Inmiddels na een beetje vrije tijd het probleem kunnen lokaliseren, de bekabeling van het contactslot. Als ik er aan druk/trek gaat het lampje flikkeren.
Schakelaar eraf gehaald en opengemaakt, zie niks geks aan de soldeerverbindingen.Ook geen kabelbreukjes o.i.d.Kabelbreuk in 1 van de draden, beter meten Tobias
Iemand hier ervaringen mee? Valt dit nog enigszins te repareren (solderen kan ik wel, draadjes krimpen wordt wat moeilijker zonder gereedschap) of kan ik beter het internet afspeuren naar een 2e hands zadi switch? (misschien hier iemand die er een heeft liggen?Gewoon gelukt met solderen, niet voor m'n beurt praten)
't Zou kunnen, moet ik even kijken. Maakt links of rechts nog wat uit, dat je weet?Ik ben trouwens ook nog op zoek naar 1 stuks van het rubber hoesje wat over het 'balgewricht' van de standaard spiegels zit. Iemand toevallig een losse spiegel over of andere creatieve ideeën hoe ik het balgewricht kan inpakken? Ligt nu open en bloot namelijk bij 1 spiegel en dat staat niet zo fraai
't Zou kunnen, moet ik even kijken. Maakt links of rechts nog wat uit, dat je weet?
Why don't you show us a picture of your szr? It might make it easier to help you...Please, I need help. Restoring SZR660 and do not know where to place the thermostat, I studied the pictures from the Internet, manual pictures too, of course, but I still do not get it. When I put the thermostat in place by the images manual thermostat interferes side cover or front right fork.
I have not got the original tubing, so they can not follow by them.
Can someone put some pictures here and instead mount thermostat and tubing? Thanks.
Sry. for my english
Hey HuubHallo lang geleden hiero. Nog iedereen in to the 660
Alweer of nog steeds?Welke accu hebben jullie in de SZR?Welke raden jullie aan?
ik heb er 1 van DurbahnWelke accu hebben jullie in de SZR?Welke raden jullie aan?
Nice!!!!
En welke accu is het geworden?Nice!!!!
Als ik m'n accu erin heb ff rondje blazen! Goprootje mee!
En welke accu is het geworden?
De mijne laadt sinds de andere dynamo en nu ook met een andere SR ook weer echt goed bij.
M'n remblokken zijn versleten.
Bij het wisselen van de remblokken, moet er dan aan één kant van iedere remblok (niet de schijfkant...) wat vet? Dat zit er nu namelijk wel. En wat voor vet is dat?