YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Das mooi klote. Geld terug halen of een nieuwe laten opsturen. Hopelijk handelen ze het netjes af voor je. Waar had je de QS besteld?
Motorcorner.nl omdat ik ook nog wat anders nodig had en ze het daar voor een mooie prijs hadden. Ze pakken het wel netjes op, dus wacht het even af.
Voorraden zijn momenteel ook nog wel wat schaars.
 
Stekkertje voor de 12 V aansluiting. Dat lees ik hier vaker.
Toevallig vandaag de Tomtom aansluiting aan laten leggen door de dealer. Die gebruikt gewoon die dummy stekker die er al op zit. Rubberen dopjes eruit pulken en contact pinnen erin (die moet je dus wel hebben, met de afsluit dopjes).
Dus een complete nieuwe stekker heb je niet persé nodig.

Dummy voor 12 V gebruiken is de mooiste oplossing.
Ziet er zo uit.
 

Bijlagen

  • USB-12V-2.jpg
    USB-12V-2.jpg
    662,7 KB · Weergaven: 30
  • USB-12V-1.jpg
    USB-12V-1.jpg
    769,5 KB · Weergaven: 26
Even een vraagje omdat ik de tracer nog niet thuis heb. Die 12v connector die links naast de teller moet zitten, is dat een normale 12v plug zoals in de auto, of zo'n kleinere DIN connector?
 
Even een vraagje omdat ik de tracer nog niet thuis heb. Die 12v connector die links naast de teller moet zitten, is dat een normale 12v plug zoals in de auto, of zo'n kleinere DIN connector?

Dat is een standaard 12V aansluiting.
Stekker zit er verbazingwekkend stevig in trouwens.
 
Even een vraagje omdat ik de tracer nog niet thuis heb. Die 12v connector die links naast de teller moet zitten, is dat een normale 12v plug zoals in de auto, of zo'n kleinere DIN connector?
Inderdaad een standaard stekker zoals hierboven ook al bevestigd. Ik zou er trouwens geen sigarettenaansteker in drukken ;)
Aan de andere kant is het gat nog vrij, daar zou je zelf iets in kunnen prutsen. Heb ik ook gedaan: KLIK
 
Afgelopen vrijdag voor het eerst van m'n leven het circuit op geweest via Motorcircuittraining. Kan ik iedereen (ook beginners en ook (of juist) als je onzeker bent).
Per groepje 2 instructeurs die tussen de sessies door al je vragen beantwoorden en waar nodig tips en advies geven. Het doel is niet zo snel mogelijk maar zo soepel mogelijk. Het tempo kan je zelf aangeven en na de eerste sessie kan je eventueel wisselen naar een groep die beter bij je tempo past. Super leerzaam en fantastisch om te doen. Ik ga zeker vaker.
Zie hier een korte sfeerimpressie: KLIK
 
Leuk!

Ik heb zelf in Augustus een sessie gepland staan bij 2theexperience ook op Lelystad.
Zit nog te kijken welke motor ik mee neem, heb vooralsnog alleen een ochtend kunnen boeken.

In principe zou ik met de SZR willen, maar de Versys (als hij er dan nog is) of de Tracer (als hij er dan al is) zou ook nog kunnen.
Als ik er een middag sessie bij kan boeken dan neem ik denk ik 2 motoren mee, ga toch met een trailer achter de auto.
Dan kan ik de ochtend met de SZR rijden en de middag wellicht met de tracer.
 
Afgelopen vrijdag voor het eerst van m'n leven het circuit op geweest via Motorcircuittraining. Kan ik iedereen (ook beginners en ook (of juist) als je onzeker bent).
Per groepje 2 instructeurs die tussen de sessies door al je vragen beantwoorden en waar nodig tips en advies geven. Het doel is niet zo snel mogelijk maar zo soepel mogelijk. Het tempo kan je zelf aangeven en na de eerste sessie kan je eventueel wisselen naar een groep die beter bij je tempo past. Super leerzaam en fantastisch om te doen. Ik ga zeker vaker.
Zie hier een korte sfeerimpressie: KLIK

bedankt voor de tip! ga ik ook een keer doen!
 
Ga zoiets doen via KNMV met de Tracer op circuit Assen. Op Lelystad in verleden gedaan met de Versys. Kan me voorstellen dat je daar met de SZR meer plezier hebt, gezien het relatief kleine circuit met wat technische bochten. Benieuwd hoe de Tracer zich gaat houden op circuit, ga het in ieder geval afleggen tegen maatje op zijn 1198s O-)
 
Ga zoiets doen via KNMV met de Tracer op circuit Assen. Op Lelystad in verleden gedaan met de Versys. Kan me voorstellen dat je daar met de SZR meer plezier hebt, gezien het relatief kleine circuit met wat technische bochten. Benieuwd hoe de Tracer zich gaat houden op circuit, ga het in ieder geval afleggen tegen maatje op zijn 1198s O-)

Dat hangt er vanaf hoeveel ronden je moet, als het er meer dan 10 zijn haalt die duc de finish niet waarschijnlijk.
(standaard grapjes over italianen moeten kunnen in een yamaha topic toch? :+ )

SZR eigenlijk speciaal voor dit soort dingen (en gewoon als leuk sleutel projectje) gekocht. Maar denk dat het met de straatfiets ook wel leerzaam zou zijn.

Eerste spulletjes zijn binnen voor de Tracer.. nu de motor nog.
DSC_0565.JPG
 
Dat hangt er vanaf hoeveel ronden je moet, als het er meer dan 10 zijn haalt die duc de finish niet waarschijnlijk.
(standaard grapjes over italianen moeten kunnen in een yamaha topic toch? :+ )

SZR eigenlijk speciaal voor dit soort dingen (en gewoon als leuk sleutel projectje) gekocht. Maar denk dat het met de straatfiets ook wel leerzaam zou zijn.

Eerste spulletjes zijn binnen voor de Tracer.. nu de motor nog.Bekijk bijlage 1520919

Mag ik vragen waar je die koeler cover vandaan hebt? errug mooi
 
Mag ik vragen waar je die koeler cover vandaan hebt? errug mooi

GPS houder en cover komen beide van Cosmo.

Ik heb deze besteld, maar ik de praktijk staat het MT-09 er dus niet onder.
Beter vind ik zelf! Heb ze daar wel even over gemaild dat ze de website aan kunnen passen.

 
Laatst bewerkt:
Dat hangt er vanaf hoeveel ronden je moet, als het er meer dan 10 zijn haalt die duc de finish niet waarschijnlijk.
(standaard grapjes over italianen moeten kunnen in een yamaha topic toch? :+ )

SZR eigenlijk speciaal voor dit soort dingen (en gewoon als leuk sleutel projectje) gekocht. Maar denk dat het met de straatfiets ook wel leerzaam zou zijn.

Eerste spulletjes zijn binnen voor de Tracer.. nu de motor nog.Bekijk bijlage 1520919
Laat even weten hoe moeilijk de koppelingshendel vervangen was en of je daarna problemen hebt met koppelen als je de hendel versteld met de knop die erop zit? :)
 
Laatst bewerkt:
Laat even weten hoe moeilijk de koppelingen del vervangen was en of je daarna problemen hebt met koppelen als je de hendel versteld met de knop die erop zit? :)

Ja prima, maar ik heb het bij elke motor tot nu toe gedaan, behalve de Versys (die heeft af fabriek een verstelbare koppeling).
Is altijd vrij eenvoudig, soms kun je de stand het dichtste bij het handvat niet gebruiken omdat hij dan niet helemaal goed vrij komt. Dan even de koppeling bijstellen, of gewoon de laatste stand niet gebruiken.

Maar ik zal even feedback geven over dit setje op de tracer.
 
Laat even weten hoe moeilijk de koppelingshendel vervangen was en of je daarna problemen hebt met koppelen als je de hendel versteld met de knop die erop zit? :)
Ik heb ze ook vervangen voor v-trecs. Het plaatsen is makkelijk, alleen ff priegelen met de afstelling van de kabel.
 
Ff contact met cosmo, ze hebben idd design veranderd. 👍 heb hem gelijk bestelt samen met een remoliereservoir cover hopelijk nog voor me vakantie binnen (2weken)

GPS houder en cover komen beide van Cosmo.

Ik heb deze besteld, maar ik de praktijk staat het MT-09 er dus niet onder.
Beter vind ik zelf! Heb ze daar wel even over gemaild dat ze de website aan kunnen passen.

 
Ff contact met cosmo, ze hebben idd design veranderd. 👍 heb hem gelijk bestelt samen met een remoliereservoir cover hopelijk nog voor me vakantie binnen (2weken)

Ik heb de iets duurdere DHL verzending gekozen en 3 dagen laten was hij binnen.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee heb me zuster het laten bestellen, paypall shit

Dan zal het wel de standaard UPS zijn, 6-10 dagen moet nog lukken voor je vakantie.

Ik zag dat je voor een paar euro meer DHL 2-3 dagen kon kiezen, een aangezien ik een ongeduldig mannetje ben heb ik dat maar gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan