Yamaha VIP uitnodiging SBK licentie houders WIE?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yamaha VIP op de SBK dagen in Assen en ik was wel benieuwd wie er allemaal naar toe gaan,dit is alleen voor licentie houders die op een Yamaha rijden.(sorry mede cuppers,onk gangers die niet op Yamaha rijden)
Dit is een strakke actie van Yamaha Nederland en het lijkt mij wel leuk om elkaar dus te ontmoeten in de VIP box van Yamaha in de GT bocht.
Verder zijn er de hele dag door presentaties van onder andere Torleif Hartelman en Wilco zeelenberg,er komen toppers(Yamaha rijders) van WSB naar de VIP room,rondleiding door de paddock en uitleg over kit-parts,preparatie van racemotoren.
En vandaar dit topic,optie met foto!!!

(Afbeelding)

Strakke actie van Iwan&Han Yamaha Motor Nederland


He CupperR1,

Ik ben er zondag ook bij.
Leuk idee elkaar te ontmoeten op de Gt tribune al weet ik niet hoe jullie er uit zien want hier worden tot nu toe enkel foto's geplaatst van mannen en vrouw met helm op :?

Mij kun je herkennen aan dat ik alleen loop/ben (net als jullie neem ik aan) en je kent me vast wel uit het topic van GP Brno van vorigjaar :Y
Daar sta ik groots op de foto met John Hopkins :P
BTW ik rij knmv-cup tot 600

Die kop vergeet je niet snel _O-

Tot zondag dan maar :W
 
dat waren goede tijden 2 hele mooie motoren zonder schade,ik denk niet dat ik de ONK ga rijden weet t wel zeker,ik ben erwel.
als je nog wat nodig hebt voor die wedstrijden laat t ff weten,je mag alles wel gebruiken,extra velgen,bandenwarmers,regenfiets,je zegt t maar
Ik ben er zaterdag bij, goede aktie van YAMAHA :} *D

Komt je misschien nog bekend voor cupper......
(Afbeelding) :)
 
Wij zijn te herkennen in de Yamaha outfit,blauwe JVG r6 jas en een gele R6 jas en als de zon schijnt dan een Yamaha shirt,rood met presstest of blauw/geel met Yamaha Racing
He CupperR1,

Ik ben er zondag ook bij.
Leuk idee elkaar te ontmoeten op de Gt tribune al weet ik niet hoe jullie er uit zien want hier worden tot nu toe enkel foto's geplaatst van mannen en vrouw met helm op :?

Mij kun je herkennen aan dat ik alleen loop/ben (net als jullie neem ik aan) en je kent me vast wel uit het topic van GP Brno van vorigjaar :Y
Daar sta ik groots op de foto met John Hopkins :P
BTW ik rij knmv-cup tot 600

Die kop vergeet je niet snel _O-

Tot zondag dan maar :W
 
ik ben er ook zaterdag :)
full
 
Ik ben er ook op zondag *D

Wel met de Honda, mijn yamaha heeft nou eenmaal geen kenteken

full


@DSS: ging jij eraf in mandeveen in de S1 18 augustus?
Zag eruit of je niet echt goed was terechtgekomen?
 
Laatst bewerkt:
@WIM, ik was idd niet goed terecht gekomen....Ben op mijn hoofd geland, met als gevolg een lichte hersenschudding, veel last van mijn nek en heup. Om maar even te zwijgen over mijn motor. De voorkant is een beetje kapot zullen we maar zeggen ;) Ach ja, het hoort erbij zullen we maar zeggen (helaas). We zullen elkaar zondag ongetwijfeld nog wel tegen komen, praten we wel ff verder.
 
@WIM, ik was idd niet goed terecht gekomen....Ben op mijn hoofd geland, met als gevolg een lichte hersenschudding, veel last van mijn nek en heup. Om maar even te zwijgen over mijn motor. De voorkant is een beetje kapot zullen we maar zeggen ;) Ach ja, het hoort erbij zullen we maar zeggen (helaas). We zullen elkaar zondag ongetwijfeld nog wel tegen komen, praten we wel ff verder.

klinkt niet zo lekker.... :N
veel sterkte en beterschap van mijn kant.... ;)
 
Uitnodiging ontvangen voor zaterdag!! :}
Zondag ergens buiten de paddock, weet nog niet op welke tribune!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan