yamaha xv 750 virago caferacer project

mm, heb het wel vermeld volgens mij, maar het is dus heel vaak een gecombineerd verhaal, het `tijdens` en het `na`rammelen/ratelen.....gewoon doen, zoals jij het nu wil is het ok want het is vaak in ieder geval de shim!
 
Ik ga de shim morgen ophalen, spijtig is de dealer pas om 10 u open, want heb in de namiddag andere verplichtingen :(
 
Laatst bewerkt:
Zo de shim zit er in, maar ik hoor nog geratel en de starter slaat soms door, ik denk dat ik de starkoppeling zal moeten controleren....

Ondertussen al een deel van de overbodige rommel gesloopt en het stuur eens omgedraaid en de tank wat gelift om al eens een ideebeeld te krijgen :)

Het ziet er al anders uit :9

full


full
 
Laatst bewerkt:
Het startprobleem kan inderdaad ook komen omdat de veer niet genoeg weerstand bied en dan gaat het tandwiel niet goed naar buiten op de starterkrans. Het plaatje laat de goedkope oplossing zien. Ga ik zelf ook proberen.

full
 
Laatst bewerkt:
Wel een beetje een rekbare oplossing vind ik dat persoonlijk....heb het idee dat een slangenklem niet zo vormvast is, zou er in ieder geval een paar druppels schroefdraad lijm op hte schroefje doen, de blokken trillen nogal :X
 
Ik vind de benelli tank best mooi, maar precies enkel verkrijgbaar bij ebay, of is er ergens iemand die ze invoert ? Of wat zou een alternatief ervoor kunnen zijn?
 
helaas weinig tijd gehad voorbije weken, maar...... kawa tanks van de 80er jaren hebben brede tunnel ?

Ik heb toevallig zo`n Z1R tank liggen voor een van m`n projecten en die is idd heel breed, zakt volledig over het frame......andere kawa`s weet ik natuurlijk niet :N

Heb je een leuk origineel idee 8-)
 
Mocht je overigens nog opzoek zijn naar clipons en een forkbrace. Dan kan je als mijn R6 vork erin zit mijn Tarozzi setje overnemen.
 
Zal ook dit project volgen! Ook ik zit moeilijk met de vrije uurtjes en dus zal mijn project een tijdje gaan duren ben ik bang... heb je al een alternatief voor je tank? Ik begin binnenkort met demonteren van het geheel, en dan pak ik eerst het blok aan, stralen polijsten en delen emailleren hoewel ik daar nog geen ervaringen over heb
 
Zal ook dit project volgen! Ook ik zit moeilijk met de vrije uurtjes en dus zal mijn project een tijdje gaan duren ben ik bang... heb je al een alternatief voor je tank? Ik begin binnenkort met demonteren van het geheel, en dan pak ik eerst het blok aan, stralen polijsten en delen emailleren hoewel ik daar nog geen ervaringen over heb

Nu maak je mij nieuwsgierig? je blok (delen) emailleren :?

Vertel...hoe....wat.....waar...?
 
Heb een adresje, de beste man emailleert ook uitlaten. Zelfde effect als de pitten van je kooktoestel.. weet alleen nog niet wat de kosten zijn
 
Ja , dat benieuwd me ook.... Spijtig genoeg weinig tijd gehad met klussen thuis, maar ik moet dadelijk toch eens proberen verder te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan