Yamaha XT660R te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmk75

MF'er
12 nov 2002
193
8
Onder de rook van Rotterdam
Wegens gezinsuitbreiding en daardoor te weinig tijd gaat mijn Yamaha XT660R uit 2004 in de verkoop.
De motor verkeerd in goede staat en de kilometerstand hiervan is 12192 12237 km's (zal waarschijnlijk nog wel een keertje mee worden gereden).
De banden hebben nog meer dan voldoende profiel voor de nodige kilometers fun, en naar de ketting en tandwielen heb je ook geen omkijken.
(heeft van de vorige eigenaar wel een paar kleine plekjes meegekregen...(


Er zitten de volgende extra's op: skidplate, titanium Remus dempers met DB killer (zonder de db killers een zeer mooie roffel en echt geweldige klappen!!!), nieuw zwart SM stuur, nieuwe blauwe handvaten, nieuwe zwarte Acerbis handguards, nieuw led achterlicht met kortere kentekenplaathouder, nieuwe blauwe stalen remleidingen (voor en achter) en nieuwe led knippers (achter).
De standaard uitlaten krijg je er ook bij. Evenals de achterstepjes en beugels, originele sleutels (3 stuks) en boekje.

Gewoon een (h)eerlijke motor die bij de kilometerstand van 10869 nog een beurt heeft gehad bij Motoport Rockanje.

Vraagprijs €3750,-

Bij interesse graag mailen naar: mauricekruize@hotmail.com of bellen/sms-en naar: 06-51129035.

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je topictitel ook even aanpassen. Nu is het niet duidelijk wat voor een motor je te koop hebt.
 
Even het gele driehoekje aanklikken rechts bovenin en aan de mod. vragen de titel aan te passen.
 
Ik ben wat aan het rond kijken voor een andere motor. Ziet er leuk uit, maar hoe rijdt het op de snelweg en wat is het verbruik?
 
Ik moet zeggen dat ik de zitpositie persoonlijk beter vind dan op een racer / sportieve motor.
Hiervoor heb ik o.a een Honda CBR en een Suzuki GSR gehad, maar als ik daar een flink stukje mee gereden had voelde ik het wel.
Bij deze zit je lekker rechtop en meer ontspannen. Maar zoals gezegd is dat natuurlijk persoonlijk.
Snelweg rijden is geen probleem, topsnelheid is uiteraard lager dan een racer (ergens rond de 170) en het verbruik is ongeveer 1:20/21
 
Op MP staat een oranje voor 3900,-. Na een kort telefoongesprek kan ik die meenemen voor 3500,- euro. Hij heeft minder gelopen en ook leo uitlaten erbij. Mocht je nog een stuk omlaag gaan met je prijs dan heb ik wellicht interesse...
 
Nog een paar vragen:

1. Ik lees her en der dat de injectie van de 660 niet echt goed wordt bevonden. Weet je daar iets van? Is het zo dat hij bij lage snelheden niet lekker loopt? En weet jij misschien iets over het gebruiken van 'slechte' benzine (ik zou hem evt. meenemen op onze reis naar Zuid-Afrika), gaat dat goed?

2. Kom je wel in de buurt van deze prijs?

3. Waar is de motor te bezichtigen?
 
1. Hij reageerd idd vrij direct op de gashendel waardoor het, vooral bij lagere snelheden, soms lastig is om een constante snelheid aan te houden.
Over het gebruik van 'slechte benzine' weet ik niets.

2. Mijn prijs gaat echter niet onder de €3500,- komen.

3. Bezichtigen kan in Rozenburg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan