Yamaha R1 98 - 03

Status
Niet open voor verdere reacties.
allemaal mensen die geen R1 hebben echt triest voor woorden. Google jullie CBR'tes maar bij elkaar en laat die topic met rust als je het niet leuk vind nogmaals Them
 
CBR Duinday hoe oud ben je nou? , gedraag je en reageer dan niet op die dit topic als je het zat ben bent of eraan irriteerd irriteert dank u

Leer eens Nederlands? Daarnaast zal ik hier niet meer reageren, want ik verwacht dat dit topic snel op slot zal zitten. :W
 
ok geef mij een link waar je alleen maar de 98-03 modellen bij elkaar hebt, komop geef mij die link. Jongens AUB als je irriteerd aan die topic reageer er dan niet op dat scheelt. denk aan jullie hart

Als je voor elk bouwjaar een apart topic wilt dan is het overzicht ver te zoeken op den duur.
Ook zijn 98-03 al 3 verschillende type R1 modellen dus waarom alleen van die jaren en niet verder een topic maken?
Tevens hoord jouw topic in het Sport gedeelte thuis van dit forum niet in Algemeen motorpraat.

En als laatste:

het grote yamaha R1 topic-deel 47 voor deze zomer

Succes met je Opel Kadet Yamaha R1
 
Hmmm zo te zien heb de R1 haters hier op het forum uhu uhu.

Nee pipo, maar iedereen maakt hier een topic aan in Algemeen en dan gaat weer over de R1, terwijl er voor de R1 bij Sport al een topic voor de R1 is :P

En ik ben geen hater, want wil er zelf ook 1 over een paar jaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn echt zielig.

@Duinday

Laat mij jou wat vertellen. Mensen zoals jij zou ik wel aan de andere kant van de wereld willen zien wonen. Mensen zo als jij moeten begrijpen dat de wereld niet bestaat uit NL alleen maar dat er mensen ook van andere kan van de wereld wonen en andere dingen normaal vinden dan wat mensen zo als jij normaal vinden. Heb respect voor de ander leer dat maar eens.
 
allemaal mensen die geen R1 hebben echt triest voor woorden. Google jullie CBR'tes maar bij elkaar en laat die topic met rust als je het niet leuk vind nogmaals Them

mijn r1 heeft wel 275 pk (drie dubbele turbo)
en haalt wel 375km per uur (in 2e vitesse)


Ik heb je proberen te helpen, maar je snapt het niet...


mijn andere R1 heef maar 70pk, maar trekt wel vlot naar 400km per uur (in 18e vitesse)
 
Jullie zijn echt zielig.

@Duinday

Laat mij jou wat vertellen. Mensen zoals jij zou ik wel aan de andere kant van de wereld willen zien wonen. Mensen zo als jij moeten begrijpen dat de wereld niet bestaat uit NL alleen maar dat er mensen ook van andere kan van de wereld wonen en andere dingen normaal vinden dan wat mensen zo als jij normaal vinden. Heb respect voor de ander leer dat maar eens.
Amen :}
memes-u-mad.gif
 
allemaal mensen die geen R1 hebben echt triest voor woorden. Google jullie CBR'tes maar bij elkaar en laat die topic met rust als je het niet leuk vind nogmaals Them


Toch wel mooi

Fanboy kan ze favoriete motor niet vinden
Fanboy opent een kansloos topic
Mensen zijn kansloos topic zat
Fanboy krijgt alleen reacties van mensen met cbr´s (i Wonder why |( :? _O- :W *O* )
Fanboy word pissig
Fanboy Typt 27 jaar maar bedoelt 7 jaar
Fanboy is pissed off en wij moeten maar dood vallen |(

Ik stap straks lekker op me CBR TS en ga ff lekker een rondje knalluh! :]
 
Niet weer eentje,, :N
Ik snap best dat een toekomstig r6/r1 rijder informatie wil, maar er zit ook een zoekfunctie op dit forum. En van Google blijken de meeste ook nog niet gehoord te hebben? Zeker iemand die alleen plaatjes, pk's en topsnelheden wil weten/zien.
Heb niks tegen r1 rijders, maar de mensen die niet een klein beetje moeite willen doen voor hun misschien wel toekomstige motor.
 
Niet weer eentje,, :N
Ik snap best dat een toekomstig r6/r1 rijder informatie wil, maar er zit ook een zoekfunctie op dit forum. En van Google blijken de meeste ook nog niet gehoord te hebben? Zeker iemand die alleen plaatjes, pk's en topsnelheden wil weten/zien.
Heb niks tegen r1 rijders, maar de mensen die niet een klein beetje moeite willen doen voor hun misschien wel toekomstige motor.


Ik heb me nog nooit druk gemaakt om Pk's of topsnelheden...............


Ben ik nou een nepperd?

Zolang ik naar beneden loop hoes eraf trek sleutel in het contact doe en het start ben ik sowieso al blij.......... :$
 
Zolang ik naar beneden loop hoes eraf trek sleutel in het contact doe en het start ben ik sowieso al blij.......... :$

Als je daar blij van wordt had je je rbw ook niet hoeven halen, na het starten motor weer uit, sleutel eruit, hoes erover en je kan weer omhoog :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo dames en heren :)

Ik vind de Yamaha R1 van 98-03 best wel mooie motoren maar ziet er niet veel van op het forum. nou ja nu ben ik nieuw hier maar ik zie weinig topics van deze modellen.

Vind jij deze modellen ook mooie modellen of heb je er eentje, dan zou ik graag foto's willen zien met b.v specs en wat je er allemaal aan hebt verandert, hoeveel pk's je hebt, top snelheid die tot nu toe mee heb gereden, of als je met een project bezig ben enz enz :9

Als ik wat ben vergeten kan je deze ook bijvoegen, veel :9~ plezier en veel :]


A.u.b alleen de 98-03 modellen 8-)

groetjes,

medelezer *D


Je bent op zoek naar de modelcodes RN04 en RN09. Zoek even daarop.

yamaha rn04 - Google zoeken

yamaha rn09 - Google zoeken

Greetz!
 
RogieR1: zoals je bovenaan deze pagina leest wilt RBEAST geen links naar google,
(de links die ik eerder stuurde waren geen grapjes, maar werkelijke links met juiste informatie (een R1 forum waar subfora aanwezig was voor elk bouwjaar...

maar zelfs dat werd niet geapprecieerd...
 
RogieR1: zoals je bovenaan deze pagina leest wilt RBEAST geen links naar google,
(de links die ik eerder stuurde waren geen grapjes, maar werkelijke links met juiste informatie (een R1 forum waar subfora aanwezig was voor elk bouwjaar...

maar zelfs dat werd niet geapprecieerd...

Ok, dat had ik niet gezien. Kheb mn best in ieder geval gedaan :)
 
Jaaa weer een R1 topic *O*
De R1 is een mooie fiets, maar die fokking fanboys zoals deze en vele andere zijn :r

Als jij dan te lui bent om zelf een beetje te zoeken, maar wel mensen gaat afblaffen die dan nog de moeite nemen om iets voor jou op te zoeken ben je gewoon een kansloos pisventje :W :r
 
Ik heb me nog nooit druk gemaakt om Pk's of topsnelheden...............


Ben ik nou een nepperd

Zolang ik naar beneden loop hoes eraf trek sleutel in het contact doe en het start ben ik sowieso al blij.......... :$

Heb je mij niet horen zeggen hoor ? ;)
Had het over de TS, die zich daar blijkbaar erg opgewonden over gaat voelen :9
 
Laatst bewerkt:
@Koeno

Ik ben 27 jaar jong


Aan je taalgebruik te zien ben je zeker onder de 20, of een zandneger inclusief bontkraagje en petje op het hoofd liggend in de kleinste stand, die graag wil pronken omdat de R1 de meest voor de hand liggende motor is voor stoere praatjes.


Of is dit nu een vooroordeel? :$
 
Laatst bewerkt:
Aan je taalgebruik te zien ben je zeker onder de 20, of een zandneger inclusief bontkraagje en petje op het hoofd liggend in de kleinste stand, die graag wil pronken omdat de R1 de meest voor de hand liggende motor is voor stoere praatjes.


Of is dit nu een vooroordeel? :$


zandneger _O- _O- _O-
 
Aan je taalgebruik te zien ben je zeker onder de 20, of een zandneger inclusief bontkraagje en petje op het hoofd liggend in de kleinste stand, die graag wil pronken omdat de R1 de meest voor de hand liggende motor is voor stoere praatjes.


Of is dit nu een vooroordeel? :$

Persoonlijk vind ik deze reactie dan ook weer zwek,
iets te racistisch naar mijn gevoel...
want stel dat ik nu een 'zandneger' zou zijn met een petje,
vond je mij dan ook te min of enkel hier voor de stoere praat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan