Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig met het gas en goed om je heen en in je spiegels kijken en alleen hard rijden waar je het nog kan ;)

331_25446484635_9397_n.jpg
 
Afgelopen weekend weer meegedaan aan de Ducati club race :] , het TRX blok weert zich nog kranig tussen het modernere geweld ,maar t'jezus was zijn die Panigalis snel :o
full
 
Afgelopen weekend weer meegedaan aan de Ducati club race :] , het TRX blok weert zich nog kranig tussen het modernere geweld ,maar t'jezus was zijn die Panigalis snel :o[afbeelding]


wat nou Theo?
Het zweet op je rug gehad?

paginali's spelen vals, ze hebben 350 cc meer dan jou TRX...
dus knap als je ze bij kan houden! :}
 
wat nou Theo?
Het zweet op je rug gehad?

paginali's spelen vals, ze hebben 350 cc meer dan jou TRX...
dus knap als je ze bij kan houden! :}

Dat zweten viel wel mee met zo'n 10 graden temperatuur 8-) maar het was wel droog gelukkig.
Maar een verschil van zo'n 80 pk valt niet bij te sturen (niet door mij iig. _O- ) wel weer lekker gereden :Y.
 
Mooie foto Theo. Hoe houden je banden het bij 10 graden?
Enne heb je je PR nog aan kunnen scherpen? Wat rijdt je nu voor rondetijden?
 
Mooie foto Theo. Hoe houden je banden het bij 10 graden?
Enne heb je je PR nog aan kunnen scherpen? Wat rijdt je nu voor rondetijden?


PR (1:55,6 met de spondon) is er niet aan gegaan ,maar ben blijven hangen op 1:57,1.
Maarja , eerste dag dit seizoen met de SpondonTRX op het circuit , trainingsdag op vrijdag niet meegedaan wegens werk , te koude omstandigheden (met name de voorband leek niet op temperatuur te komen ) dus het viel mij nog mee .
Ik was eigenlijk eerst niet van plan om mee te doen vanwege een schouder infectie probleem , maar kon de inschrijving van iemand over nemen met korting dus dat kon ik niet laten :P .
 
Woei, toch al geen tijden om je voor te schamen met een oud barrel (no offence intended :P ) en in die omstandigheden (kou, schouder) al helemáál niet.

Ik ga het in augustus weer proberen op Assen, hoop m'n PR dan te kunnen aanscherpen al zal die wel boven de 2:00 blijven vermoed ik. :z
 
Fijne fiets die TRX, ik heb er nog niet veel op gereden maar de kilometers waren wel van grote klasse. :}
 
o ja,

ik heb nu ook mooie RVS radiateurcovers voor de TRX binnen!
uiteraard met ingegraveerd TRX logo..!

groet,

Pieter
 
Zijn er nog TRX rijders die hun TRX willen aanbieden voor BOS dempers. Ze zoeken een TRX als voorbeeld. Het liefst een die ook originele heeft. Incl vermogens meting. Als beloning kun je ze tegen kostprijs kopen. Ik weet dat dit niet duur is. Mail of doe een PM naar mij en ik zorg dat het bij de juiste persoon komt.
 
Niemand dat een adresje weet waar ze een setje/kit te koop aanbieden van 41mm flatslide carbs voor onze trx ? Er hebben er hier eens te koop gestaan en ik trek er nog mijn haren voor uit dat ik te laat was om ze toen te kopen '(
 
Niemand dat een adresje weet waar ze een setje/kit te koop aanbieden van 41mm flatslide carbs voor onze trx ? Er hebben er hier eens te koop gestaan en ik trek er nog mijn haren voor uit dat ik te laat was om ze toen te kopen '(

Nieuw zijn ze hier te bestellen :9 Lijkt me ook wel wat voor de caferacer
 
Bedankt om te helpen :}
Die High Flow Filter Kit voor 100pond extra wat is dat precies ?
Prijs valt goed mee,ben al veel hogere bedragen tegen gekomen :Y

Ik neem aan dat dat pod filters (soort K&N) plus adapters zijn om ze in plaats van de blauwe aanzuigtrechters monteren , je zou ook een ram air (schuim)filter kunnen gebruiken die je om de trechters trekt (dat werkt ook goed)
Ze verkopen ook een zogenaamde full kit (met kabels ) waarbij je de originele airbox kan blijven gebruiken.
 
Hallo allen maal
is hier iemand die mijn kan vertelen hoe ik aan een undertail kan komen voor mijn TRIX
of wie mij kan vertelen hoe ik dat zelf kan maken
 
Ik neem aan dat dat pod filters (soort K&N) plus adapters zijn om ze in plaats van de blauwe aanzuigtrechters monteren , je zou ook een ram air (schuim)filter kunnen gebruiken die je om de trechters trekt (dat werkt ook goed)
Ze verkopen ook een zogenaamde full kit (met kabels ) waarbij je de originele airbox kan blijven gebruiken.

De carbs ga ik zeker bestellen :9~
Er zal meer uit te halen zijn met kelken dan met de originele airbox. Heb je daar geen foto van ,van die (schuim)filter ?
 
Hier dan de TRX RVS radiateurgrille:

prijzen kan je vinden op mp of stuur ff een berichtje.

groet,

Pieter
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan