Yamaha SZR 660 [DEEL 5] Gewoon, omdat het kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Kevjan: weet je nog waar je deze toen besteld hebt? En toevallig nog een idee van de prijs?
Even research gedaan.

In november 2009 heb ik de vork gerepareerd.
Kevjan in "SZR 660 deel[2] **Single minded**"

Volgens ING heb ik in november twee maal bij Motoport Wormerveer gepind.
1x 66,36 euro en 1x 140,14 euro.

Ik denk dat die 140 euro de glijlagers en en een beetje olie is. En ik vermoed dat die 66 euro keerringen, stofkappen en borgringen zijn.
Dus een dikke 200 euro aan materiaal zonder arbeidsloon. Dan heb je wel een vrijwel nieuwe voorvork.

Die van -XX- zijn toen ook nog opnieuw verchroomt a 200 euro (vanwege roestpitjes).
 
Dat klinkt bekend (ik zat al met het TZR frame in mijn hoofd, maar naam voorvork ook wel eens gehoord....)
Maar nu de vraag, zijn daar goedkopere lagerbussen voor te krijgen? Heb al rondgebeld (montana dealer derbi onderdelen, struijk motoren leiden, div. derbi dealers die met paioli vorken werken).

Kent iemand een paioli dealer die motoronderdelen levert?

@kevjan: dank je voor je research. Als via een paioli dealer niet lukt, wordt het origineel (en duur yamaha). Die 140 euro uit 2009 zal inmiddels wel 177 euro zijn.
 
Laatst bewerkt:
full

eindelijk na een lage tijd weer gereden.(schouder problemen) Wat een super gevoel, wat een vrijheid. Gewoon Genot.
 
ik heb zo'n duplo led van pilot
blijft goed heel alleen het verschil bij remmen is niet zo groot
zodat je het remlicht niet echt goed ziet
ik heb achter de fitting een stukje schuimrubber geplaatst, zodat het als het ware altijd

onder spanning staat, absorbeert de trillingen, 2 lampjes in 22000km

:Y :Y
 
Blijft mijn mooiste actiefoto :)
1045235_10200786540097376_829708783_n.jpg

Voor het eerst op het circuit en is gemaakt in lelystad op het PVI circuit..
 
ik heb achter de fitting een stukje schuimrubber geplaatst, zodat het als het ware altijd

onder spanning staat, absorbeert de trillingen, 2 lampjes in 22000km

:Y :Y

na weer een lampje dit weekend heb ik dat ook maar gedaan, mocht het heel blijven: bedankt voor de tip. Tevens heavy duty besteld op ebay.

Weekend trouwens nog de verlichting omgebouwd naar relaisschakeling (dim en groot), en twee osram nightbreaker ingebouwd. Scheelt nogal veel. Eindelijk fatsoenlijke voorverlichting.
 
Even voor het betere genieten; vandaag nog een SZR gespot bij Neleman Motoren. Je ziet ze nog maar weinig rijden, en nog minder bij dealers staan :Y
full
 
gaaf :)
brno is zo'n mooie baan
zo even kijken of wij mannen ook welkom zijn tijdens evenementen daar ;)
:Y Maar ik vrees ervoor dat je je nog zal kunnen inschrijven voor Brno. Dat circuit is bij alle organisators steeds vlug volgeboekt -O-
 
gaat hem dit jaar ook niet worden denk ik
maar voor de toekomst
logisch brno is echt een van de mooiste circuits van Europa
Heb je er al eens gereden? Iemand heeft me vorige week verteld dat ze Brno meer een 1000cc circuit vindt. Heb jij dezelfde mening?
 
Heb je er al eens gereden? Iemand heeft me vorige week verteld dat ze Brno meer een 1000cc circuit vindt. Heb jij dezelfde mening?
ik heb er me 2e race gereden
met een Ducje dat voor geen meter stuurde
slingerde enz
het was geweldig
het is echt een GP baan
super breed maar daardoor kan je met je mono vol er tegen aan
en nog veel meer bochtensnelheid halen dan dat je denkt dat kan
Zeg maar net als spa
zou graag nog eens terug willen naar brno kijken of ik nu wel een beetje tijden er uit kan krijgen
 
Hee SZR rijders,

Ik heb een vraag, bij mij lekt er wat olie vlakbij de olietankje. Als je goed kijkt zie je bij de schroef ook wat olie. Dicht geschroeft, zat los maar probleem is dan nog niet opgelost. Maar twee zeggen dat het misschien de pakking is. Ik heb even een foto van gemaakt:
large


Hopelijk weet één van jullie wat het precies is?

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan