Yess! hij is weer klaar.

CyCle

Banned User
7 aug 2002
2.157
0
friesland
Paar weekjes terug klein ongelukje gehad met de motor, die ik op dat moment nog maar net 3 weekjes had :( , is hij vandaag weer helemaal tip top in orde....

Alles aan de rechter kant was beschadigs zo ook de uitlaat, gelijk gekozen voor een andere die ik veel mooier vind... Gelijk ook maar wat val blokjes erop laten plaatsen...

Alleen nu zit ik met het probleem genaamd knipperlichtje... Iemand die het zelfde heeft en er iets leukz op gevonden heeft ?

DSC03006.jpg

DSC03007.jpg

DSC03009.jpg

DSC03010.JPG


De valblokjes
DSC03011.jpg

DSC03008.jpg


Ben weer helemaal blij....
 
Paar weekjes terug klein ongelukje gehad met de motor, die ik op dat moment nog maar net 3 weekjes had :( , is hij vandaag weer helemaal tip top in orde....

Alles aan de rechter kant was beschadigs zo ook de uitlaat, gelijk gekozen voor een andere die ik veel mooier vind... Gelijk ook maar wat val blokjes erop laten plaatsen...

Alleen nu zit ik met het probleem genaamd knipperlichtje... Iemand die het zelfde heeft en er iets leukz op gevonden heeft ?

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

De valblokjes
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Ben weer helemaal blij....
Heb het zelfde gehad met de knippers,en toch iets kleins en moois gevonden.
Van mijn motor staat een foto op het MF onder de topic circuitfoto"s van je straatmotor (yzfr7).
Veel suc6!
 
Terug
Bovenaan Onderaan