Kars
(O_o)
Daar zit alleen de afstelling voor de hulpveer.Hij zit aan de andere kant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar zit alleen de afstelling voor de hulpveer.Hij zit aan de andere kant.
Mag ik ook kiezen welke motor?Koop een YSS veer, zet de achterkant 5cm hoger, en je krijgt er een andere motor voor terug.
Ja precies, die ring. Bij voorgaande motoren heb ik daar altijd de veervoorspanning mee gedaan, maar nu zit die (ook bij mijn TDM) muurvast.@Kars.
Ff over de achterveer van de 850. Bovenop zit een hard/zacht instelling. Die staat bij zo ongeveer elke TDM op hard. Voor de verstelling aan de onderkant zit in de ori gereedschap set een haaksleutel. Echter voorzover ik weet gebruikt bijna niemand die mogelijkheid. En dan gaat het muurvast zitten. Ergo onbruikbaar...
https://tdm-trx-tracer.nl/forums/topic/6846-grote-opruiming-wegens-beeindiging-hps-motoren/
Schoterlandseweg 76
Hoornsterzwaag
8412TB
Ik hoor net van de eigenaar dat ie hem voor $470,- including shipping wel kwijt wilt.... wel een koopje eigenlijk? Helemaal vanuit de US of A...Heeft iemand al wel eens een dergelijk TDM 900 uitlaatsysteem gezien?
Bekijk bijlage 1937044
Staat te koop in USA voor $420,- , hier: Bei Facebook anmelden
Ah, op die manier ja.. Ik ben trouwens benieuwd of je met dit systeem nog een middenbok kan hebben.Waarschijnlijk dient dat ongeveer hetzelfde nut als een balanspijp in sommige uitlaatsystemen. Als elke cilinder via een aparte pijp uitblaast (2-in-2) kan er performanceverschil ontstaan door buislengteverschil en dergelijke, dat wordt verminderd bij een 2-in-1-in-2 systeem heb ik begrepen.
Nu nog een 900 erbij en je kan de test compleet maken.Oktober de laatste post .. Is er niets meer te melden over de TDM's? Ik heb wel wat.. Het blok van m'n 3VD was niet in orde, laten reviseren is duur, dus een andere 3VD op de kop getikt. Dat blok loopt goed, dus nu van twee één maken. Een soort van winter project dus. Ik heb dus weer een hoop onderdelen op voorraad. Mocht je wat nodig hebben stuur ff een pb. Naast de 3VD een 4TX van 2000 gekocht. Met een paar maanden kan ik een vergelijkend onderzoek doen. Wat is de fijnste TDM de eerste of de laatste.
Die van mij is ruim over de honderdduizend km. Worden ze vanaf dan weer meer waard?Hmm... Goed idee...de 900 wordt rap goedkoper, zeker de exemplaren met 90 tot honderdduizend km.