Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik het helemaal niet mooi staan, zeker op het nieuwe model niet. Er is een reden waarom de designers er geen bek op kleven. Het is nu eenmaal geen GS.Voor de liefhebbers. Ik zag dat iemand al een duck beak op de nieuwe tracer had. Deze is bij Louis te bestellen. De prijs valt mij echt behoorlijk tegen.
Eendenbek bodystyle
Zie mijn laatste bericht. Ervoor geen last, nu wel Als hij buiten heeft gestaan valt hij meteen na het starten weer uit, tot driemaal toe.Wat de softwareupdate precies inhoudt weet ik niet, maar ik vind dat hij bij koude motor, iets onrustiger is. Maar ja, dat duurt gelukkig maar kort.
Ik ga het met de vakantie wellicht merken. Zal de motor ook regelmatig buiten staan....Staat normaal ook in de garage, maar was een weekje naar de Vogezen geweest. Daar moest hij helaas buiten blijven
In dit forum vanaf p64 is een uiteenzetting over mogelijke oorzaak en oplossing van starten met warme motor.Afgelopen week 5 dagen in het Zwarte Woud rondgereden. Geen problemen meer gemerkt van onrustig lopen. Koude start, ook perfect. Alleen bij warme motor (na het tanken bijv.) sloeg hij een paar keer af. Maar starte daarna een direct. Gasrespons was ook perfect.
Nou, wat ik meemaakte met het starten met warme motor, maak ik me niet druk om.In dit forum vanaf p64 is een uiteenzetting over mogelijke oorzaak en oplossing van starten met warme motor.
Vervelend. Ik kan me haast niet voorstellen dat deze 'oplossing' gaat werken.. lijkt mij eerder dat er in de software programmatuur iets niet klopt..Zojuist naar de dealer geweest. Had de reacall gehad voor de software, maar deze werkt averechts. Eerst geen problemen en na de update wel. Blijkt dat er meer deze ervaring hebben. Moet de software-update opnieuw erop gezet worden. Ben benieuwd of dat dan wel goed gaat.
Ik denk dat ik diegene was die over dit probleem begon. Inmiddels heb ik het niet meer gehad (direct weer afslaan van de motor na een warme start). Het kan ermee te maken hebben dat ik de motor steeds vaker uitzet met de noodknop, en deze in deze stand laat staan totdat ik weer start (overigens is dit geen oplossing maar een workaround). Wat ook kan is dat ik de startknop een fractie langer ingedrukt houd dan voorheen..In dit forum vanaf p64 is een uiteenzetting over mogelijke oorzaak en oplossing van starten met warme motor.
Ben ik ook bang voor. Zeker nu er meerderen last van hebben na de “update”. Volgende week donderdag staat hij ingepland. Ben benieuwd.Vervelend. Ik kan me haast niet voorstellen dat deze 'oplossing' gaat werken.. lijkt mij eerder dat er in de software programmatuur iets niet klopt..
Even meten hoeveel hij inzakt zonder bepakking en zonder jou erop. Gewoon rechtop op zijn wielen.Ik ben gisteren en vandaag voor het eerst met bepakking op weg geweest. Tentje en slaapzak paste niet in de koffers (Natuurlijk) maar het kooksetje en de rest van de minimale benodigde spullen pasten allemaal! Ben heel tevreden met hoe de 900gt te bepakken is, al zijn de koffers wel wat krap als ik langer weg wil natuurlijk.
Enige wat ik wel merk is dat mijn (achter) vering net wat verder inzakt dan ik gewend ben op de dagtochtjes. Heeft iemand ervaring hoeveel slagen je nodig hebt voor een bepaald extra gewicht? De gt heeft niet voor niets instelbare vering natuurlijk...
Achterveer is behoorlijk ondermaats, ik weeg al zo'n 100kg, dus ik vrees dat ik met duo + bepakking tegen de grens zit, of er misschien wel overheen
Dat heb ik opgelost door niet meer met duo te rijden, veel te gevaarlijk, iedereen snapt dat
Er is een verschil tussen de maximale belading en optimale werking van de achter schokbreker.
Helemaal mee eens! je wil ook liever niet met 180kg (+motorgewicht) in een bergpas een U-turn makenEr is een verschil tussen de maximale belading en optimale werking van de achter schokbreker.
En de vering van de 9GT is beter.Gelukkig voor mij geldt dat voor de 900GT en niet voor de 9GT. Die heeft een versterkt achterframe en mag daarom 193kg