Yamaha TRX850 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.

Zegt m'n vrouw: Zullen we morgen iets anders doen? Ik helemaal *O*

"We kunnen wel bij mijn ouders op bezoek gaan" :o

Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.

Maar motorrijden...ho maar. :N

;(
 
Edit: @Paling1: je e-mail adres is niet zichtbaar. Dussuh, kun je mij even je e-mail adres mailen. :? :)
Hey Tarwetijger,

De tweede mail is onderweg!! Veel plezier ermee... En wel foto's posten he, als je eenmaal gaat beginnen...

@rdehaas,
Ik ga me nu effe als een ouwe lul gedragen:
Racen op een klaverblad is niet heel erg slim!!!!!
Ben zelf mijn mooie TRX kwijtgeraakt op Gorinchem... Is sneller gebeurd dan je denkt...
Ik ben er gelukkig zelf goed afgekomen, maar ik heb nog een paar foto's waaruit blijkt dat ik bijna een lantarenpaal heb weggekopt... :X

[moraal]
Ondanks dat er op Gorinchem geen vangrails staan, is het er heeeeel erg levensgevaarlijk!!! Die lantarenpalen geven niet mee. De bomen een eindje verderop ook niet.
Als je dan wil gaan racen, kan je beter met een paar mensen uit dit topic afspreken om op een circuit te gaan rijden...
[/moraal]

Uitbreiding van het aantal mensen dat op een TRX rijdt is alleen maar toe te juichen!!!
Mensen die afvallen zijn een stuk minder leuk....

Zo de oude lul heeft gesproken.... :+
 
Maar de oude lul heeft wel gelijk vindt deze oude lul. KD is een middel, geen doel en op straat heb ik het iig nog nooit nodig gehad.

Wil je racen? Ga naar een circuit! Het is veiliger, leuker, je leert er meer, het is stoerder, je houdt je rijbewijs en je komt er leuke mensen tegen. Wat je er niet tegenkomt zijn voetgangers, kinderen op fietsjes, oudere weggebruikers in Volvo 340's, blinde leasebakrijders, de Koos Spee brigade en meer van dat soort lieden. Raggen doe je op een circuit, touren doe je op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.

Zegt m'n vrouw: Zullen we morgen iets anders doen? Ik helemaal *O*

"We kunnen wel bij mijn ouders op bezoek gaan" :o

Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.

Maar motorrijden...ho maar. :N

;(
_O- _O-


heb al heel wat gedaan, maar ben er nog lang niet '(



nieuwbouw lijkt me meer en meer een strak plan *D
 
:o


wijze oude lullen hier :P


en deze oude lul sluit zich erbij aan :Y
 
Trixz voelt zich én niet oud en zéker géén lul

Maar is het er wel mee eens :+
 
Tja Trixz heeft wel een punt natuurlijk...

Ik stel voor om de zelfverklaarde oude lullen (Paling1, Alias en ondergetekende) bij deze om te dopen in "eervolle leden in de raad van wijze mannen".
O-) *O*
 
Tja Trixz heeft wel een punt natuurlijk...

Ik stel voor om de zelfverklaarde oude lullen (Paling1, Alias en ondergetekende) bij deze om te dopen in "eervolle leden in de raad van wijze mannen".
O-) *O*
Goed idee!!

Alleen ben ik eigenlijk nog helemaal niet zo oud... *O*
Je wordt alleen al gauw voor een ouwe lul aangezien als je het hebt over de gevaren van racen op een klaverblad...
Ik ben er op een harde manier achtergekomen dat het er heel erg mis kan gaan, vandaar dat ik me nu effe als een 'ouwe lul' opstel. ;)
En vandaar ook dat ik nu op een Kawa rijdt.... :P
 
De tweede mail is onderweg!! Veel plezier ermee... En wel foto's posten he, als je eenmaal gaat beginnen...
Ik heb het gezien, prachtig! :Y Mijn dank is groot! Je hebt zelfs het tweede artikel ergens gevonden? *O*
Plaatjes posten zal ik zeker doen, maar zoals gezegd doe ik geen beloftes over het tijdstip daarvan... O-)
 
Tja Trixz heeft wel een punt natuurlijk...

Ik stel voor om de zelfverklaarde oude lullen (Paling1, Alias en ondergetekende) bij deze om te dopen in "eervolle leden in de raad van wijze mannen".
O-) *O*

_O- LOL....

[me]Trixz die de kinderbox in elkaar heeft gemonteerd en een hoop andere babystuff dingen :o [/me]
 
En dit buitengewoon eervol lid in de raad van wijze mannen weet hoe je met 10 TRXen kan "touren". ;)

Ja, wat dat betreft zou Tr@x nog wel wat rondjes op een circuit kunnen gebruiken want ik viel achteraan af en toe bijna in slaap van het tempo... :z


full

Ik ben even wat afwezig geweest omdat ik (...ahum...) B| aan het schilderen was... Helaas ben ik nog niet klaar en ik moet eerlijk bekennen dat ik er zo langzamerhand een meerjaren project van heb gemaakt. Begrijp me goed, ik heb helemaal geen hekel aan schilderen... heb alleen een hekel aan het beginnen met schilderen... Ik hou me wel trouw aan het 3-jaars principe, iedere schilderklus waar ik aan begin duurt gemiddeld 3 jaar.

[me]noef die vreeeeeselijk teleurgesteld is omdat het weer is omgeslagen en hij nu niet meer kan schilderen O-)
[/me]


@rdehaas,
Robert, welkom bij de club en ik zie dat ik je gelijk op de kandidaatlijst kan zetten van de TMOD-club? ;)

Het gaat zo te zien goed met het aantal trx-en hier. Moeten we de volgende TRX meeting wellicht rekening mee houden. Grotere parkeerplaats, grotere tuin en meer stoelen enzo...
 
Laatst bewerkt:
@noef . .

Ik wil best bij de club, alleen ik heb geen idee welke club het precies is.
Bedankt voor de welkom, ik rijd nu bijna 3 weken de TRX, ben overigens 21 jaar, misschien wel een van de jongste =) . . Ik baal van de herfst =( Knieen op klaverblad Gorinchem doe ik nu niet meer zo gauw =( . .
Maare laat even weten hoe en wat over die club!

@Trixz
Ik woon nog steeds in Oosterhout . . Ik rij bijna altijd op klaverblad gorinchem, en ga vaak naar Spinder, een bedrijventerrein vlakbij Kaatsheuvel, waar 2 MEESTERLIJKE S-bochten achter elkaar liggen, daar kun je ook erg goed knieen! ! !

Tot nu toe bevalt de TRX, alleen mis zo nu en dan wat vermogen . . ;( mijn maten rijden R1, Fireblade en ZX 10 R , en dat houd ik allemaal niet bij . .

Maar ik krijg lekker wel mijn knietje aan de grond, en zij niet! ! hehehe
Leve de TRX! ! ! :] :}
 
@ Paling

Ik lees nu pas je bericht, je hebt inderdaad gelijk, maar het is wel leuk ! ! ! !
Waar kan ik wat info krijgen voor op een circuit te rijden? Is dat niet duur?

Het gaat inderdaad wel erg hard in de bochten . . Ik zie dan ook die lantaarnpalen voorbij zoeven. . :N

Maar ja, je denkt niet echt realistisch na over wat er kan gebeuren als je 21 bent . . :]

Anyway ik heb al weer wat geleerd. .
Ik ben nog vrij maagd in het motorwereldje, dus heb nog een lange weg te gaan!

Gr. Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan