de benzine kan ook via het vacuumslangetje van de benzinepomp, om de carburateurs heen rechtstreeks in de inlaatkelk lopen...
heb ik eens met een TDM van een klant ontdekt... linker cilinder liep vol.
Ha, snapte eerst niet wat je bedoelde maar later toch wel. Hij doet dat klikje dus niet altijd!8<
Ben benieuwd hoe de koppeling jou gaat bevallen , ik zou zelf niet meer zonder willen (niet schrikken van de klik in het hendel bij het ontkoppelen :dat hoort zo)
8<
Ik ga gewoon de olie verversen, wil er geen risico mee lopen.
Sommige dingen durf ik wel, andere niet
Na wat zoeken kwam ik op dit topic.
Daar staat de fuel-tap-mod uitgelegd. Dat ga ik maar eens doen
Trouwens, moet die benzinepomp er tussen blijven?
Ha, snapte eerst niet wat je bedoelde maar later toch wel. Hij doet dat klikje dus niet altijd!
Op straat heb ik het trouwens niet voor elkaar gekregen om de slipperclutch zijn -eh- truukje te laten doen. Het is echt alleen bij vrij extreem gebruik denk ik, dat 'ie ingrijpt?
Nou ja ik merk het wel op Zandvoort over een paar weken. Verder werkt het prima trouwens, koppeling gaat ook lekker licht.
Ja hoor ik heb alles erbij, zelfs een mooie tool voor het (de-)monteren.Misschien rij je niet lomp genoeg (of ik te lomp) maar bij mij voel ik 'm toch wel snel slippen. misschien sterkere veren ? wat ook belangrijk is is het dikte van het pakket platen , ik weet niet of je de CD er bij gekregen hebt maar daar staat het wel in hoe je eerst zonder en dan met platen moet meten.
Je gaat er ook aan wennen om eerder terug te schakelen en niet subtiel te ontkoppelen.
Ja hoor ik heb alles erbij, zelfs een mooie tool voor het (de-)monteren.
De koppeling komt ook van een TRX, aan afstelling hoefde ik niets te doen, heb het wel nagemeten. De veren zijn gewoon origineel maar bij de vorige eigenaar werkte het prima, hij was er erg tevreden over. Het komt dus vast omdat ik heel lief ben voor mijn materiaal.
9 sept. met MSL. 1 dagje later dus.Oké ik heb er zelf wel sterkere veren in en barnett platen omdat de boel bleef slippen nu is het geen probleem meer .
Wanneer ga je naar Zandvoort ? ik ga misschien 8 september nog een keer(ZAC vrij rijden)
Ik zit nog eens naar de foto te kijken, en ik kan werkelijk niets ontdekken wat niet origineel is aan die motor. Of het moet de tankpad zijn. Dat is vrij uniek tegenwoordig voor een TRX, dus weet je wel zeker dat je 'm gaat verbouwen?!
Zonde om zo'n mooie originele TRX te verbouwen.. origineel wordt steeds schaarser, dus duurder!
Ik heb nog een TRX met Monster600 achterframe en zadel staan! en ook nog wel 2 TRX die meer geschikt zijn voor ombouwen!
groet,
Pieter
Zo, nachtje geslapen en toch besloten om de TRX zo origineel mogelijk te houden, maar wel met andere dempers.
Mocht er dus iemand interesse hebben in een LSL verhoogde kroonplaat?
Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.
Oeps, dan hebben we meer invloed dan ik dacht.
Nah, in dit geval is er gewoon sprake van wijsheid die komt met de jarenJa joh, 20 jaar geleden heb ik bij mijn huwelijk zowel mijn portemonnee als mijn ruggegraat moeten inleveren