Zeker een leuk idee... Misschien ook leuk om dan wat mt-09 erbij te hebben uit dat forum? Daar zijn er vaak meer van met ook andere uitlaten ed.
Ik ga mijn orginele luchtfilter weer terugplaatsen en de Boosterplug eraf. Algeheel is het toch geen verbetering ben ik achter na een goede rit testen. Onderin is hij absoluut soepeler geworden en het nukkige is met 70% verminderd, je kunt bijna lekker rijden op de koppeling zonder gas te geven. In het middengebied heeft hij duidelijk net wat meer punch, de aarzeling bij 5-6000tpm is wat gladgestreken en hij gaat nu wel heel erg happig de lucht in met het voorwiel eigenlijk verlies je daar alleen maar controle en dus tijd mee. In de hogere toeren aangekomen weet hij met de orginele uitlaat juist merkbaar geen raad met de lagere weerstand van de luchtinstroom door het k&n filter, hij is daar juist minder direct soepel en sterk geworden. Het is bij elke motor weer anders dus proefondervindelijk heb ik vernomen dat je het CP3 blok of geheel orgineel moet laten of ook een andere uitlaat moet nemen wil een k&n filter en rijker mengsel uberhaupt een verbetering zijn over de hele linie voor de met explosies aangedreven vacuümpomp (motor).
De xsr700 heeft wel filter-uitlaatsysteem-boosterplug (6% rijker) en die gaat af als een kogel met tot 7500tpm duidelijke winst in power en daarboven gelijk gebleven of marginale winst. Deze rijd stationair op de koppeling in 1 2 en 3 zonder gasgeven is mogelijk en zonder aarzeling rijd hij soepel door. Het is serieus oppassen met gas geven de xsr700 gaat er nu met een instand wheely vandoor met slechts een beetje gas en ook in zijn 2 gaat hij progressiever vooruit als de XSR900!