Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha SZR 660 [DEEL 5] Gewoon, omdat het kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goed gedaan kerel, komt helemaal goed met jou. Gewoon ff posten op t forum, sturen we jou de goede kant wel op
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar 1 stuks van het rubber hoesje wat over het 'balgewricht' van de standaard spiegels zit. Iemand toevallig een losse spiegel over of andere creatieve ideeën hoe ik het balgewricht kan inpakken? Ligt nu open en bloot namelijk bij 1 spiegel en dat staat niet zo fraai
 
't Zou kunnen, moet ik even kijken. Maakt links of rechts nog wat uit, dat je weet?
 
Iemand interesse in een K&N luchtfilter voor de SZR?
Nieuw gekocht voor 60 euro, nooit gebruikt. Zit nog in de verpakking.

 
Please, I need help. Restoring SZR660 and do not know where to place the thermostat, I studied the pictures from the Internet, manual pictures too, of course, but I still do not get it. When I put the thermostat in place by the images manual thermostat interferes side cover or front right fork.
I have not got the original tubing, so they can not follow by them.
Can someone put some pictures here and instead mount thermostat and tubing? Thanks.

Sry. for my english
 
Why don't you show us a picture of your szr? It might make it easier to help you...
 
I found some more pictures, but everyone from all different (Some users put the thermostat between water pump and radiator). On the PC's screen I think you know, but I was helpless to motorcecle. Now I know that a radiator is not a steel tube that connects the silicon tubing between the thermostat and the engine

Here is album my suffering https://goo.gl/photos/c9sWkdCpPNqkaUuJA
 
Laatst bewerkt:
Welke accu hebben jullie in de SZR? Welke raden jullie aan?
Alweer of nog steeds?
-XX- in "Yamaha SZR 660 [DEEL 5] Gewoon, omdat he..."

Toevallig heb ik er net een andere in gezet. De li-ion die ik had was superlicht, maar toch te zwak om even flink door te starten als het moest. Deze komt uit mijn andere motor, een YTZ14S. Heeft wat meer capaciteit dan een originele voor SZR. En past er (fysiek) prima in (is iets hoger)! Het is wel een dure accu zag ik. en zwaar, meer dan 3 kg.
Origineel is YTX9-BS. Met Yuasa zit je sowieso goed.
http://www.mlmparts.com/nl/yuasa-ytx9-bs-onderhoudsvrij.html

Deze is dus hoger, zwaarder qua capaciteit, maar niet duur:
JMT Accu Gel YTZ14S
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer
Vrije dag

Startende motor?

Helaas. Met chocke, zonder choke. Allemaal geen succes. Nu aan de lader want accu trekt door de startpogingen ook leeg..

 
Altijd geduld hebben, uiteindelijk gaat hij wel aan. Bij duurde het vorige week ook even voordat hij het weer wou doen na meer dan 2 maanden stilstaan
 
M'n remblokken zijn versleten.

Bij het wisselen van de remblokken, moet er dan aan één kant van iedere remblok (niet de schijfkant... ) wat vet? Dat zit er nu namelijk wel. En wat voor vet is dat?
 
M'n remblokken zijn versleten.

Bij het wisselen van de remblokken, moet er dan aan één kant van iedere remblok (niet de schijfkant... ) wat vet? Dat zit er nu namelijk wel. En wat voor vet is dat?

Ja anders gaat ie piepen. Vroeger gebruikten we altijd kopervet (copaslip), dat kan nog steeds. Tegenwoordig gebruikt ik keramisch vet. Blijft langer werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.