YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Het klein stukje dashboard dat je kan zien lijkt een beetje op dat van de nieuwe TMax. Dit zal best wel een verbetering zijn, hoewel ik de 2-delige display al gewoon ben.
 
Zag hem al voorbij komen inderdaad. Staan ineens heel veel tracer 9 gt op marktplaats van verschillende dealers.
 
Radar cruise control op de auto gebruik ik veel, maar op de motor zie ik de noodzaak minder tov normale cruise control.

Heb op de nieuwe Tmax gereden en daar zit echt een mooi display met joystick bediening op. Geloof ook met Garmin navigatie. Dat zou een mooie upgrade voor de Tracer 9 zijn!
 
Zag hem al voorbij komen inderdaad. Staan ineens heel veel tracer 9 gt op marktplaats van verschillende dealers.

Die tracers op marktplaats. 1 is een demo en niet te koop. 1 is stiekem een 9 (zonder gt). Die tech kamo staat ook helemaal niet op voorraad.

9 vd 10 helemaal niet direct te koop hoor.
 
Die Blaxtard gezien heeft is mijn oude en dat is gewoon een heel nette Tracer9GT zonder schadeverleden en prima onderhouden.
 
Die rode inderdaad. Ze vragen er nog best veel voor, zal wel wat af kunnen. Het is nu relatief makkelijk verkopen, want er staat bijna niks te koop.
 
Zitten veel originele accessoires op. Daarbij is er geen andere fatsoenlijke te krijgen, maar proberen kan altijd😉
 
Zitten veel originele accessoires op. Daarbij is er geen andere fatsoenlijke te krijgen, maar proberen kan altijd😉
Ziet er goed uit. Denk zo weg.

Heb al eerder een tech kamo gezien tegen nieuwprijs maar met veel accessoires. Was volgens mij binnen 3 dagen weg.

Telkens wordt de levering een maand uitgesteld. Dus dan denk ik...dat maandje kan ik wel weer even wachten, dan heb ik een hageltje nieuwe.
Nieuw ruiken ze altijd goed toch? Net als een auto 😋
 
Mijne was ook in 3 dagen weg, vlak na de Tech Camo. Ik had een icon performance met veel accesoires. Degene die hem gekocht heeft, heeft er echt een goede motor aan. Ik heb die man van de Tech kamo ook gesproken, maar bij hem was de motor te hoog. Hij was idd binnen 3 dagen weg.
 
Zo slecht vind ik de T32's niet. Met duo rijd ik de stepjes aan de grond. Wanneer ik alleen op pad ben, kan ik er ook knietjes mee leggen. Voor een sport/tour band is er voldoende grip. Enkel als ik echt begin te pushen verliest hij aan grip, maar is het controleerbaar.
 
Zo slecht vind ik de T32's niet. Met duo rijd ik de stepjes aan de grond. Wanneer ik alleen op pad ben, kan ik er ook knietjes mee leggen. Voor een sport/tour band is er voldoende grip. Enkel als ik echt begin te pushen verliest hij aan grip, maar is het controleerbaar.
Nou ik heb de achterkant al een paar keer op het droge voelen glijden, zonder dat ik heel gek deed. Dat heb ik met andere banden nooit gehad..
 
Begin me af te vragen of ik gewoon gewend raakt aan de remmen van de tracer 900gt of niet, of dat het effect misschien minder lijkt door het duiken in de voorvering.
Maar het lijkt wel voor de voorrem minder is na 6.000km.

Remmen reiniger doet weinig.. nu ga je twijfelen, heeft iemand te dicht staan sproeien bij me motor met wd40, olie of siliconen spray in de garage op het werk....

Krijg hem wel in de abs geremd... Tijd voor nieuwe blokken?
 
Begin me af te vragen of ik gewoon gewend raakt aan de remmen van de tracer 900gt of niet, of dat het effect misschien minder lijkt door het duiken in de voorvering.
Maar het lijkt wel voor de voorrem minder is na 6.000km.

Remmen reiniger doet weinig.. nu ga je twijfelen, heeft iemand te dicht staan sproeien bij me motor met wd40, olie of siliconen spray in de garage op het werk....

Krijg hem wel in de abs geremd... Tijd voor nieuwe blokken?
Ik vind de standaard remmen van mijn GT ook niet heel denderend. Ze remmen niet slecht maar kan beter :-).

Remolie verversen en goed ontluchten helpt misschien ook wel.
 
Reken maar dat hij weg is. Ik zag afgelopen week ook een mooie 1250 GS strak geprijst, op de dag dat hij er op kwam was hij al weg. Ik belde in de middag. Bij de tracers is dit niet anders. Niet leverbaar en met hogere nieuwprijs doet niet veel goeds voor nieuwe machines.
 
Heeft er iemand een Tracer 9 met verwarmd zadel?
Ik ben aan het rond kijken voor een 9GT en weet er nu 1 staan met verwarmd zadel,maar hij staat nogal ver om snel even te gaan kijken.
Dat model is anders dan het standaard en comfort zadel,dus ik ben benieuwd hoe dat zit.
En wat zijn de ervaringen met ruitjes op de 9?
 
Terug
Bovenaan Onderaan