Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom? Lijkt mij dat een Afrika Twin niet goedkoper is dan een Tracer?
Het lijkt me dat je rond 38000 beslist of je em oprijdt of inruilt... Onder de 40k draait het nog mee in het quality-occasion programma en is de inruil €€ wat beterIk denk dat het aanbod van MT-09's/Tracers met dat kilometrage ook op 1 hand te tellen zijn..
Een Engelse Tracer heeft een vlak lichtbeeld,er moet dus niets vervangen worden.Hoe zit dat met de koplamp van een UK bike... ?
Lichtbeeld zal sowieso andersom zijn, dus aanpassing nodig.
Maar zit de dimverlichting dan ook rechts? Want dat zou nog wel een oplossing kunnen zijn om groot licht te offeren voor dubbele (brandende) koplampen
Haha, ja en zo kreeg ik met 59.000 een aanbod wat ik niet kon weigeren... Dus gedaan. Hij liep nog wel als een kogel (sneller dan de Tracer) en ziet er nog steeds fantastisch uit.Het lijkt me dat je rond 38000 beslist of je em oprijdt of inruilt... Onder de 40k draait het nog mee in het quality-occasion programma en is de inruil €€ wat beter
Het lijkt me dat je rond 38000 beslist of je em oprijdt of inruilt... Onder de 40k draait het nog mee in het quality-occasion programma en is de inruil €€ wat beter
Een Engelse Tracer heeft een vlak lichtbeeld,er moet dus niets vervangen worden.
En dim en grootlicht staan aan dezelfde kant dan bij een EU uitvoering.
Onder de 40k zit je ook nog net voor de dure klepstel-servicebeurt , dat zal voor een aantal ook een rede zijn om em weg te doenIk las pas op het engelse tracer forum dat mensen met dik 1.5 ton op de teller nog vrolijk rondrijden. Met goed onderhoud en af en toe wat slijtageonderdelen vervangen kom je heel ver blijkbaar!
Ik heb de mijne met 19k gekocht, en zolang ik m niet zat ben rij ik door totdat ie op is.
Ik begin denk nu te begrijpen waarom motoren rond de 20k zoveel te koop staan. Men koopt een nieuwe motor rijd er in 2/3/4 jaar 20k mee en verkoopt hem weer of ruilt hem in. In die tijd schrijf je 3k af, maar als je op een bepaalde kilometer stand komt word het veel lastiger om te verkopen en er nog een fatsoenlijk bedrag voor te krijgen.
Onder de 40k zit je ook nog net voor de dure klepstel-servicebeurt , dat zal voor een aantal ook een rede zijn om em weg te doen
Linkje doet het niet.Oja… die doen we zelf, kost een berg uren en geduld, maar in euro's slechts 20.
Bekijk media item 1310687
Linkje doet het niet.
KeesH, kun je een kleine update geven over hoe het met deze plannen staat? Ben erg nieuwsgierig zoals je merktBen eraan begonnen... maar heb van de kerstvakantie nog niet echt zin gehad om ermee door te gaan. Mijn Tracer komt toch pas na de winter, dus het heeft ook geen haast..
Bekijk media item 1349623
Eerste opzet, de Japjum kleuren gebruik ik altijd tijdens het construeren om goed contrast tussen de onderdelen te krijgen.
De topkoffer is de originele Yamaha City koffer van 50 liter. Kunnen twee helmen in.
Tracer 900 GT 2019 - motorcycles - Yamaha Motor
De officiële productpagina van de Tracer 900 GT. Deze pagina bevat technische specificaties, media om te downloaden en een overzicht van gerelateerde accessoires.www.yamaha-motor.eu
Ik heb een beetje hetzelfde probleem,ik vond de kleuren van de oudere type's ook mooier,en de mijne krijgt momenteel ook nieuwe kleuren.
Kuipdelen laten herspuiten zal het simpelste zijn,of dezelfde delen in de juiste kleur van een ander bouwjaar kopen,als die bestaan.
Of tweedehands delen kopen (beschadigd) en die laten spuiten,dan heb je altijd nog originele bij verkoop.
De striping op de tank en de bovenste kuipdelen zijn geplakt en zitten niet onder vernis,die zijn dus simpel te verwijderen.
Ik heb ondertussen alle onderdelen voor de koffers binnen. Moet helaas mijn tailtidy vervangen. Met geen mogelijkheid krijg ik de koffers erop zonder de knippers te raken. Nu een tailtidy gekocht waarbij de knippers boven het kenteken worden gemonteerd. Hopelijk lost dat het op
Ik denk het wel,de Tech Black zal het goedkoopst zijn,want dan moet je de wielen niet spuiten.
Het is wel aan te raden ze eerst live te bekijken,kleuren op foto kunnen er compleet anders uitzien.
De Tech Black heb ik al gezien en die is mat zwart,het hangt er dus vanaf wat je het mooist vindt.
Op foto ziet de Icon Black er hetzelfde uit als de 2019 Midnight Black,dus ik vraag me af wat het verschil is.
De Midnight Black was metallic zwart.
Vandaag de mijne opgehaald! Het is de Nimbus grey, met de rode panelen en voorspatbord. Ik wil er juist meer rood in hebben, dus de ideeën voor delen spuiten zijn al gemaakt. In mijn geval gaat het waarschijnlijk om de zijkappen onder het zadel. Een hele nieuwe motor laten spuiten zou ik zelf niet zo snel doen, beetje jammer van het geld.
Als je de motor in zijn geheel zwart wil hebben, dan zou ik eerst wrappen overwegen. Sowieso willen dealers meestal de motor het liefst zoveel mogelijk origineel ingeruild hebben (wat met wrappen prima kan), en bovendien is wrappen goedkoper. Je zou het ook nog zelf kunnen proberen, de zijpanelen hebben geen hele rare vormen dus dat moet te doen zijn. Bovendien denk ik dat er een reeele kans bestaat dat je een folie vind die qua kleur/glans dicht bij het Tech Black geheel komt. Dat hoef ik niet te proberen met een dieprode kleur als Lava Red.
Deze: https://a.aliexpress.com/_UEutvWelke heb je gekocht?