Zondag Toerrit rijden in Limburg met TDM-TRX clubbbbJongens wat een dooie boel hier
Niets te melden allemaal?
Ik ga een weekend naar Luxemburg, de 1000 bochtenrit rijden. We gaan voor het derde jaar, hopen dat het weer een beetje mee werkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zondag Toerrit rijden in Limburg met TDM-TRX clubbbbJongens wat een dooie boel hier
Niets te melden allemaal?
Ik ga een weekend naar Luxemburg, de 1000 bochtenrit rijden. We gaan voor het derde jaar, hopen dat het weer een beetje mee werkt
Grapjasjaa, ik ga ook mee! ga achter Fernand aan rijden, of andersom??
mooi ritje, 270 km naar Limburg, ritje van 220 km en dan weer terug!
wordt hij ook weer eens lekker uitgelaten!
zaterdag eerst hier nog lekker wat TDM sleutelen, er staan al een paar klantenklusjes in de planning.
Nieuw rubber op de tdm, eindelijk verlost van de plaag die dunlop heet.......
Het is er zo één.
[afbeelding]
Ik heb alleen de (enorm grote ) richtingaanwijzers er niet meer bij.
Bij mij paste het rek precies met de standaard richtingaanwijzers.
Foto van het rek zelf kan ik vanavond even maken.
Gemonteerd ziet het er dan zo uit.
[afbeelding]
Bedankt! We proberen nu eerst om op een andere manier een wat groter plateautje te maken. Ik moe trouwens zeggen, op die foto ziet het er heel anders uit dan mijn motor. Vraag me af of deze past op mijn TDM.
Heb dit rek op mijn TDM 850 en had dit ook op m'n KLE 500.heb alleen de (enorm grote ) richtingaanwijzers er niet meer bij.
Bij mij paste het rek precies met de standaard richtingaanwijzers.
Heren, nog bedankt voor een leuke dag in limburg en belgie gisteren, vooral dat doorrijden met een paar van jullie was lekker!
Groet van een V-Strom rijder.
je kon het prima volgen!
Zuigers van de 900 er in gaat hem niet worden denk ik. 900-blok in de 4TX kan, maar dan ben je wel serieus aan het verbouwen, dat red je niet met alleen het blok overhangen omdat o.a. het tandwiel anders staat.
Wij hebben inderdaad eens een TDM900 blok in een 4TX rijwielgedeelte gebouwd, het is mogelijk, maar kost erg veel ombouwwerk.
het grootste verschil is dat het voortandwiel 12 mm verder naar buiten staat, daarvoor is in een 850 frame geen ruimte. daarnaast kom je nog het een en ander tegen qua electro, en blokbevestiging.
Echter heb ik gelezen dat de cilinders (en evt kop) van een 900 op het 850 drijfwerk zouden moeten passen. Is er iemand die dat al eens gedaan heeft?
gr. Thijs
die zuigers kosten in NL ook maar een 70 - 75 euro.. dat is niet het probleem.
ik heb nog wel een aantal nieuwe staan in originele diameter (00) .
die mogen voor een net prijsje weg...
dus als je nieuwe zuiger wil...?
groet,
Pieter
Origineel heb ik nog ergens liggen, ik kijk er eens voor.
hier ook nog wel een origineel ruitje op de plank.
groet,
Pieter