het probleem is dat de borgring alleen origineel Yamaha te bestellen is..
dus daar is voor een onderdelenhandel niets aan te verdienen!
Dat is toch wel het toppunt van idioot, ze maken echt alles na, je kunt het zo gek niet bedenken, maar het simpele Borgring gevalletje kan niet??
Wat een wereld
het probleem is dat de borgring alleen origineel Yamaha te bestellen is..
dus daar is voor een onderdelenhandel niets aan te verdienen!
Hallo allemaal.
Laat ik beginnen met mezelf te introduceren.
na heel wat tweecylinders versleten te hebben, ben ik na een lange periode Moto Guzzi nu bij een tdm 900 beland.
Net als alle andere motoren heeft ook een tdm goede en minder goede punten. Een van de goede (voor mij althans) is dat ik het lekker lang in het zadel uithoudt. En ik hou van lange ritten, vandaar.
Nu is mijn RN08-model wel voorzien van bijvoorbeeld een topkoffer, maar nog niet van fender-extender.
Ik zag op ebay een mooie in Engeland.
Yamaha TDM 900 Carbon Fiber Fender Extender ( all years ) | eBay
Geen verzendkosten, dus gezamelijke inkoop levert geen voordeel op. Maar mijn vraag nu is: kunnen de routiniers iets zeggen of deze fender-extender goed zou kunnen zijn?
Of, als dat niet zo is, waar de beste aanbieding voor een fender-extender dan mogelijk wel is?
Groet,
Newbe op de TDM900
Financieel misschien niet, maar een 'tevreden klant' is ook verdienste
Dat is toch wel het toppunt van idioot, ze maken echt alles na, je kunt het zo gek niet bedenken, maar het simpele Borgring gevalletje kan niet??
Wat een wereld
[me="JAMF"]rijdt met DID / JT combo[/me]bij ons standaard op voorraad, dus de volgende keer een Tsubaki kettingset en JT Sprockets en een borgring bij ons bestellen!
wat jij zegt is ook zo bij onze onderhoudsetjes het geval, de olie, bougies en oliefiter kan je overal kopen, het setje afdichtringen (2 O-ringen en 2 koperringen) doen wij erbij, maar waar kan je het anders kopen?
groet,
Pieter
weet je hoeveel borgplaatjes je moet stampen in een ponsmatrijs om de kosten van de matrijs er weer uit te halen?
Ik rij met woon-werk in de drukte (rustig aan dus) tot wel 1 op 25...Misschien niet zo een normale vraaag.... maar wat is het verbruik van een tdm 900 6-bak?
cool! Alleen is het nooit echt een TDM natuurlijk, met een 3 pitter.
idd, en 1 op 15 met >200 is nog niet echt verkeerd@Haga-San:
1 op 15 is voor mij ook geen dagelijkse kost hoor, meestal zit ik op 1 op 21 a 22. Een uitschieter van 1 op 27 heb ik ook al eens gehad. Dat was een lange snelwegrit met maximaal 110 km/u, om ook eens het minimale verbruik (langzamer of zuiniger hoeft m.i. echt niet) te bepalen.
Lekker hoor, om pas na de kaap van 350km op de dagteller na te hoeven denken over waar je eens zult gaan tanken. Dat de eerste blokjes het langst duren, en de laatste blokjes het snelst verdwijzen is voor bijna alle voertuigen zo.
Je zou haast wensen dat fabrikanten dat eens andersom zouden (kunnen) maken. Dat geeft een meer ontspannen gevoel.
Maar zoals gezegd, geen klachten over de actieradius.
Rijze.
Jeetje wat zuinig. Ik rij weliswaar met een 4tx maar ik heb over 3500km gemiddeld 1 op 15,5 gereden.
Als ik een tank leeg rij voor de ontspanning rij ik 1 op 14en als ik op de snelweg variërend 100 tot 140 rij haal ik niet meer dan 17 km op een litertje . Zou ik dan toch iets na moeten kijken?