Yamaha T7 Concept

Die proto 790 is gewoon lelijk, dus ik hoop dat ze bij yam hun huiswerk goed doen.
 
Die proto 790 is gewoon lelijk, dus ik hoop dat ze bij yam hun huiswerk goed doen.


Of een motor mooi of lelijk is kan je moeilijk veralgemenen...


De Yamaha ziet er mij toch produktieklaar uit op de vorige pagina. Zie er niet veel meer aan veranderen.
 
Die proto 790 is gewoon lelijk, dus ik hoop dat ze bij yam hun huiswerk goed doen.

ik vind zelf de 790 adv proto juist een van de mooiste motoren van de laatste tijd, gelukkig verschillen smaken!
Daarnaast verwacht ik een groot verschil in pk en koppel tussen de T7 en de 790
 
Daarnaast verwacht ik een groot verschil in pk en koppel tussen de T7 en de 790


Waarschijnlijk wel ja... ready to race .... de Duke 790 heeft 105pk dus de ADV 790 zal wel in die buurt zitten.



Langs de andere kant.... de prijs van de Yamaha zal ook een stuk lager zijn dan die van de KTM... en 75pk.... da lijkt mij meer dan voldoende voor zo'n motoren.

Wat mij betreft ... toch ook nog pro-Yamaha
 
Laatst bewerkt:
teaser met long range tankjes....
index.php
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat op basis van een 650 blok en frame een erg fijne en lichte (170 kg met benzine) reisoffroad kan bouwen. Icm het vermogen en heerlijke blok kan je serieus hard off road en op de weg.
 
Achterliggende gedachte bij deze "World Raid" ongaat mij volkomen, eigenlijk heel erg saai! Je krijgt mooie plaatjes te zien van een produktie rijpe motor, waar Dakar rijders hun kunstjes op laten zien. Maar volgens mij is de Tenere niet alleen puur een offroad motor, maar een allroad allround reismotor, die zowel on- als offroad heel goed is. Vanaf 1983 wordt de Tenere al gebruikt als reismotor(met bagage e.d.) en dit aspekt, maar ook alledaags gebruik, komt niet aan de orde. Nuttige info en rijverslagen zie je niet, laat staan dat potentiële kopers kunnen proeven van deze mooie motor. En waarom moet deze vage show bijna een jaar duren, om vervolgens op de Eicma gelanceerd te worden? Voor mij een onbegrijpelijk verhaal, dacht dat Yamaha motoren wil verkopen?
full
 
Eens.
Net als bij de Super Tenere worden we al lange tijd overspoeld met plaatjes en filmpjes die weinig toevoegen aan wat we al weten. Yamaha doet er gewoon veel te lang over de motor op de markt te brengen, hij had eigenlijk al klaar moeten staan toen de productie van de XT660Z werd beeindigd.

De kans is groot dat geinteresseerden uitwijken naar andere merken of modellen. Zelf vind ik de Tracer 900GT erg aantrekkelijk, maar een BMW F800GS is toch ook niet verkeerd.
 
Idd, het gaat irritant worden zo langzamerhand.
De F serie van BMW is ronduit bagger, heb ze in het echt gezien. Prutmachines.
Met totaal saai blok erin.

Voor de Tenere 1200 zal ook wel eens wat nieuws komen zeker?
 
Duurt inderdaad veel te lang. Zullen wel een goede rede hebben want ze lopen veel omzet mis nu er niks in dit segment te koop is. KTM Doet er overigens net zo lang over niet? Met de 790 Adventure.. of was die later aangekondigd?
 
nadeel van triumph BMW enzo.. dat ze nogal zwaar zijn..
de Yamaha net als de kom pretenderen wat lichtvoetiger te zijn....

we zullen zien...
Ik denk, hoop, in de loop van dit jaar een WR450 aan te schaffen.. .
 
Dat is straffe tabak... en een hardcore Enduro, niet zoals het YAMAHA T7 CONCEPT.

Ik heb indertijd de WR250 gehad, maar oliebeurten alle 20 uren, een kleine benzinetank en een giftige gasrespons waren niet echt my cup of tea... ;)

:? :+
 
Doei oma!

Iemand een idee of we deze kunnen verwachten volgend jaar? Ik twijfel of ik nu een xt660z ga halen of nog even mijn oude super blijf rijden tot deze tot de mogelijkheden behoort
 
Terug
Bovenaan Onderaan