Yamaha venture royale





Meer foto's heb ik op het moment niet. Bij intresse kunnen die altijd gemaakt worden natuurlijk.

greetz
 
Laatst bewerkt:
wat is het gewicht van de motor?

Heb eerder al de opvolger gehad... de 1300 maar die was mij achteraf gezien aan de te zware kant. Dik 400 kg! Gezien dit een 1200 is moet het iig al minder zijn. Ik heb een suzuki madura V4 700 cc. Wellicht heeft je pa hier belang bij? Mooie chopper, geweldige sprinter en daarbij ook nog geschikt voor comfortabel rijden op lange ritten.

greets
martijn
 
wat is het gewicht van de motor?

Heb eerder al de opvolger gehad... de 1300 maar die was mij achteraf gezien aan de te zware kant. Dik 400 kg! Gezien dit een 1200 is moet het iig al minder zijn. Ik heb een suzuki madura V4 700 cc. Wellicht heeft je pa hier belang bij? Mooie chopper, geweldige sprinter en daarbij ook nog geschikt voor comfortabel rijden op lange ritten.

greets
martijn

Uit het hoofd is dat 383kg. Op de papieren kan me pa het niet vinden (net ff gebeld). Niemand thuis op het moment, dus kan ook niet kijken of het op de motor zelf ergens staat. Zodra ik het zeker weet zet ik het hier neer.
Kan je misschien een plaatje mailen van die madura naar jazzy.pivo@gmail.com?

greetz, Jazzy
 
Uit het hoofd is dat 383kg. Op de papieren kan me pa het niet vinden (net ff gebeld). Niemand thuis op het moment, dus kan ook niet kijken of het op de motor zelf ergens staat. Zodra ik het zeker weet zet ik het hier neer.
Kan je misschien een plaatje mailen van die madura naar jazzy.pivo@gmail.com?

greetz, Jazzy

Ik kan je vanavond wel ff wat foto's sturen van de motor. Deze worden vers gemaakt *O* hehehehehe

Greets
martijn

PS: motor heeft nog maar 26.000 km gereden. Beurt gehad en krijgt voor de verkoop nog wel even een nieuwe lak op de tank en zijkapjes. Dan staat die er weer als nieuw bij!
 
Kijk even op www.rdw.nl , voer het kenteken van Yamaha in en je weet het gewicht.

Succes met de verkoop van dit mooie ding!

Thx voor de tip. Helaas kloppen de gegevens niet en zijn niet compleet. Veel verder dan een cilinder inhoud van 1998cm3 :+ komen ze daar niet.

greetz
 
Thx voor de tip. Helaas kloppen de gegevens niet en zijn niet compleet. Veel verder dan een cilinder inhoud van 1998cm3 :+ komen ze daar niet.

greetz


ook ff gezocht op www.bikez.com maar daar kon ik em ook niet vinden. Alleen die 1300 cc die ik voorheen gehad heb. De jaartallen lopen van '99 tot '06

...hmzzzzz duister verhaal hehehehe... iemand een verklaring? 8-)

Greets
martijn
 
ook ff gezocht op www.bikez.com maar daar kon ik em ook niet vinden. Alleen die 1300 cc die ik voorheen gehad heb. De jaartallen lopen van '99 tot '06

...hmzzzzz duister verhaal hehehehe... iemand een verklaring? 8-)

Greets
martijn

Had ik ook al gezocht en er is inderdaad alleen info te vinden over de 1300. Google levert ook maar weinig bevredigends op. Iemand een idee?

greetz
 
@ Jazzy:

heb je mijn mail binnen? Zo ja, graag reactie. Ik heb helaas geen tijd gehad je gisteren actuele foto's te sturen. Dat zal ik vanavond ff doen.

greets
martijn
 
@ Jazzy:

heb je mijn mail binnen? Zo ja, graag reactie. Ik heb helaas geen tijd gehad je gisteren actuele foto's te sturen. Dat zal ik vanavond ff doen.

greets
martijn

Ik heb je mail gehad ja. Maar heb nog geen reactie van me pa. (net ff gebeld en zit nu in vergadering) zodra ik meer weet, laat ik me horen.

Heb je misschien een richtprijs, wat je voor de madura zou willen hebben als er geen sprake zou zijn van inruil?

greetz
 
Thx voor de tip. Helaas kloppen de gegevens niet en zijn niet compleet. Veel verder dan een cilinder inhoud van 1998cm3 :+ komen ze daar niet.

greetz

IK HEB EM GEVONDEN !!! staat op www.bikez.com niet onder de benaming Venture Royale of Royal Star Venture maar onder:
*O* yamaha XVZ 12T *O* De officiële benaming

Aan deze informatie te zien is de motor wellicht van 1989 maar wel een overjarig model. In 1989 is deze motor namelijk met een 1300 cc motorblok uitgevoerd. hier staat ook het gewicht vermeld; 325kg! Scheelt alweer t.o.v. je eerder vermelde 383 kg :]

Greets en ik stuur je de foto's zo snel mogelijk!
martijn
 
Laatst bewerkt:
@ Jasper,

Foto's zijn verstuurd. Ik moet er wel bijzeggen dat de glans van het gepoetste aluminium minder mooi overkomt dan in het echt. In het echt zit er een hoogglans op !!!

Ik wacht je reactie af.

groeten,
martijn

PS: de Venture is al wel goedgekeurd door Vrouw Des Huizes, dus dat scheelt alweer hehehehehe
 
Ik begrijp dat je terug bent van vakantie?? ;) ;)
Geen mail gehad???? :? :X

mail wel gehad en ook beantwoord. Is er toch iets misgegaan waarschijnlijk? Misschien bij junkmail terecht gekomen?

Maar goed, om even orde op zaken te stellen. Indien er van beide serieuze intresse is, dan was dutchsuper de eerste. Er is echter nog geen bod uitgebracht door iemand.

De venture is nog maar zeer weinig bereden na z'n laatste grote beurt. Ook is er een nieuwe dynamo ingezet. Dus de fiets is in goede staat. Staat in de schuur bij ons thuis in Standdaarbuiten (in de buurt van Roosendaal). Bezichtigen en of proefrijden is mogelijk.

greetz
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan