YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met een stuur demper?
welke merk raden jullie aan voor de juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Linkjes na een website zijn van harte welkom!

Alvast bedankt!
Niet nodig hoor. Heb je last van onstabiliteit op snelheid? Laat je vering afstellen.
 
Ik heb dus een vermoeden dat er wat anders in die stekker geplugd is. Ik ga alle kabels en stekkers wel even volgen om te zien waar ze op uit komen...
Bedankt voor dit topic! Had zelf al zitten googelen maar ik kon het niet vinden.
Hij zou vrij moeten zijn, wellicht dat er een kapje voor het water en vuil op zit. Connector is bestemd voor quickshifter, dus iets anders zou er niet op (mogen) werken.
 
Hier ook maar even melden.

Vandaag de handtekening gezet voor een Tracer 900 uit 2015 als opvolger van mijn Versys.
Ik zocht een motor met dezelfde speelsheid, maar net een beetje meer pit in het blok, en wat betere vering.

Tracer heeft gewonnen ten kosten van een BMW F800 GT (zithouding meh, en te veel plastic) en een Triump Tiger (te saai, lompe versnellingsbak)

Het is een mat zwart/grijze, met al de nodige opties zoals
> Ohlins voorveren en Shock Factory achterveer
> LEd knippers
> SW mototec frame sliders
> Bagster zadel
> Te grote Givi Ruit
> Enorme kofferset.

Even een plaatje..
2020-07-03 14.35.54.jpg




Hij komt helaas wel in aanmerking voor meeste lompe kofferset ooit :X :X , dus die gaan er af.
De topkoffer gaat helemaal verwijnenen, en de zijkoffers wil ik een ander type op zetten.
 
Was het lastig om de hendels te vervangen?
Motea vtrec. Hendels vervangen was een eitje. Maar ik doe alles zelf, dus ligt er een beetje aan hoe handig je bent.
Spiegels er af, handkappen er af nieuwe hendels er op. En dan alles weer terug zetten :t
 
Hier ook maar even melden.

Vandaag de handtekening gezet voor een Tracer 900 uit 2015 als opvolger van mijn Versys.
Ik zocht een motor met dezelfde speelsheid, maar net een beetje meer pit in het blok, en wat betere vering.

Tracer heeft gewonnen ten kosten van een BMW F800 GT (zithouding meh, en te veel plastic) en een Triump Tiger (te saai, lompe versnellingsbak)

Het is een mat zwart/grijze, met al de nodige opties zoals
> Ohlins voorveren en Shock Factory achterveer
> LEd knippers
> SW mototec frame sliders
> Bagster zadel
> Te grote Givi Ruit
> Enorme kofferset.

Even een plaatje..
Bekijk bijlage 1519096



Hij komt helaas wel in aanmerking voor meeste lompe kofferset ooit :X :X , dus die gaan er af.
De topkoffer gaat helemaal verwijnenen, en de zijkoffers wil ik een ander type op zetten.
Welkom bij de fam! Zal wel heerlijk rijden met de aangepaste vering! Gaat er nog een ander ruitje op?
 
Motea vtrec. Hendels vervangen was een eitje. Maar ik doe alles zelf, dus ligt er een beetje aan hoe handig je bent.
Spiegels er af, handkappen er af nieuwe hendels er op. En dan alles weer terug zetten :t

Was meer de vraag met oog op cruisecontrole contacten en remlicht contacten :+
 
De vering is afgesteld. Maar zodra de voorwiel los komt van de grond is het alles behalve fijn op de tracer. ik denk dat een stuurdemper veel zal gaan oplossen vandaar. 😇
Heb je de latere tracer met de verlengde achterbrug?
Het schudden als je neerkomt?
Ben wel benieuwd of dat zou helpen. Zelf houd ik het stuur altijd losjes vast, trekt het wiel vanzelf weer recht. Hij zal ook met een stuurdemper lichtvoetig blijven als het gas er op gaat vermoed ik.
 
Heb je de latere tracer met de verlengde achterbrug?
Het schudden als je neerkomt?
Ben wel benieuwd of dat zou helpen. Zelf houd ik het stuur altijd losjes vast, trekt het wiel vanzelf weer recht. Hij zal ook met een stuurdemper lichtvoetig blijven als het gas er op gaat vermoed ik.
Ja standaard verlengde achterbrug de motor is van 2019. Gaat nu nog iedere keer goed maar wil het graag voorkomen voordat het fout gaat haha.
 
20200703_214002.jpg


Ook nieuwe hendeltjes erop gezet. Gilles in mijn geval. Krijg wel nog steeds last van m'n linker pols op langere ritten. Eens kijken of ze anders gesteld moeten worden.
 
Even bijgelezen in de oude topics.
En meteen een to-do lijstje.
> discussie over het ruitje starten in dit topic O-)
> Laag ruitje bestellen
> cosmo GPS mount bestellen
> stekkertje voor 12v aansluiting bestellen
> radiator cover bestellen (tips?)
> koffers bestellen, givi alaska zou op het aanwezige rek moeten passen.
 
Even bijgelezen in de oude topics.
En meteen een to-do lijstje.
> discussie over het ruitje starten in dit topic O-)
> Laag ruitje bestellen
> cosmo GPS mount bestellen
> stekkertje voor 12v aansluiting bestellen
> radiator cover bestellen (tips?)
> koffers bestellen, givi alaska zou op het aanwezige rek moeten passen.
De ruitjes discussie is al gevoerd hoor ;)
 
Iemand nog tips voor een andere uitlaat trouwens? Vind de standaard toch een beetje als een stofzuiger klinken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan