Yamaha VIP uitnodiging SBK licentie houders WIE?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat waren goede tijden 2 hele mooie motoren zonder schade,ik denk niet dat ik de ONK ga rijden weet t wel zeker,ik ben erwel.
als je nog wat nodig hebt voor die wedstrijden laat t ff weten,je mag alles wel gebruiken,extra velgen,bandenwarmers,regenfiets,je zegt t maar
Nou een regenfiets is altijd makkelijk 8-) eigenlijk kan ik een extra achtervelg met een pirelli erom wel gebruiken, ik weet niet of de Bridgestones het 16 ronden uit gaan houden, dus als je nog een Sc pro weet neem ik hem graag over en zou ik een wiel wel graag voor het weekend lenen.
 
das oke dan,waar rijden jullie langs vanwege de velg.
heb eventueel ook nog een agregaat 1000(yamaha)een mooi klein compact dingetje voor op de startgrid,yamaha plu ook nog.

de pitspoes hou ik voor mijzelf,oke
 
das oke dan,waar rijden jullie langs vanwege de velg.
heb eventueel ook nog een agregaat 1000(yamaha)een mooi klein compact dingetje voor op de startgrid,yamaha plu ook nog.

de pitspoes hou ik voor mijzelf,oke
Geen package deal :? ;)

De rest moet je maar ff met Patrick afstemmen :)
 
das oke dan,waar rijden jullie langs vanwege de velg.
heb eventueel ook nog een agregaat 1000(yamaha)een mooi klein compact dingetje voor op de startgrid,yamaha plu ook nog.

de pitspoes hou ik voor mijzelf,oke
Haha ik heb reeds een pitspoes geregeld, dat ging wel makkelijk, zo'n aggregaat is moeilijker te regelen en dus zeer welkom, samen met de velg :}
Ik kom over de afsluitdijk en Hans via de A28 denk ik, dus we kunnen beide kanten op..

Ik mail je mijn tel. nummer wel even want ik ben de hele week weg voor mijn werk, en lees dus geen e-mail meer.
 
Hay allemaal,
Wilde ff zeggen dat het een top weekend was in Assen.
Mooie races,mooi weer en weer vele mooie mensen!!

Attent van YAMAHA die tas met inhoud.Heeft vele voordelen dat je YAMAHA rijd.
Dus voor de mensen die nog niet verstandig zijn geworden!!!!!hahahh
gr.ME

ps cupper 1 ......thnxs!!Je was weer gezellig. :Y :W
 
Ja, ik wilde hier toch ook ff schrijven dat het mij goed is bevallen, ik heb een leuke dag gehad.

Yamaha bedankt, was allemaal erg goed geregeld. :} :} :}

Had ik tien/vijftien jaar geleden alleen maar van kunnen dromen, dat ik bediend werd door gridgirls :9~ , terwijl Zeelenberg, Curtain, Parkes en VanKeymeulen in de box een praatje komen maken.

Ook redelijk wat bekenden en minder bekenden gesproken, forunners irl gezien, kortom, ik vond het leuk.

@DSS-Racing: Ik heb je vast gezien, maar heb je niet herkend zonder je motor, dus bij deze :W
 
@wim :W terug.....ik denk dat je wel weet wie ik ben, weet je nog 'smorgens bij het inschrijven 18 augustus? Dat kleine mannetje waar je mee aan het praten was...da ben ik (althans ik denk dat ik met jou aan het praten was :Z )

vwb Yamaha...perfect geregeld!! Ik heb een gezellige dag gehad, mooi om eens in de pitbox te staan van Haga en Pitt (zal ik nooit meer gebeuren waarschijnlijk)!! Ik heb wel gezien dat er nog hoop is voor me, tussen al die coureurs lijk ik zelfs groot haha ;)
 
Wij hebben ook een leuke dag gehad, is weer eens wat anders dan de gewone tribune.

Ik heb hier en daar een fotootje gemaakt, ze staan hier.

Foto's
 
Laatst bewerkt:
Heb het zeker naar mn zin gehad. Paar plaatjes:

Bob zn ex-fiets:

full
 
Ik heb me heel erg vermaakt en wil yamaha NL nogmaals danken voor de zeet goede organisatie. Was perfect :Y

Onderstaand foto was voor mij de mooiste van de dag! :?
Ik zal er enkele posten maar heb er 175 gemaakt die dag


full
:X
 
Ad Kieviet heeft hem er ook op staan, zo te zien. Ik vond het ook een hele gave dag, zondag! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan