Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou mijn TRX heeft van het weekend (lees: zondag 10 juni) nog ff 220 km weggetikt. Ik had een tourtje van me oude rijschool, die doet dat nog ieder jaar.

Altijd ff gezellig ouwe hoeren over niks.

Nu mocht ie van de week 2 keer naar het werk, nou staat ie uit te rusten...

mvg Rick
 
Het was zeker een mooi ritje, alleen veel te weinig TRX-en aanwezig! Dit waren ze:
Jaapmobielfotos062.jpg


Jep, Yellowrider en ik waren de enige twee bij een heeeeleboel TDM's.
Tof om het resultaat van Yellow eens in het echt te zien!
Alleen, nu ik de mijne er naast had geparkeerd leek die van mij opeens wel wat oubollig. :/
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook een 2-1 uitlaat...

Staat hem erg goed!!! Ikzelf vind die verbouwde TRX niet mooi, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak he! Heb wel respext voor het werk wat erin is gaan zitten, dat vind ik wel echt knap.

Maar goed, mijn smaak is richting de caferacer en superbikes van de jaren 80.

Oh, dit is mijn dingetje:
sdc10148y.jpg

sdc10147z.jpg

sdc10146gb.jpg


Fotos zijn van vorig jaar, toen ik hem net gekocht had. Nu heeft ie echte banden die wel grip hebben, de spiegels zitten weer normaal en dat was het...

mvg Rick
 
Het was zeker een mooi ritje, alleen veel te weinig TRX-en aanwezig! Dit waren ze:
[afbeelding]

Jep, Yellowrider en ik waren de enige twee bij een heeeeleboel TDM's.
Tof om het resultaat van Yellow eens in het echt te zien!
Alleen, nu ik de mijne er naast had geparkeerd leek die van mij opeens wel wat oubollig. :/
Heel jammer... had er graag bij geweest maar ik heb groot onderhoud gepleegd :)

- Ketting vervangen, nieuwe geklonken bij Termaat, service! Was vast voor niets omdat ik de nieuwe remklauwbouten daar gehaald had :+|
- Transmissiedempers opnieuw ingevet, piepte tijdens lopen :P
- Remklauwen voor + achter schoon gemaakt + gesinterde remblokken
- Voorvorkkeerringen vervangen, wat geen eitje was want de remklauwbouten had de vorige eigenaar kapot gedraaid. slijpen + boren + linkse tap en toen viel het gelukkig reuze mee!
- en last but not least een beetje gepoetst!

Helaas, toen ik men ketting de laatste maal stelde bleek dat de bok er toch niet helemaal lekker onder stond... Ik zat achter de motor, geef een klein tikje teken het wiel en daar ging ze ;( Bam vol op de rechter zijkant.

Zijn die originele dempers toch nog ergens goed voor, want de schade was alleen een stuk van men remhendel af, en een extra deukje in de tank er bij... minimaal.

Moraal van het verhaal, met die nieuwe remblokken enz ankert het zelfs met 2 vingers goed! :D

oja even foto uploaden.. want volgens mij zit er gewoon al progessieve voorvering in :? Leek me geen standaard windingenpartij namelijk :P

IMAG0617.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het was zeker een mooi ritje, alleen veel te weinig TRX-en aanwezig! Dit waren ze:
[afbeelding]

Jep, Yellowrider en ik waren de enige twee bij een heeeeleboel TDM's.
Tof om het resultaat van Yellow eens in het echt te zien!
Alleen, nu ik de mijne er naast had geparkeerd leek die van mij opeens wel wat oubollig. :/

Haha leuke foto *O*

Wel wat rustig hier ja, ik ben ook niet meer zo actief hiero.... :$ De trx heeft dit jaar nog niet zo veel km gemaakt, heb het nogal druk met andere dingen.

Zo het nu lijkt gaat er een Triumph Speed komen. Ik ben bezig met de mogelijkheden van het importeren uit Engenland. Dus als iemand nog een mooie trx zoekt.... ;)

Over 12 dagen zowieso naar Assen TT *O* Gaan er nog meer naar toe?

Zo tarwe maar effe een andere foto.... da lijkt die van jou ook weer wat minder oudbollig :+
full
 
Ik ga erheen, maar ik ga met de bus...
Caravan erachter... Tjah ik heb BE...

Die 2 in 1 van wie is die?? Ziet er wel erg mooi uit!!

mvg Rick
 
Laatst bewerkt:
Haha leuke foto *O*

Wel wat rustig hier ja, ik ben ook niet meer zo actief hiero.... :$ De trx heeft dit jaar nog niet zo veel km gemaakt, heb het nogal druk met ande
Zo het nu lijkt gaat er een Triumph Speed komen. Ik ben bezig met de mogelijkheden van het importeren uit Engenland. Dus als iemand nog een mooie trx zoekt.... ;)

Over 12 dagen zowieso naar Assen TT *O* Gaan er nog meer naar toe?

Zo tarwe maar effe een andere foto.... da lijkt die van jou ook weer wat minder oudbollig :+
[afbeelding]
Haha, dank je :P
Triumph - ook leuk. De enige motor waarvoor ik op dit moment m'n TRX weg zou willen doen is een 675R. :X

Die 2 in 1 van wie is die?? Ziet er wel erg mooi uit!!
Da's de mijne! Uitlaatbochten van Akrapovic. Niet meer aan te komen. O-)
 
Helaas, toen ik men ketting de laatste maal stelde bleek dat de bok er toch niet helemaal lekker onder stond... Ik zat achter de motor, geef een klein ... 8<

oja even foto uploaden.. want volgens mij zit er gewoon al progessieve voorvering in :? Leek me geen standaard windingenpartij namelijk :P

[afbeelding]
Ai zonde man. Maar ja zulke dingen gebeuren je een keer.

Ik denk wel dat het de originele veren zijn hoor, gezien de vulbussen die er bij staan. Als je het echt wilt weten, dan moet ik even in de onderdelen-kast duiken. Ik heb ook nog ergens een set ori veren liggen.
 
Jup ook naar assen!

Ga al een aantal jaren weer voor de race naar huis lekker rustig op de weg en scheelt E50,- :X
Hoop dat het weer een beetje mee zit kut mist.....
full



Welke camping hebben jullie?


Sta naast Jan en Bertha (De Haar?) sinds 2 jaar geleden.......

Gemoedelijke buren altijd daar!

full


Cheers
 
@t beunkoe

Die veren die er liggen zijn niet de originele :N De originele heeft een constante spiraal, die van jou is dus zowieso niet standaard. Ik denk dat ze met de bussen de veer afstelling alsnog hebben willen aanpassen of de veren zijn officieel niet voor de trx bedoeld....

De bovenste veer is de originele en de onderste van Hyperpro.

url
 
Laatst bewerkt:
Hier het verschil tussen originele en Hyperpro TRX voorveren
Jouw veren zijn nmm niet van Hyperpro maar van Hagon of Technoflex.
(NB TRX heb ik al lang niet meer, de foto's nog wel :P )
100_3544.jpg

100_3543.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de vetvlekken en ingezaagde stukken zou ik ff moeten kijken, maar ik weet zeker dat de Hyperpro veren precies dezelfde zijn. O-)
 
Goed te lezen dat iedereen lekker (nog) steeds bezig blijft met zijn TRX!

En helemáál dat er weer wat georganiseerd wordt! :)

Greetz
Gerben
 
Goed te lezen dat iedereen lekker (nog) steeds bezig blijft met zijn TRX!

En helemáál dat er weer wat georganiseerd wordt! :)

Greetz
Gerben

Hoe is het met jou Gerben? Mis je de 2 wieler al... ? O-)

Ik heb vandaag effe lekker de trx uitgelaten *O* Een rondje van 200 km om m'n nieuwe achterbandje effe in te rijden :]

Eerste 20 km rustig opbouwen en toen maar wat harder gaan rijden, toen opeens nog een oeps momentje :o Het achterwiel brak uit bij het accelereren onder redelijk normale hellingshoek. Gelukkig alles op kunnen vangen en vol goede moed verder gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan