Yamaha szr 660 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor_meis

MF'er
4 okt 2008
75
0
wijnjewoude
te koop Yamaha SZR 660.
de motor is in pervecte staat,
bouwjaar 1998
14.000km
net nieuwe achterband,accu,uitlaatdemper isolatie.
yoshimura uitlaat !

erg mooie en goede motor, niks mis mee

2000 euries,,

hoeft niet weg dus geen onzin biedingen.

motor staat op 25kw.















 
Laatst bewerkt:
Je wilt van een stampende 1cilinder 4t naar een 1cilinder 2takt of v2 4takt... kan de link zou gauw niet leggen :?

Vanwaar zo'n grote verandering?

Desalniettemin... gaaf ding! Zie je (helaas) niet vaak! :N :W

EDIT: Oh ja... succes met de verkoop! ;)
 
Laatst bewerkt:
nou tis niet dat ik dat graag wil hoor,, wil d szr heeeel graag houden!! .. maar ik kan hem niet legaal op 25kw krijgen :( dus dan moet je wat he,, vind de duc ss 600 heeel mooi( behalve de voorkant :P ) en de mito vind ik er verschrikkelijk mooi uitzien,, alleen tja de binnenkant is wat minder :P
 
nou tis niet dat ik dat graag wil hoor,, wil d szr heeeel graag houden!! .. maar ik kan hem niet legaal op 25kw krijgen :( dus dan moet je wat he,, vind de duc ss 600 heeel mooi( behalve de voorkant :P ) en de mito vind ik er verschrikkelijk mooi uitzien,, alleen tja de binnenkant is wat minder :P
En op uitdraai rijden... is dat geen optie??
 
op uitdraai ja .. maar dat wil ik niet,, 9 van de 10 keer gaat et goed maar als je dan een keer n ongeluk krijgt met veel schade ofzow ben je de lul.. geen zin om dat risico te lopen ;)
 
op uitdraai ja .. maar dat wil ik niet,, 9 van de 10 keer gaat et goed maar als je dan een keer n ongeluk krijgt met veel schade ofzow ben je de lul.. geen zin om dat risico te lopen ;)

Is onzin hoor.... Je moet alleen wel zorgen dat je een schriftelijke bevesting hebt van je verzekering, dat zij jou gewoon verzekeren met een uitdraai. Sommige verzekeraars doen dit per definitie niet en anderen weer wel. Gewoon zoeken naar de juiste verzekeraar en zorgen dat je alles op papier hebt! Zonde om je motor om deze reden te verkopen namelijk...
 
schriftelijk bevestiging zegt niet alles hoor,, dan kunne ze je evengoed nog naaien,,
maar t doet er ook niet toe,, hij staat gewoon te koop.. klaar.
 
Van 25 Kw afhalen??

Waarom zou je dat doen, is een hele klus om hem er weer ooit op te krijgen. Rijden zonder de restrictors op een 25 Kw gekentekende motor met een "groot" rijbewijs is geen strafbaar feit.

Dus gewoon op 25 Kw laten staan, is een pré als je 'm aan een begeginnend motorrijder/ster wilt verkopen.

Overigens een SZR is een puike motor, loopt op het circuit als een kogel, alleen niet op de rechte stukken. Maar pure fun......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan