Yoshimura dealer hoegee,en motordempers.nl ervaringen gevraa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkoop hem ook niet wil hem houden ,
Is wel handig bij eventuele je weet maar nooit, diefstal,brand of ongeluk.
Weet ik wel de dagwaarde en de verzekering ook.
Dus denk wat je wilt ,enigste wat ik hier merk is verkapte jaloerzie ,niks gunnen aan een ander ,altijd zeiken en zeuren ,en alles afkraken.
Vroeg om ervaring met motordempers die heb ik
Ik krijg meteen alles over me heen ,
Oud hok
,de taxatie klopt niet,en nog meer gedoe.
Het zal wel ,,,
Fijne dag allemaal.
Snap niet dat er niet normaal gereageerd kan worden hierzo .
Moderator gooi er maar een slot op .

Je kan lullen wat je wil, maar volgens mij was je zelf enorm verbaasd toen de taxateur met dit getal kwam. De taxateur zelf in ieder geval wel.
Nu probeer je met dit als enige argument ons ervan te overtuigen dat jouw gsxr1000 dus ook op de markt 6850 waard is.
Dat wij dat niet geloven, maakt ons niet jaloers of zeikerig.

Stel we willen allemaal snel rijk worden. Raad je ons het dan aan om alle gsxr's 00-02 voor rond de 3500 op te kopen en snel te laten taxeren voor de verkoop?
 
\
Voor 7000 euro koop je een prachtige GSXR1000 2007-2008 en geen oud hok uit 2002 doe normaal man. :P[/quot

Ach wat je oud noemt,
Jaloers,of werkzaam bij hoegee?
Geen van beide.
Die noemt ook alles oud.
Wat moet jij wel niet zijn met je leeftijd ,versleten aftands ofzo.
Niet stuiteren maak nu een grapje hoor
... *O* :W

Ik hou niet van zulke leeftijdsdiscriminatie grapjes ,jij eigenwijze snotneus :+

Die 2007-2008 gsxr,s word ook door iedereen uitgekotst,hoor en lees ik overal .
De reden daarover ontgaat mij ook ,en die worden gedumpt tegen belachelijke prijzen.
Niet leuk voor de bezitters ervan want het is een geweldige fiets,
En de prijsstijging van mijn model, in die speciale kleur snap ik zelf ook niks van .
De modellen 2007 tot 2010 zijn weinig vernieuwend daarom de uitverkoop van de 2007-2008 typen.
De situatie is gewoon vraag en aanbod ,
En het aanbod is daarin laag dus vliegt de prijs ervan omhoog.
Niet bij een K2 ,dan zou mijn SRAD nu 15000 euro waard zijn die zijn er nog minder.
Getuige mijn bezoek aan motorbeurs utrecht ,daar stond ook een gsxr 1000 in zelfde kleurstelling,en jaartal.
Daar werd ook een belachelijke prijs voor gevraagd ,en iedereen zat er op en eraan,
6550€ werd er gevraagd.
Een gek mag immers vragen wat hij/zij wil
En die had zelfs nog krassen .
Tja ik weet het ook niet in motorland,met prijzen voor sommige motors...

En btw is me nu wel duidelijk met hoegee,de demper is wel te verkrijgen in Japan
Staat in hun catalogus nog daar en yoshimura japan en amerika zijn ook twee verschillende.
Dat weet ik ook wel.
En verder zit het me wel ruig eigenlijk.
Hoegee zit gewoon blijkt na nader onderzoek te kletsen en te zwammen ,en liegt ook nog over bepaalde dingen.
Dat andere bedrijf ,motordempers.nl kan ze gewoon leveren ,getuige een paar prive betichten hierzo van leden die liever niks openbaar zetten ,en er wel goede ervaringen mee hebben.,
Mijn dank daarvoor en mijn besluit nu genomen is..
En verder mag het wel gezegd worden een man als hoegee suzuki tuner etc ,doet zo tegen suzuki rijders,en eventuele toekomstige klanten ,dan kom ik er niet meer.
Blijkbaar is hij al binnen en hoeft niks meer te verdienen denk ik .

Over dat Hoegee verhaal en hoe jij erover denkt is nu wel duidelijk . Hoegee zal inkopen via Japan.Volgens mij zijn de yoshimura USA ook niet road legal in de EU , kan mij hierin vergissen ? Vergeet veel wat komt door ouderdom. ;)
 
Laatst bewerkt:
[
Dus denk wat je wilt ,enigste wat ik hier merk is verkapte jaloerzie ,niks gunnen aan een ander ,altijd zeiken en zeuren ,en alles afkraken.

Snap niet dat er niet normaal gereageerd kan worden hierzo .
Moderator gooi er maar een slot op .

Je begon zelf te zaniken , zeiken en zeuren ,en alles afkraken over Hoegee snot-pikkie _O-
 
Zo zeldzaam zijn die zwart rode niet,er staan er al 2 te koop op MP voor rond de 3500,-.
Ooit heeft mijn werkgever zo,n 1000 in die kleur ingeruild,die heeft 2,5 jaar in de winkel
gestaan en is uiteindelijk voor veel minder dan de inruilprijs verkocht,die kleur was gewoon niet populair.Maar zoals al eerder vermeld verwar een verzekeringswaarde niet met de
prijzen waarvoor ze te koop staan,en vaak hebben experts de balle verstand van motorfietsen,
en maken dus makkelijk fouten met waarde bepalingen van motorfietsen.
Hoe dan ook W v G heeft gelijk dat 7000,- gewoon veel te hoog is als marktwaarde,
dat brengt misschien een 2002 op waar hooguit een paar 1000 km op de teller staat.
De volgende keer als je bij een motorzaak ben en die doet er een bod van 7000,- op,
gelijk ja zeggen en hard wegrennen :Y
 
Laatst bewerkt:
De waarde van die fiets daar gelaten, als je dat ervoor krijgt prima. Alleen maar mooi.

Maar wat betreft bestellen, wat dacht je ervan dat die dozenschuiver wat oude voorraad ergens vandaan kan plukken en Hoegee haalt zijn spullen direct bij Yoshi en die zal ze misschien inmiddels niet meer produceren. Want hoe je het ook went of keert, 2002 ís een oude motor. 16 jaar is niet niets en dan kan je niet verwachten dat de aftermarket nog steeds alles van de band laten rollen. Dat maakt hem voor jou niet minder waard, maar de kosten om een bepaald model aan te houden zullen te hoog zijn.

Maar puntje bij paaltje, bestel je demper ergens anders en klaar is het.
 
Verkoop hem ook niet wil hem houden ,
Is wel handig bij eventuele je weet maar nooit, diefstal,brand of ongeluk.
Weet ik wel de dagwaarde en de verzekering ook.
Dus denk wat je wilt ,enigste wat ik hier merk is verkapte jaloerzie ,niks gunnen aan een ander ,altijd zeiken en zeuren ,en alles afkraken.
Vroeg om ervaring met motordempers die heb ik
Ik krijg meteen alles over me heen ,
Oud hok
,de taxatie klopt niet,en nog meer gedoe.
Het zal wel ,,,
Fijne dag allemaal.
Snap niet dat er niet normaal gereageerd kan worden hierzo .
Moderator gooi er maar een slot op.

Welkom op M-F met zijn/haar soms wat eigenaardige humor. :')
Maar de meesten hier zijn best wel liev. :Y Heel misschien hebben er een paar wat last van de warmte. O-)
 
Voor 7000 euro koop je een prachtige GSXR1000 2007-2008 en geen oud hok uit 2002 doe normaal man. :P

Nee jij maakte ruzie met 1 of andere mafgeslagen chef werkplaats weet je nog in ander topic even terug,werd ook discussie waar geen einde aan kwam,ik heb me suf gelachen erom ,
Nu net zó als dit gsxr gedoe,
En mensen beweren jij bent een god op dat gebied,of heilige ,het zal wel.
Een heilige of een god noemt iemand geen snot ,pikkie en dat doe jij wel en dan bid ik niet meer voor je ,
Fijne dag en geniet van het mooie weer en de zon..
 
Laatst bewerkt:
Nee jij maakte ruzie met 1 of andere mafgeslagen chef werkplaats weet je nog in ander topic even terug,werd ook discussie waar geen einde aan kwam,ik heb me suf gelachen erom ,
Nu net zó als dit gsxr gedoe,
En mensen beweren jij bent een god op dat gebied,of heilige ,het zal wel.
Een heilige of een god noemt iemand geen snot ,pikkie en dat doe jij wel en dan bid ik niet meer voor je ,
Fijne dag en geniet van het mooie weer en de zon..

Alleen Heer Gott von Grumble? Of mogen wij ook? 8-)
 
De TS is alweer vertrokken wat zal Hoegee balen hem nooit als klant te kunnen ontvangen 😅🤔😁🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Mijn R6 2001 word ook zeldzaam door al die cilinderwanden..

bod van 9.500 zou ik wellicht in overweging nemen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan