Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij (TDM 900) niet anders, alleen van contactslot af. Geen zorgen, Yamaha dingetje.Contactslot zelf geeft soms wel problemen.druppie wd40 en wat heen en weer draaien?
Dat die slecht contact maakt bedoel je?klinkt toch een beetje als dat die 30A zekering dienst weigert of het 'circuit' eromheen?
Die draait wel goedContactslot zelf geeft soms wel problemen.druppie wd40 en wat heen en weer draaien?
Neutraal lampje gaat ook branden op dashboard als ik de sleutel omdraai, en heb dan ook stroom op de contact draden dus ga er vanuit dan die dan goed werkt.Goed draaien is niet gelijk aan contact maken.
Geweldig schema, veel beter dan het zwart wit schema wat ik hebHangen er nog meer sleutels aan de contactsleutel? Soms zie je er een hele bos aanhangen. Dat levert een continue druk en trekkracht op het contactslot waardoor de contacten kunnen uitslijten. Dan kun je af en toe even geen contact hebben tijdens het rijden. Ook is het zo dat het contactslot weliswaar 4 standen heeft (On-Off-P-Lock) elektrisch worden er in de On stand drie circuits gesloten. Als 1 ervan niet sluit, dan lijkt het doordat 1 (of 2) van de andere circuits wel gesloten zijn of de contactslotschakelaar correct functioneert .
Kijk even in het schema en meet alle draden door.
Dat zal je altijd zien danGeweldig schema, veel beter dan het zwart wit schema wat ik heb
Heb het probleem gevonden, de ignition zekering was gesprongen, de breuk was bijna niet te zien alleen als je schuin in de zekering keer, daarom leek die heel toen ik de eerste keer er naar keek, maar goed dat ik nog een keer heb gekeken.
Ben ik 3 dagen bezig geweest met alles meten tank eraf enz, is het gewoon iets simpels als een zekering
de 3VD of de 4TX?Ik irriteerde mij al een tijdje over het bekende aan uit effect van de gashendel (TDM 850) bij stapvoets rijden, was moeilijk te doseren.
4tx uit 1999de 3VD of de 4TX?
Het witte draadje zou alleen een vermogensbeperking geven in de eerste en tweede versnelling, voornamelijk voor emissie-eisen.Ik irriteerde mij al een tijdje over het bekende aan uit effect van de gashendel (TDM 850) bij stapvoets rijden, was moeilijk te doseren.
Ik heb vandaag het witte draadje van de cdi unit los gemaakt en, dit heeft het probleem opgelost, is veel soepeler nu op het gas bij stapvoets rijden.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat het draadje nou precies doet als die aangesloten zit, verlaat het de ontsteking onderin of zoiets ?
Ook weer een beetje aan rommelen richting motorseizoen 2022.
Topkuip en voorspatbord van matzwart veranderd naar hoogglans zwart met 2K spuitbussen van Crop
Bekijk media item 1356093
Bekijk media item 1356092
Bekijk media item 1356091
Bekijk media item 1356090