ik denk dat niet nodig is voor straat gebruik , mischien wel op het circuit.
Maar blij dat ik bij de Mt 10 club ben . Trouwens zijn er nog mensen die dingen wegdoen voor de mt 10
of wat er te koop is zoals linkpijp enz .waar kan ik dat vinden hier op de site .
bedankt en alvast een prettige kennismaking .
 
Goede keuze, zat zelf ook tussen die 4 te twijfelen.Vond het uiterlijk van de z1000 niks,en al veel Kawasaki gereden,Aprilia te klein,KTM te duur voor wat je krijgt en het rijden veel tegen.
 
Ja beste mt 10 rijders , ik ben nieuw hier op het mt 10 forum .
En sinds kort in het bezit van een grijze - fluor MT 10
ik heb hiervoor racers gehad , daarna over gegaan op een Harley Fatboy , maar dat wat niet mijn ding .
Lang getwijfeld wat ik aan zou schaffen , mijn motoren die in gedachten had waren een KTM 1290 R
een Mt 10 een Aprillia Tuono v4 en Kawasaki Z1000
het is toch de MT 10 geworden .
Waar ik een heel fijn gevoel van krijg , als hier op rijd .
Alleen het koppel , stuurt als een mes , het crossplane blok en geluid
Niet normaal wat een machine , ik heb ook wat veranderingen gedaan maar er komt nog meer op met de tijd.
De remmen heb ik andere remleidingen van Hell erop en andere remblokken van Brembo .
Wat een heel groot verschil is , ik hoor hier verschillende meningen over een ander rempomp van Brembo .
Maar ik denk dat niet nodig is voor straat gebruik , mischien wel op het circuit.
Maar blij dat ik bij de Mt 10 club ben . Trouwens zijn er nog mensen die dingen wegdoen voor de mt 10
of wat er te koop is zoals linkpijp enz .waar kan ik dat vinden hier op de site .
bedankt en alvast een prettige kennismaking .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan