vraag me af waarom suzuki geen gsxr1000r ofzoiets op de markt zet net markt zet net als aprilia en ducati met mooie brembo's en een ohlins vork en lekkere lichte velgen.dan heb en de wegligging en remvermogen en een supersterk blok.perfecte combinatie.
Ten eerste kan 90% het niet gebruiken dus weinig zin
Maar dit is eigenlijk niet relevant.
Ten tweede het kostenplaatje. Geloof je nu echt dat een Ohlins vork van 2000 euro veel beter is dan een std vork die aangepast is ? Don't think so. Naam en marketing voor een deel. Het betere spul kost je een fortuin en is marginaal allemaal beter.
En als je er dan echt voor wil gaan waarom steek je dan niet meteen superbike vorkjes van 10.000 euro
Brembo net hetzelfde. Een monoblok raceklauw van brembo kost je wel ff 1600 euro zonder remblokjes. De std remklauwen zijn heus niet zoveel beter van brembo als de fabrikant zijn huiswerk doet.
Neem de nieuwe blade zijn remmetjes maar. Praktisch overal lees je dat het fantastische stoppers zijn. Hetzelfde met de radiale remklauwen.
Ik zeg niet dat het slechter is maar teveel voor te weinig, zoniet geen verschil.
Maar je moet wel eventjes alles in verhouding zien. Dus als je upgraded moet alles navenant doen anders heeft het nul komma nul effect.
En de laatste pks er uit persen kosten bakken met geld
Er is altijd een compromis.