Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De voorbochten zijn standaard titanium? Mij was verteld van niet en laat ze dus overzetten .Ik heb nog niet heel veel gereden, 500 km tot op heden. Wat ik wel kan zeggen is dat hij tot nu toe erg goed bevalt en wat mij vooral opvalt is de vering en het rijgedrag die heel erg fijn en soepel is. Onder het rijden kan je de vering elektronisch verstellen. Ook de blipper en liftcontrol ben ik erg content mee, het is geen anti wheelie dus je kan met liftcontrol erg leuk spelen. Dit had ik ook al ondervonden met de MT09 SP 2022. Wat ik nog wel tegen vind vallen is de power onderin maar dit heeft denk ik te maken met de euro 5 norm en restricties (moet nog een ritje maken met alle elektronica uitgeschakeld om beter te oordelen). Mijn vorige MT 10 was voor mijn gevoel wel wat feller en trok in de 3e versnelling het voorwiel van de grond op het gas, dat is nu niet het geval. Maar deze was wel afgesteld door druijf met een volledig akra systeem.
Ben in ieder geval van plan om na de 1000km beurt naar druijf te gaan om de power onderin beter te krijgen. Ook de beleving qua geluid is nu nul want er zit nog een standaard uitlaat onder wat ik niet gewend ben. Heb al wel een titanium linkpipe klaar liggen (standaard zijn de voorbochten al van titanium) dus alleen nog een leuke demper scoren om dat brute cp4 geluid weer tot leven te krijgen.
Linkpipe eraf gehaald van mijn vorige MT 10, deze is van akrapovic. Zag op youtube een filmpje dat deze gewoon moet passen op het nieuwe model.De voorbochten zijn standaard titanium? Mij was verteld van niet en laat ze dus overzetten .
Anders kan ik ze uiteraard verkopen.
Welke linkpipe heb je klaar liggen? Want ik ga kijken of de oude eronder past (de akra die ik op mn 10 had), en anders ga ik overwegen het zo te laten met akra demper of uiteindelijk een nieuwe linkpipe van akra plaatsen..
De nieuwe 10 sp is in bestelling, Ffies wachten tot maart/april 2023. Nu toch op reis, dus tegen de tijd dat ik terug ben ga ik niet meer rijden.
Is die nog te koop?Ongeveer een paar weken geleden de overstap gemaakt van mt09 naar mt10 nog geen moment spijt van gehad.
Ondertussen is er gisteren een Dominator decat onder gegeaan. Dus ik heb de leovince over voor een liefhebber.
velgen zo ingeleverd of moest je de lagers eruit halen ? schroef gaten afdichten of regelde zij dat voor je ?Ik heb deze bij Motostore Barendrecht laten coaten, hoogglans zwart is écht mooi! kosten € 350,00 volgens mij...
Zij hebben alles geregeld! Ik had de set extra liggen, splinternieuw. Heb dus de oranje originele set nog liggen.velgen zo ingeleverd of moest je de lagers eruit halen ? schroef gaten afdichten of regelde zij dat voor je ?
Nee. Blok van de MT 10 is verwant aan de laatste generaties R1 en deelt nagenoeg niks met de FZ lijn.Hi allemaal, ik heb zelf geen MT10 maar een maat van mij wil waarschijnlijk zijn KTM Duke 790 gaan inruilen voor een MT10. Aangezien ik zelf een Fz8 rij en weet dat de Fz8/Fz1 het stator probleem heeft waarbij de magneten los kunnen laten, wou ik vragen of de MT10 dit ook op dezelfde manier heeft? (Zie foto van mede MF'er)
Na even zoeken had ik dit ook gevonden indd, goed om te weten thanks!Nee. Blok van de MT 10 is verwant aan de laatste generaties R1 en deelt nagenoeg niks met de FZ lijn.
Ze delen alleen de stator met het FZ1 blok…Nee. Blok van de MT 10 is verwant aan de laatste generaties R1 en deelt nagenoeg niks met de FZ lijn.
jammer dat je hem met de zwarte wielen ingeleverd hebt die had ik wel van je willen kopen !Zij hebben alles geregeld! Ik had de set extra liggen, splinternieuw. Heb dus de oranje originele set nog liggen.
Ga deze binnenkort te koop zetten.
Bekijk bijlage 1803556
Sorry.... was ook eigenlijk helemaal nog niet van plan om in te gaan ruilen, maar dingen lopen zoals ze lopen!jammer dat je hem met de zwarte wielen ingeleverd hebt die had ik wel van je willen kopen !
haha ja klopt , mss willen ze liever de originele oranje wielen eronder hebben, een hoop mensen willen alleen maar origineelSorry.... was ook eigenlijk helemaal nog niet van plan om in te gaan ruilen, maar dingen lopen zoals ze lopen!
Ging ineens allemaal heel snel!
Komt me bekend voor zo die kat.Ik heb nog een aangepaste katalysator liggen.
Geeft net wat meer en voller geluid dan de standaard.
Prijs: €100 inclusief verzending.
Bekijk bijlage 1806507Bekijk bijlage 1806504Bekijk bijlage 1806503Bekijk bijlage 1806506Bekijk bijlage 1806501
Heeft, of weet iemand een website waar je de aanhaalmomenten kan vinden van een MT-10 of R1 blok?
Bedankt, hier kan ik wat me.Bekijk bijlage 1818304
Google is je vriend. Alstu.
Zou de 190nm van het achterwielas bout met een korreltje zout nemen. 150nm is zat.