Ik verkoop mijn mooie, goede Yamaha T-Max uit 2001.
Hij heeft 45.000 km gelopen (probleemloos), heeft pas een nogal dure beurt gehad, komt compleet met topkoffer, hoes en kettingslot.
T.e.a.b.
Eigenlijk had ik gedacht dat het storm zou lopen met reacties op deze adv.
Je hoort en leest altijd zulke enthousiaste verhalen over de T-Max en er zijn zoveel lui hier die er graag 1 zouden willen dat ik niet begrijp dat er geen reakties op de adv. waren.
In de promotor van deze maand stonden toevallig prijzen van T-Max met jaartallen daarbij.
Prijs is daarop gebaseerd. Plus de 40.000 beurt die erin verdisconteerd is.
Heb mijn Silverwing 600 vorig jaar maar 4350€ betaald bij officïele verdeler (met garantie dus).
Ook van 2001 met maar 13.750Km en als nieuw verzorgt.
Misschien prijs wat aanpassen...
Mijn Suzuki Burgman 400, gekocht in januari met 3 maanden gerantie, 12.000 km gereden en bouwjaar 2000: 3000 euro. Ik denk ook dat de vraagprijs wat aan de hoge kant is.
Zoals reeds vermeld in een ander topic hier ergens, zijn de vraagprijzen van de meeste motorscooters veel te hoog. De tweedehandsmarkt hiervan loopt een beetje parralel met de huizenmarkt. Velen denken dat ze de gouden kip hebben om te verkopen.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat voor piekfijn materiaal een correcte prijs dient bedongen...
Ik heb een 2004 (dubbele schijfremmen voor, injectie, digitaal dashboard, etc) met 25.000km incl. accessoires (hoes, ruitje, 12V aansluiting, rugsteun) gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag..
Mijn Suzuki Burgman 400, gekocht in januari met 3 maanden gerantie, 12.000 km gereden en bouwjaar 2000: 3000 euro. Ik denk ook dat de vraagprijs wat aan de hoge kant is.
Prijstechnisch ontlopen ze mekaar niet veel; een T-max is een mooie, niet zo praktische sportieve liefhebbers scooter [dus kleiner potentieel koperspubliek], de Burgman is minder snel maar breder inzetbaar dus die spreken een breed publiek aan.